Nee. Ik weet prima dat ik vaak zelf het probleem ben. Echter op werkgebied gaan sommige dingen gewoon sneller als ik het zelf doe. Maar dat mag dan niet, want *redenen*quote:
Ze woont letterlijk naast mij. Bel wel even aan als ik naar de winkel ga, ze is nu toch werken denk ik.quote:Op maandag 14 april 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan bel je haar even op en vraag je haar nummer
Hmm lastigquote:Op maandag 14 april 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik weet prima dat ik vaak zelf het probleem ben. Echter op werkgebied gaan sommige dingen gewoon sneller als ik het zelf doe. Maar dat mag dan niet, want *redenen*
Oh maar als ik al mijn hele leven hyperindepencency ben, wat is het trauma dan? Mijn geboorte?quote:Op maandag 14 april 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hyperindependency schijnt een traumarespons te zijn, want "normale" mensen hebben wel andere mensen nodig ofzo.
ja dan heeft mama je niet snel genoeg na de geboorte vast gehoudenquote:Op maandag 14 april 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar als ik al mijn hele leven hyperindepencency ben, wat is het trauma dan? Mijn geboorte?
Denk hetquote:Op maandag 14 april 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar als ik al mijn hele leven hyperindepencency ben, wat is het trauma dan? Mijn geboorte?
Oh datquote:Op maandag 14 april 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik weet prima dat ik vaak zelf het probleem ben. Echter op werkgebied gaan sommige dingen gewoon sneller als ik het zelf doe. Maar dat mag dan niet, want *redenen*
uiteindelijk ben je langer met vragen en achter iedereen en zijn moeder zijn kont achterna te zeuren dan dat je het zelf had gedaanquote:Op maandag 14 april 2025 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh datJa daar erger ik me ook vaak dood aan
Afhankelijk zijn van andere mensen die hun werk niet doen.
En dan ga je escaleren naar je teammanager, en wat zegt die? "Ga jij hun werk maar doen dan!" Ja, je dikke vette spekmoeder op een speedboot
Dat is wel waar op zich. Maar het gevolg hiervan is dat je drie banen loopt te doen voor één geld. En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uiteindelijk ben je langer met vragen en achter iedereen en zijn moeder zijn kont achterna te zeuren dan dat je het zelf had gedaan
voor één geld?quote:Op maandag 14 april 2025 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel waar op zich. Maar het gevolg hiervan is dat je drie banen loopt te doen voor één geld. En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
ik ben gestoordquote:Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Bijna iedereen vindt dat ze zelf beter werken dan hun collega. Dus grote kans dat jullie van jezelf vinden dat je collega een debiel is, je collega denkt dit waarschijnlijk ook over jou en hiermee kom je dus echt helemaal nergens.
mijn collega's en ik zijn allemaal debielenquote:Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Bijna iedereen vindt dat ze zelf beter werken dan hun collega. Dus grote kans dat jullie van jezelf vinden dat je collega een debiel is, je collega denkt dit waarschijnlijk ook over jou en hiermee kom je dus echt helemaal nergens.
ik ben de grootste!!!!quote:Op maandag 14 april 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn collega's en ik zijn allemaal debielen
ftfyquote:
Op zich vast wel waarquote:Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Hou je op? Of ik ga je echt behandelen alsof je echt zo dom bent als je doet.quote:Op maandag 14 april 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
één geld, twee geld en drie geld?
of
één geld en twee gelden?
Gelukkig werk ik in een goede omgeving waar het enige probleem een enkele enorm bemoeierige wijsneus is.quote:Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |