quote:
Discover Magnum Utopia Double Hazelnut Ice Cream Sticks: velvety ice cream, indulgent sauce and a cracking Magnum chocolate coating for people who truly seize the opportunity for ultimate indulgence Experience hazelnut and caramel-almond flavour ice creams covered in a salted hazelnut sauce and coated in white chocolate with caramelised hazelnut, almond and pistachio pieces A sweet treat for anyone seeking pure pleasure, with the perfect balance of chocolate and marbled ice cream, and a rich sauce for an extra sensory indulgence
quote:
die klinkt best goedquote:
quote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd zojuist een DILF genoemd in de supermarkt.
is daar ook een meldpunt voor?quote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik wist niet dat jij een D wasquote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm ja ga zo naar de winkel.quote:Op maandag 14 april 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Regel alvast iets om jezelf te verwennen bij thuiskomst morgen @:ama?
Hele mond vol.quote:
Heb je je baard nog?quote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/kallax-kattenhuis-wit-10416211/quote:Op maandag 14 april 2025 16:11 schreef Ama het volgende:
Ik ben deze bakken ook eigenlijk wel weer zat en zoals je kan zien zie je zo snel allemaal vlekken erop. Maar goed ik vind vrijwel alle bakken voor deze kast lelijk.![]()
[ link | afbeelding ]
Zelfs ik wist dit.quote:
Ja maar dan moet ik ook drie witte bakken erbij halen en dat vind ik lelijk want ik wil dat alles bij elkaar past.quote:Op maandag 14 april 2025 16:52 schreef sacha het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/kallax-kattenhuis-wit-10416211/
FHF is het hier soms.quote:
Dan verf je hem zwartquote:Op maandag 14 april 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik ook drie witte bakken erbij halen en dat vind ik lelijk want ik wil dat alles bij elkaar past.![]()
En ik wil liever ook geen witte bakken.
ik geloof niet dat Kaneelstokje een meisje van 2,5 is. Die kunnen nog nauwelijks typenquote:
quote:
Ja. Dat was volgens het groepje een van de dingen die het voor dat meisje deed.quote:
* TheStigsDutchCousin denkt erover na om baard onder de helm uit te laten komenquote:Op maandag 14 april 2025 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Dat was volgens het groepje een van de dingen die het voor dat meisje deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |