Fijnquote:Op maandag 14 april 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
Kreeg telefoon morgen om 10:15 kan ik terecht in het ziekenhuis om te laten zien en een plan te bespreken. Heel erg fijn dat het op zo'n korte termijn kan.
topless door het leven voortaanquote:Op maandag 14 april 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
Wel beetje spannend, ziekenhuis morgen, ook al weet ik al wel wat het plan min of meer gaat worden.
Gewoon vanaf de grill direct opeten toch?quote:Op maandag 14 april 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat als je hier hamburgers laat bakken ze al op zijn voordat ze op het bord liggen, dus daar hoef je niet bang voor te zijn
Moest even nadenken voordat ie vielquote:
Ama haar topje valt straks ookquote:Op maandag 14 april 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moest even nadenken voordat ie viel
en leukquote:
quote:Op maandag 14 april 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.. that reminds me, straks even een diepvriespizza in de oven gooien
Met wat die paaseitjes tegenwoordig kosten heb je dat geld wel nodig jaquote:Op maandag 14 april 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 geld is geen geld
2 geld is een half geld
3 geld is een paasgeld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
Ahhh dat is heel fijn, even volhoudenquote:Op maandag 14 april 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
Kreeg telefoon morgen om 10:15 kan ik terecht in het ziekenhuis om te laten zien en een plan te bespreken. Heel erg fijn dat het op zo'n korte termijn kan.
Ja heel misschien nog even op een broodje leggen, maar meer ook nietquote:Op maandag 14 april 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon vanaf de grill direct opeten toch?
ik vond hem wel grappig maar wel echt gevalletje wayyyy too soon. *schudt afkeurend met hoofdquote:
Daarom vind ik hem matig.quote:Op maandag 14 april 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond hem wel grappig maar wel echt gevalletje wayyyy too soon. *schudt afkeurend met hoofd
neequote:Op maandag 14 april 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond hem wel grappig maar wel echt gevalletje wayyyy too soon. *schudt afkeurend met hoofd
Snap ikquote:
kquote:Op maandag 14 april 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
never too soonAma wist al tijden dat dit er aan kwam
Maar niet zo snel.quote:Op maandag 14 april 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
never too soonAma wist al tijden dat dit er aan kwam
quote:Op maandag 14 april 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]Ja ze zullen een ontsteking wss wel gaan remmen. En hopelijk hoeft dan alleen het topje erafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
nee dat klopt, maar ergens ook wel goed, nu heb je minder lange tijd om er tegen op te zienquote:
quote:Op maandag 14 april 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze zullen een ontsteking wss wel gaan remmen. En hopelijk hoeft dan alleen het topje eraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 14 april 2025 16:30 schreef Ama het volgende:
[..]Oh dat geeft wel vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je zo snel terecht kan iig
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 14 april 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat geeft wel vertrouwen
Fijn dat je zo snel terecht kan iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:
Discover Magnum Utopia Double Hazelnut Ice Cream Sticks: velvety ice cream, indulgent sauce and a cracking Magnum chocolate coating for people who truly seize the opportunity for ultimate indulgence Experience hazelnut and caramel-almond flavour ice creams covered in a salted hazelnut sauce and coated in white chocolate with caramelised hazelnut, almond and pistachio pieces A sweet treat for anyone seeking pure pleasure, with the perfect balance of chocolate and marbled ice cream, and a rich sauce for an extra sensory indulgence
quote:
die klinkt best goedquote:
quote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd zojuist een DILF genoemd in de supermarkt.
is daar ook een meldpunt voor?quote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik wist niet dat jij een D wasquote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm ja ga zo naar de winkel.quote:Op maandag 14 april 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Regel alvast iets om jezelf te verwennen bij thuiskomst morgen @:ama?
Hele mond vol.quote:
Heb je je baard nog?quote:Op maandag 14 april 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/kallax-kattenhuis-wit-10416211/quote:Op maandag 14 april 2025 16:11 schreef Ama het volgende:
Ik ben deze bakken ook eigenlijk wel weer zat en zoals je kan zien zie je zo snel allemaal vlekken erop. Maar goed ik vind vrijwel alle bakken voor deze kast lelijk.![]()
[ link | afbeelding ]
Zelfs ik wist dit.quote:
Ja maar dan moet ik ook drie witte bakken erbij halen en dat vind ik lelijk want ik wil dat alles bij elkaar past.quote:Op maandag 14 april 2025 16:52 schreef sacha het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/kallax-kattenhuis-wit-10416211/
FHF is het hier soms.quote:
Dan verf je hem zwartquote:Op maandag 14 april 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik ook drie witte bakken erbij halen en dat vind ik lelijk want ik wil dat alles bij elkaar past.![]()
En ik wil liever ook geen witte bakken.
ik geloof niet dat Kaneelstokje een meisje van 2,5 is. Die kunnen nog nauwelijks typenquote:
quote:
Ja. Dat was volgens het groepje een van de dingen die het voor dat meisje deed.quote:
* TheStigsDutchCousin denkt erover na om baard onder de helm uit te laten komenquote:Op maandag 14 april 2025 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Dat was volgens het groepje een van de dingen die het voor dat meisje deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |