dat is een feitquote:Op maandag 14 april 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zijn allemaal debiel op onze eigen manier.
Wat een zelfkennis.quote:Op maandag 14 april 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik in een goede omgeving waar het enige probleem een enkele enorm bemoeierige wijsneus is.
lijkt me wel vervelend als je weet dat je zelf de enige storende factor bentquote:
jawel, zie je tochquote:Op maandag 14 april 2025 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich vast wel waarMaar daar ging het nu even niet over
jullie hebben lekkere koffie op werk?quote:Op maandag 14 april 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik in een goede omgeving waar het enige probleem een enkele enorm bemoeierige wijsneus is.
Moest lachen.quote:Op maandag 14 april 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is een feitDe voorbeelden zijn in de KSC volop te vinden
Lachen is gezondquote:
hmm.. that reminds me, straks even een diepvriespizza in de oven gooienquote:
Ok, twee problemen.quote:Op maandag 14 april 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jullie hebben lekkere koffie op werk?
Snoeperd.quote:Op maandag 14 april 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.. that reminds me, straks even een diepvriespizza in de oven gooien
Goed nieuwsquote:Op maandag 14 april 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
Kreeg telefoon morgen om 10:15 kan ik terecht in het ziekenhuis om te laten zien en een plan te bespreken. Heel erg fijn dat het op zo'n korte termijn kan.
is al een hele tijd geleden dat ik dat heb gehad als avondetenquote:
Lekker doen danquote:Op maandag 14 april 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
is al een hele tijd geleden dat ik dat heb gehad als avondeten
ik gun mezelf dat
Ik dacht dat jij wel een beetje MVO was, teleurstellend weer ditquote:Op maandag 14 april 2025 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou bijna niemand hier aannemen, voor wat voor werk dan ook.
Geen kwijl op mijn hamburgerquote:Op maandag 14 april 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een beetje MVO was, teleurstellend weer dit
Denk dat als je hier hamburgers laat bakken ze al op zijn voordat ze op het bord liggen, dus daar hoef je niet bang voor te zijnquote:
HAPJES!!!!quote:Op maandag 14 april 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat als je hier hamburgers laat bakken ze al op zijn voordat ze op het bord liggen, dus daar hoef je niet bang voor te zijn
1 geld is geen geldquote:Op maandag 14 april 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
één geld, twee geld en drie geld?
of
één geld en twee gelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |