Zwabbiequote:
quote:
veel sadisten gaan idd die opleiding doenquote:Op maandag 14 april 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo ongemakkelijk. En de mondhygiënst is een sadist.
ZwabMaster!quote:
Hij prikte 2x met dat haakje in mijn tong. En na de eerste keer ook vragen: oh, prikte ik in je tong? En het dan weer doen. Anderhalve week last van gehad.quote:Op maandag 14 april 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel sadisten gaan idd die opleiding doen
Met een boomstam tussen je tanden raggen enzoquote:Op maandag 14 april 2025 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo ongemakkelijk. En de mondhygiënst is een sadist.
jij begon daar ooit over en toen ging ik het eens proberen en toen kwam er ik er achter dat ze lekker zijnquote:
Zie boven.quote:Op maandag 14 april 2025 17:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met een boomstam tussen je tanden raggen enzo
quote:
Zijn dat de andere wachtenden?quote:
Euhh, ik wist niet dat de verantwoordelijkheid voor deze beslissing tot mijn takenpakket behoorde?quote:Op maandag 14 april 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moeten we nu ongelukkig gaan doen of mogen we weer blij zijn
Lekkerquote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb banaanhavermoutkoekjes
Met amandelmeel, speculaaskruiden, extra kaneel en pure chocola
oh okeequote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh, ik wist niet dat de verantwoordelijkheid voor deze beslissing tot mijn takenpakket behoorde?
Ja hier hebben we laatst over gestemdquote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh, ik wist niet dat de verantwoordelijkheid voor deze beslissing tot mijn takenpakket behoorde?
vast welquote:Op maandag 14 april 2025 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb ik iets gedaan, of wat is dit?
De enige die je gelukkig kan maken dat ben je zelfquote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik kan zelf geen slingers ophangenquote:Op maandag 14 april 2025 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige die je gelukkig kan maken dat ben je zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |