Zal ik even helpen?quote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik kan zelf geen slingers ophangen
Heel verdacht ditquote:
ja graagquote:
Stom dat ze daar ook geen koffie hebben ofzo he. Dan werkt die tandarts wel door denk ik, wie wil er nou in koffiemondjes werkenquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef Koen66 het volgende:
Half uur wachten en 5 minuten op de stoel
En meteen komt ie weer tevoorschijnquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef Koen66 het volgende:
Half uur wachten en 5 minuten op de stoel
Ja maar als je een ander je slingers laat ophangen ben je daar zo afhankelijk van qua gelukjes.quote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik kan zelf geen slingers ophangen
Maar anders heb ik geen slingersquote:Op maandag 14 april 2025 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als je een ander je slingers laat ophangen ben je daar zo afhankelijk van qua gelukjes.
quote:
Wat voor taart ga je maken?quote:Op maandag 14 april 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb taartdeeg gemaakt. Dat is iets?
Oehh, wat voor taartdeeg voor wat voor taart?quote:Op maandag 14 april 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk dat dat ook het idee van een mummy was, kleuren zijn alleen vervaagd na al die jarenquote:
Ja soms zeg ik best nuttige dingenquote:Op maandag 14 april 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij begon daar ooit over en toen ging ik het eens proberen en toen kwam er ik er achter dat ze lekker zijn
Zie, het is altijd jouw schuldquote:
Whehe en kennelijk was het ook niet heel gezond zo versierd te worden.quote:Op maandag 14 april 2025 17:28 schreef Crack_ het volgende:
denk dat dat ook het idee van een mummy was, kleuren zijn alleen vervaagd na al die jaren
wat voor taart gaat het worden?quote:Op maandag 14 april 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook al jouw schuldquote:
hij had idd veel meer moeten kopenquote:
Als ze gewoon een steady supply van PFEFFERMINZ zouden hebben gehad dan waren ze inmiddels Quote500 materiaalquote:
ga zo door zou ik zeggenquote:
Dit is dé reden waarom ze er mee zijn gestopt gok ikquote:Op maandag 14 april 2025 17:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe en kennelijk was het ook niet heel gezond zo versierd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |