Pwaaaaaaa...quote:
Dat is een drumstel.quote:
Hier is het ook gewoon 22 gradenquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook wel bijzonder dat het in het noorden zo warm is, normaal is het altijd in het zuiden warmer
Ik dacht nog even, regen? Waar dan! ? Maar ineens zijn er wolken en komt het zo boink naar beneden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Het gaat hier zo meteen regenen. Het ziet er uit als van die hele knusse regen.
Hier is het 'maar' 19 graden, wel vies plakkerige luchtvochtigheid en af en toe een paar druppels regenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het ook gewoon 22 graden
Inmiddels is de zon weg
Maar ik zit nog buiten, alleen een jurkje aan.. blote armen, blote benen, sandalen.. heb het warm
Hier wordt het nu de laatste paar minuten drukkend warmquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het 'maar' 19 graden, wel vies plakkerige luchtvochtigheid en af en toe een paar druppels regen
Hier nog niks, maar zal zo wel vallen danquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht nog even, regen? Waar dan! ? Maar ineens zijn er wolken en komt het zo boink naar beneden.
Vind het binnen koeler (bijna koud) dan buitenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier wordt het nu de laatste paar minuten drukkend warm
Er komt wel wat regen aan maar zo te zien niet veel
Bij mij is het buiten ruim 2 graden warmer dan binnenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het binnen koeler (bijna koud) dan buiten
Is hier ook zo.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het binnen koeler (bijna koud) dan buiten
Dit is de stofzuigerversie van een kat die je een dooie muis komt brengen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Muizenval ineens midden in de kamer
Robbie heeft hem blijkbaar een stukje voortgeduwd
Immer gemeen tegen het vochtige poesjequote:Op dinsdag 15 april 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, wat gemeen weer.
je had toch al gezegd dat je niet kwamquote:
*Geeft Robbie een goedkeurend klopjequote:Op dinsdag 15 april 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is de stofzuigerversie van een kat die je een dooie muis komt brengen.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij is het buiten ruim 2 graden warmer dan binnen
quote:
Dan blijft het eeuwig regenen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het gaat om 4 uur regenen en dan houdt het niet meer opnog maar even draven dan.
Wanneer was die vorige periode dat het toen zo heeeel lang droog bleef?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan blijft het eeuwig regenen?
Ja, het was hier ook meteen weer weg. Womp womp.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Heeft hier even geregend en begint nu alweer op te klaren. Nee toch?! Ik wil onweer!!
*mental image van Essie die vanuit de sloot haar tuin water staat te geven*quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wanneer was die vorige periode dat het toen zo heeeel lang droog bleef?
Ik had toen zo'n pomp besteld zodat ik mijn tuin water kon geven vanuit de sloot.
De dag na levering ging het regenen en daarna was het anderhalf jaar nat
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
Oh de wjnd trekt wat aan
Ik ga zooi maar naar binnen verplaatsen
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het was hier ook meteen weer weg. Womp womp.
Ik moet ook nog even checken of ik beet heb.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Muizenval ineens midden in de kamer
Robbie heeft hem blijkbaar een stukje voortgeduwd
Ik slurp het zo op en spuw het dan over mijn plantjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*mental image van Essie die vanuit de sloot haar tuin water staat te geven*
Jaquote:
Langzaam het hoofd schuddend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik slurp het zo op en spuw het dan over mijn plantjes
Die code geel gaat dan ook pas vanaf 16.00 uur inquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:59 schreef Ama het volgende:
Nou helemaal niks te merken van dat code geel hier precies zoals verwacht dus.
Ja maar, ja maar, ik ben er welquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net voor het eerst.
Omdat jij zo gemeen bent.
Nou dan ga je naar een site waar het wel leuk is hequote:Op dinsdag 15 april 2025 16:02 schreef Dven het volgende:
Ik word helemaal de moeder geneukt in TileMan.ioPrachtig kunstwerk aan het maken en al die 12-jarige Turken die het moedwillig komen slopen
![]()
Moeten we komen helpen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:02 schreef Dven het volgende:
Ik word helemaal de moeder geneukt in TileMan.ioPrachtig kunstwerk aan het maken en al die 12-jarige Turken die het moedwillig komen slopen
![]()
Hier is het nog best lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Sorry maar ik ga echt de verwarming aan doen
Gekruide varkensoesters.quote:
* TheStigsDutchCousin stuurt warmtequote:Op dinsdag 15 april 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Sorry maar ik ga echt de verwarming aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |