Pwaaaaaaa...quote:
Dat is een drumstel.quote:
Hier is het ook gewoon 22 gradenquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook wel bijzonder dat het in het noorden zo warm is, normaal is het altijd in het zuiden warmer
Ik dacht nog even, regen? Waar dan! ? Maar ineens zijn er wolken en komt het zo boink naar beneden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Het gaat hier zo meteen regenen. Het ziet er uit als van die hele knusse regen.
Hier is het 'maar' 19 graden, wel vies plakkerige luchtvochtigheid en af en toe een paar druppels regenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het ook gewoon 22 graden
Inmiddels is de zon weg
Maar ik zit nog buiten, alleen een jurkje aan.. blote armen, blote benen, sandalen.. heb het warm
Hier wordt het nu de laatste paar minuten drukkend warmquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het 'maar' 19 graden, wel vies plakkerige luchtvochtigheid en af en toe een paar druppels regen
Hier nog niks, maar zal zo wel vallen danquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht nog even, regen? Waar dan! ? Maar ineens zijn er wolken en komt het zo boink naar beneden.
Vind het binnen koeler (bijna koud) dan buitenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier wordt het nu de laatste paar minuten drukkend warm
Er komt wel wat regen aan maar zo te zien niet veel
Bij mij is het buiten ruim 2 graden warmer dan binnenquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het binnen koeler (bijna koud) dan buiten
Is hier ook zo.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het binnen koeler (bijna koud) dan buiten
Dit is de stofzuigerversie van een kat die je een dooie muis komt brengen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Muizenval ineens midden in de kamer
Robbie heeft hem blijkbaar een stukje voortgeduwd
Immer gemeen tegen het vochtige poesjequote:Op dinsdag 15 april 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, wat gemeen weer.
je had toch al gezegd dat je niet kwamquote:
*Geeft Robbie een goedkeurend klopjequote:Op dinsdag 15 april 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is de stofzuigerversie van een kat die je een dooie muis komt brengen.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij is het buiten ruim 2 graden warmer dan binnen
quote:
Dan blijft het eeuwig regenen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het gaat om 4 uur regenen en dan houdt het niet meer opnog maar even draven dan.
Wanneer was die vorige periode dat het toen zo heeeel lang droog bleef?quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan blijft het eeuwig regenen?
Ja, het was hier ook meteen weer weg. Womp womp.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
Heeft hier even geregend en begint nu alweer op te klaren. Nee toch?! Ik wil onweer!!
*mental image van Essie die vanuit de sloot haar tuin water staat te geven*quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wanneer was die vorige periode dat het toen zo heeeel lang droog bleef?
Ik had toen zo'n pomp besteld zodat ik mijn tuin water kon geven vanuit de sloot.
De dag na levering ging het regenen en daarna was het anderhalf jaar nat
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
Oh de wjnd trekt wat aan
Ik ga zooi maar naar binnen verplaatsen
quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het was hier ook meteen weer weg. Womp womp.
Ik moet ook nog even checken of ik beet heb.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
Lol,
Muizenval ineens midden in de kamer
Robbie heeft hem blijkbaar een stukje voortgeduwd
Ik slurp het zo op en spuw het dan over mijn plantjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*mental image van Essie die vanuit de sloot haar tuin water staat te geven*
Jaquote:
Langzaam het hoofd schuddend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik slurp het zo op en spuw het dan over mijn plantjes
Die code geel gaat dan ook pas vanaf 16.00 uur inquote:Op dinsdag 15 april 2025 15:59 schreef Ama het volgende:
Nou helemaal niks te merken van dat code geel hier precies zoals verwacht dus.
Ja maar, ja maar, ik ben er welquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net voor het eerst.
Omdat jij zo gemeen bent.
Nou dan ga je naar een site waar het wel leuk is hequote:Op dinsdag 15 april 2025 16:02 schreef Dven het volgende:
Ik word helemaal de moeder geneukt in TileMan.ioPrachtig kunstwerk aan het maken en al die 12-jarige Turken die het moedwillig komen slopen
![]()
Moeten we komen helpen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:02 schreef Dven het volgende:
Ik word helemaal de moeder geneukt in TileMan.ioPrachtig kunstwerk aan het maken en al die 12-jarige Turken die het moedwillig komen slopen
![]()
Hier is het nog best lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Sorry maar ik ga echt de verwarming aan doen
Gekruide varkensoesters.quote:
* TheStigsDutchCousin stuurt warmtequote:Op dinsdag 15 april 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Hmmquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
De FOK! TileMan.io clanquote:
ALTIJD FEESTquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ga je naar een site waar het wel leuk is he![]()
fok.nl/ksc
Even van genieten danquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het nog best lekkerVoor zo lang als het duurt waarschijnlijk maar okee.
hoe lang duurt het voordat het hier is?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin stuurt warmte
hmm, ben bang voor muggen als ik nu de deuren open ga doen. Jij niet?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier "regent" het inmiddels. Als in ik kan een paar drupjes opnde nog openstaande achterdeur zien.
Het is buiten nog steeds 3 graden warmer dan binnen
Ik heb een horquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even van genieten dan
[..]
hoe lang duurt het voordat het hier is?
[..]
hmm, ben bang voor muggen als ik nu de deuren open ga doen. Jij niet?
Ik ook. En dan naar de plantjes in de voortuinquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het straks echt lelijk gaat regenen dan ga ik gewoon daar naar zitten kijken
Heb je KIEEEEP-ramen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
Hier blijft het droog, maat goed ook want ik heb vanochtend alle ramen op een kier gezet
Ik heb ze dicht geKIEEEEEEPtquote:
Ik heb al 25 meldingen gehad van de Buienradar en nog geen druppel zien vallen in Den Haag. Denk niet dat we het de komende uren gaan meemaken dat er regen valt.quote:
Oh, in dit stukje Den Haag wel! Het klaart nu weer op inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al 25 meldingen gehad van de Buienradar en nog geen druppel zien vallen in Den Haag. Denk niet dat we het de komende uren gaan meemaken dat er regen valt.
Helemaal niet. Je zei het bij de eerste post erover alquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net voor het eerst.
Omdat jij zo gemeen bent.
Ik zie wel natte straten buiten, dus denk dat ik veel overleg heb gehad waarbij ik geen zicht had op buiten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, in dit stukje Den Haag wel! Het klaart nu weer op inderdaad
Ik dacht al, waarom voelt dit haast nostalgisch aan. Het is al 23 jaar oudquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Was ooit erg hip om overal een pt2 van te maken.
Niet waar.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je zei het bij de eerste post erover al
Je was okayquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Stormen jongens en meisjes.
IS DA ZO???? DAN ZAL IK ER ES EFFETJESS..... feliciterenquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
In Japan is het al wel morgen, oftewel ons balgeval is jarig![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:bitterbal
[ afbeelding ]
Zie de stormschade al voor mij...quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Stormen jongens en meisjes.
That's the spiritquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het straks echt lelijk gaat regenen dan ga ik gewoon daar naar zitten kijken
Gefelicibal! おめでとうquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
In Japan is het al wel morgen, oftewel ons balgeval is jarig![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:bitterbal
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoor. Ofjah als het zo uit komt eet ik het wel, maar ik ga het niet opzoeken of zo.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb soms wel het gevoel dat ik echt een van de weinige mensen ben die geen sushi eet.
Ik ook niet hoor, want ik vind vis over het algemeen het meest ranzigste voer wat er isquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb soms wel het gevoel dat ik echt een van de weinige mensen ben die geen sushi eet.
Dit is wel een hele sterke mening over visquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, want ik vind vis over het algemeen het meest ranzigste voer wat er is
Mnom mnom. Mag je me wel in de nacht voor wakker maken. Wel met sojasaus erbijquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:bitterbal![]()
![]()
Sushi voor iedereen!
[ afbeelding ]
Mij ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mnom mnom. Mag je me wel in de nacht voor wakker maken. Wel met sojasaus erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |