Hmmquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Sorry maar ik ga echt de verwarming aan doen
De FOK! TileMan.io clanquote:
ALTIJD FEESTquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ga je naar een site waar het wel leuk is he![]()
fok.nl/ksc
Even van genieten danquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het nog best lekkerVoor zo lang als het duurt waarschijnlijk maar okee.
hoe lang duurt het voordat het hier is?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin stuurt warmte
hmm, ben bang voor muggen als ik nu de deuren open ga doen. Jij niet?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier "regent" het inmiddels. Als in ik kan een paar drupjes opnde nog openstaande achterdeur zien.
Het is buiten nog steeds 3 graden warmer dan binnen
Ik heb een horquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even van genieten dan
[..]
hoe lang duurt het voordat het hier is?
[..]
hmm, ben bang voor muggen als ik nu de deuren open ga doen. Jij niet?
Ik ook. En dan naar de plantjes in de voortuinquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het straks echt lelijk gaat regenen dan ga ik gewoon daar naar zitten kijken
Heb je KIEEEEP-ramen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
Hier blijft het droog, maat goed ook want ik heb vanochtend alle ramen op een kier gezet
Ik heb ze dicht geKIEEEEEEPtquote:
Ik heb al 25 meldingen gehad van de Buienradar en nog geen druppel zien vallen in Den Haag. Denk niet dat we het de komende uren gaan meemaken dat er regen valt.quote:
Oh, in dit stukje Den Haag wel! Het klaart nu weer op inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al 25 meldingen gehad van de Buienradar en nog geen druppel zien vallen in Den Haag. Denk niet dat we het de komende uren gaan meemaken dat er regen valt.
Helemaal niet. Je zei het bij de eerste post erover alquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net voor het eerst.
Omdat jij zo gemeen bent.
Ik zie wel natte straten buiten, dus denk dat ik veel overleg heb gehad waarbij ik geen zicht had op buiten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, in dit stukje Den Haag wel! Het klaart nu weer op inderdaad
Ik dacht al, waarom voelt dit haast nostalgisch aan. Het is al 23 jaar oudquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Was ooit erg hip om overal een pt2 van te maken.
Niet waar.quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je zei het bij de eerste post erover al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |