En dan even husselen want anders eet het lastig.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Ja dat wordt ook snel een troep denk ik met al die laagjes rommel er op.
Mag toch, daar is het voorquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee dagen achter elkaar Tonkatsu curry op
Ik rouleer door fases iedere paar maanden, dus dat scheelt een hoop denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Wel leuk al die keukens maar je hebt bijna een keukenkastje per werelddeel nodig voor de standaard ingrediënten
Ga je dan ook helemaal los?quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
Zou elke dag naar een karaoke bar gaan als ik in Japan zou zijn.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je alvast oefenen
Bekijk deze YouTube-video
Heb je dan de praktische variant waarbij je voorraad kort-ish houdbaar ook daadwerkelijk op is, of komt zo'n switch precies als je net allerlei zooi weer gekocht hebt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik rouleer door fases iedere paar maanden, dus dat scheelt een hoop denk ik.
Wanneer heb ik ooit de praktische variant van iets?quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je dan de praktische variant waarbij je voorraad kort-ish houdbaar ook daadwerkelijk op is, of komt zo'n switch precies als je net allerlei zooi weer gekocht hebt?
Nee, gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer heb ik ooit de praktische variant van iets?
Praktisch nooitquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer heb ik ooit de praktische variant van iets?
Van die kruiden die je maandenlang niet hebt gebruikt en achterin de kast verdwijnen. En als je ze weer eens wilt gebruiken nieuwe kopen omdat je bent vergeten dat je ze nog hadquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
Het valt in de praktijk wel mee. Kort houdbare dingen frutsel ik meestal nog wel ergens in. Het zijn vooral de lang houdbare dingen die soms oepsie ineens heel lang gehouden worden.
Dit is ongepast onwenselijk gedrag Recciequote:
Oh, sorry, dat was onder de gordel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ongepast onwenselijk gedrag Reccie
Helemaal niet.quote:
Ik hoop dat het hier straks ook een beetje knap gaat regenenquote:
Ik heb drie potjes zout. Ik gebruik nooit zout.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die kruiden die je maandenlang niet hebt gebruikt en achterin de kast verdwijnen. En als je ze weer eens wilt gebruiken nieuwe kopen omdat je bent vergeten dat je ze nog had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |