Ik twijfel wel of ik durf te kijken want de films vind ik heel erg leuk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap de meerwaarde niet meer zo van eindeloze remakes die met iedere iteratie altijd net een stapje ziellozer worden.
Het is een 'veilige investering' voor de aandeelhouders, gewoon opnieuw uitgeven en als het niet genoeg oplevert het racistische publiek de schuld gevenquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap de meerwaarde niet meer zo van eindeloze remakes die met iedere iteratie altijd net een stapje ziellozer worden.
Extrudeer meer product.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een 'veilige investering' voor de aandeelhouders, gewoon opnieuw uitgeven en als het niet genoeg oplevert het racistische publiek de schuld geven
Uitmelken tot de koe niet meer kan staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Mijn tafel ligt vol zaad.Spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit!quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Passief agressief iedere vorm van communicatie terug gaan ontertekenen met je eigen titel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
ik vind het altijd zo debiel apartjes als mensen per se zn msc bsc drs weet ik veel meuk ergens willen neerzetten waar het eigenlijk helemaal niet relevant is
Die zal vast niet zo lang draaien als Soldaat van Oranjequote:Op dinsdag 15 april 2025 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dit!
Het wordt uitgemolken tot en met.
En dan nog de musical.
Ik gebruik alleen kscquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
ik vind het altijd zo debiel apartjes als mensen per se zn msc bsc drs weet ik veel meuk ergens willen neerzetten waar het eigenlijk helemaal niet relevant is
die wachten tot wij ook gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal vast niet zo lang draaien als Soldaat van Oranje
In dit geval gaat het om mij waarbij iemand anders de behoefte heeft om titels neer te zettenquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Passief agressief iedere vorm van communicatie terug gaan ontertekenen met je eigen titel.
"Is er nog koffie?"
"Ja
Crack_, MSc."
Ik hoopte dat dit een geintje wasquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips en andere mensen die HP leuk vinden.
[ link | afbeelding ]
Inclusief excuusneger.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips en andere mensen die HP leuk vinden.
[ link | afbeelding ]
Ik denk echt dat ik eerder dood ben dan dat die musical stopt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal vast niet zo lang draaien als Soldaat van Oranje
Aha.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om mij waarbij iemand anders de behoefte heeft om titels neer te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Papier hier. Dankjewel.🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |