quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:54 schreef Karzai het volgende:
ik moet nog koken maar denk dat ik een pizza ga halen
Gaan danquote:
JIJ...quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Goede aflevering wel weer.
Bekijk deze YouTube-video
mja hij is wel extreem linksquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tim Hofman kan verder mijn reet kussen.
Hypocriete charlatan
ga je nu ook naar japanquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
¤ 3670,42 bespaard tot nu toe
eigenlijk meer want de sigaretten zijn duurder geworden, maar minimaal 3670 euro dus![]()
![]()
neequote:
nou hoe was je dag koen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een vereiste hier
ik kan het ook prima betalen maar kan er ook leukere dingen mee doenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook wel geld zat om te kunnen betalen, maar je word inmiddkes toch wel een soort outcast
Drukke werkdag gehad en niet extreem veel klaargespeeldquote:
ja is het ook, het moet uitgeband worden maar nu is die hele maffia overgerstapt op vapesquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan het ook prima betalen maar kan er ook leukere dingen mee doen
minimaal 50 euro per week in de brand steken is eigenlijk van de gekke
achja maak je er niet al te druk omquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Drukke werkdag gehad en niet extreem veel klaargespeeld
Ach zo'n dag zit er wel eens tussen
#stay positivequote:Op dinsdag 15 april 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook wel geld zat om te kunnen betalen, maar je word inmiddkes toch wel een soort outcast
ja het is goede voorbereiding op de crematie. Levert vast korting opquote:
Nope. volgende week zal het helemaal een gezellige chaos worden, iets teveel mensen van ons team tegelijk afwezig...quote:
denk er om, niet het dubbele werk gaan doen dan he.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope. volgende week zal het helemaal een gezellige chaos worden, iets teveel mensen van ons team tegelijk afwezig...
Meeste heb ik toch geen verstand van. Voornamelijk afhouden, uitstellen en uitzetten bij support partnersquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om, niet het dubbele werk gaan doen dan he.
rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
MEGA ZIN
RAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWR
das bij andere hobby's net zo hoor. Over gamers hoor je ook veel wat het voor nut heeft om er zoveel tijd en geld aan uit te geven etcquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit een beetje te mijmeren. Het valt me steeds meer op dat fotografie echt zo'n hobby is waar echt geen hond in geïnteresseerd is, tenzij ze zelf ook fotograferen.
Ik heb best creatieve vrienden gehad en zo. En waren ook altijd vrij positief en ondersteunend over elkaars hobbywerk. Ook al was het niet hun eigen hobby. Tekenen, naaien, haken, schilderen, klussen, whatever.
Maar ik denk dat ik geen hobby heb gehad waarbij mensen zich voornamelijk afvroegen waar het nou eigenlijk goed voor was als foto's maken. Als ze er al iets over zeggen.
Vraag me toch af waarom dat is.
Muziek maken is niet veel anders.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit een beetje te mijmeren. Het valt me steeds meer op dat fotografie echt zo'n hobby is waar echt geen hond in geïnteresseerd is, tenzij ze zelf ook fotograferen.
Ik heb best creatieve vrienden gehad en zo. En waren ook altijd vrij positief en ondersteunend over elkaars hobbywerk. Ook al was het niet hun eigen hobby. Tekenen, naaien, haken, schilderen, klussen, whatever.
Maar ik denk dat ik geen hobby heb gehad waarbij mensen zich voornamelijk afvroegen waar het nou eigenlijk goed voor was als foto's maken. Als ze er al iets over zeggen.
Gamen is ook wel een goed voorbeeld ja. Als mensen horen hoeveel een GPU kost. Paardrijden lijkt me dan iets meer sociaal geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
das bij andere hobby's net zo hoor. Over gamers hoor je ook veel wat het voor nut heeft om er zoveel tijd en geld aan uit te geven etc
net als hobby paardrijden enzo
Ja, gelukkig doe ik beide.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Muziek maken is niet veel anders.
lego?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gamen is ook wel een goed voorbeeld ja. Als mensen horen hoeveel een GPU kost. Paardrijden lijkt me dan iets meer sociaal geaccepteerd.
Maar met fotografie viel het me op omdat (in mijn ervaring dan) zelfs mensen die een beetje crea bezig zijn, veel hebben met beeldende dingen etc, er weinig om geven.
Ik begin er niet aan omdat ik anders urenlang ga kijken welk spul ik graag wil hebben. Dat is de helft van de hobby voor mij.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gamen is ook wel een goed voorbeeld ja. Als mensen horen hoeveel een GPU kost. Paardrijden lijkt me dan iets meer sociaal geaccepteerd.
Maar met fotografie viel het me op omdat (in mijn ervaring dan) zelfs mensen die een beetje crea bezig zijn, veel hebben met beeldende dingen etc, er weinig om geven.
Wel eens op gegoogled?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:47 schreef Karzai het volgende:
ik vind eigenlijk dat er bij een all inclusive vakantie ook gratis sex moet bij inzitten
Ja, dat is bij de meeste hobby's zo hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Een hobby hoeft toch nergens goed voor te zijn, als jij er maar plezier in hebt.quote:Ik heb best creatieve vrienden gehad en zo. En waren ook altijd vrij positief en ondersteunend over elkaars hobbywerk. Ook al was het niet hun eigen hobby. Tekenen, naaien, haken, schilderen, klussen, whatever.
Hobby's zijn ook gewoon voor jezelf, beetje erg vreemd om de overbuurman, al je collega's en dat ene leuke meisje van de bakker te dwingen het ook leuk te vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat is bij de meeste hobby's zo hoor
[..]
Een hobby hoeft toch nergens goed voor te zijn, als jij er maar plezier in hebt.
Je maakt iets negatiefs van iets heel normaals.
Gewoon naar Thailand gaan, daar kost seks evenveel als een biertje in Nederland.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:47 schreef Karzai het volgende:
ik vind eigenlijk dat er bij een all inclusive vakantie ook gratis sex moet bij inzitten
@bitterbal ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Thailand gaan, daar kost seks evenveel als een biertje in Nederland.
Met fotografie heb je wel negatievenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Een hobby hoeft toch nergens goed voor te zijn, als jij er maar plezier in hebt.
Bierquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon naar Thailand gaan, daar kost seks evenveel als een biertje in Nederland.
Misschien is dat het probleemquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met fotografie heb je wel negatieven
Heb je vaak wel een "speciaalbiertje" daar.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omgekeerde fotografie. Klinkt ingewikkeld, dus echt iets voor @DeZwabberquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien is dat het probleemJe moet met positieven gaan werken Zwab.
quote:
is het ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Seks en bier vind ik ook echt een poepcombinatie.
wanneer heb jij voor het laatst seks gehad?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Seks en bier vind ik ook echt een poepcombinatie.
Sowieso doe ik het voor mezelf. Als populariteit een doel was had ik wel andere hobbies gekozen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Is het omdat het snel te technisch wordt?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sowieso doe ik het voor mezelf. Als populariteit een doel was had ik wel andere hobbies gekozen.![]()
Maar daar ging het me niet zo om. Het ging me specifiek om dat ik het ook in een groep merkte waarbij iedereen lekker crea z'n eigen ding deed, maar dat foto's toch een soort van in het verdomhoekje zaten.
Ik laat zelden nog iemand mijn foto's zien eigenlijk. In september vroeg er iemand eens een keer naar, en toen kon ik niet eens wat laten zien, omdat ik eigenlijk al tijden niet meer de moeite deed om ze op m'n telefoon op te slaan.
Kun je er misschien wel een mee naar huis nemen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:23 schreef Karzai het volgende:
voor een ticket naar thailand kan je twintig keer een hoertje neuken in amsterdam
Dat kan ik allemaal wel begrijpen. Nee, het viel me echt op dat fotografie anders ontvangen werd dan bijvoorbeeld iemand die tekent en werk deelt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het omdat het snel te technisch wordt?
nee ik houd het liever puur en zuiverquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je er misschien wel een mee naar huis nemen.
Oud-collega was ineens vader na een tripje door Azie. Je moet ook wel beetje uitkijken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik houd het liever puur en zuiver
Dat heet een dia.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omgekeerde fotografie. Klinkt ingewikkeld, dus echt iets voor @:dezwabber
krijg je gelijk de hele familie erbij en je kan het hele dorp sponsorenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oud-collega was ineens vader na een tripje door Azie. Je moet ook wel beetje uitkijken.
Oh, diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |