quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:54 schreef Karzai het volgende:
ik moet nog koken maar denk dat ik een pizza ga halen
Gaan danquote:
JIJ...quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Goede aflevering wel weer.
Bekijk deze YouTube-video
mja hij is wel extreem linksquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tim Hofman kan verder mijn reet kussen.
Hypocriete charlatan
ga je nu ook naar japanquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
¤ 3670,42 bespaard tot nu toe
eigenlijk meer want de sigaretten zijn duurder geworden, maar minimaal 3670 euro dus![]()
![]()
neequote:
nou hoe was je dag koen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een vereiste hier
ik kan het ook prima betalen maar kan er ook leukere dingen mee doenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook wel geld zat om te kunnen betalen, maar je word inmiddkes toch wel een soort outcast
Drukke werkdag gehad en niet extreem veel klaargespeeldquote:
ja is het ook, het moet uitgeband worden maar nu is die hele maffia overgerstapt op vapesquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan het ook prima betalen maar kan er ook leukere dingen mee doen
minimaal 50 euro per week in de brand steken is eigenlijk van de gekke
achja maak je er niet al te druk omquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Drukke werkdag gehad en niet extreem veel klaargespeeld
Ach zo'n dag zit er wel eens tussen
#stay positivequote:Op dinsdag 15 april 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
tja ik heb ook wel geld zat om te kunnen betalen, maar je word inmiddkes toch wel een soort outcast
ja het is goede voorbereiding op de crematie. Levert vast korting opquote:
Nope. volgende week zal het helemaal een gezellige chaos worden, iets teveel mensen van ons team tegelijk afwezig...quote:
denk er om, niet het dubbele werk gaan doen dan he.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope. volgende week zal het helemaal een gezellige chaos worden, iets teveel mensen van ons team tegelijk afwezig...
Meeste heb ik toch geen verstand van. Voornamelijk afhouden, uitstellen en uitzetten bij support partnersquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om, niet het dubbele werk gaan doen dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |