Ligt eraan. Twee vaccinaties kan er nog mee door, maar als ze ieder jaar in de rij staat voor een booster, dan vind ik dat wel een red flag.quote:
Ik praat in de eerste fase vaak niet over maatschappelijke onderwerpen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
Protip:
Hou je bek over vaccinatieschade, boosters, en mondkapjes.
Ik ben bovengemiddeld intelligent, heb een vrij hoge score op de IQ-test.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
Vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot intelligentie, dus complotwappies hebben vaak moeite met het vinden van een partner.
IQ zegt niet zoveel in relaties, EQ is daarin belangrijker, dat is dus de emotionele vaardigheidquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben bovengemiddeld intelligent, heb een vrij hoge score op de IQ-test.
Bij jou is het glas niet halfvol of halfleeg, maar volledig leeg merk ik.quote:
Gewoon realistischquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Bij jou is het glas niet halfvol of halfleeg, maar volledig leeg merk ik.
Je projecteert jouw eigen onzekerheden op mij.quote:
Mensen die dat van zichzelf zeggen vallen vaak op een eerste date al door de mand.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite een relatie te vinden maar ik ben dan ook nog niet zo afgegledenquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je projecteert jouw eigen onzekerheden op mij.
Dat komt omdat je een vrouw bent.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite een relatie te vinden maar ik ben dan ook nog niet zo afgegleden
6000e topic hierover..quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb na een jarenlange zoektocht nog steeds geen relatie. Er is sowieso een gebrek aan leuke meiden in de buurt. Maar wanneer ik een meid tegenkom die ik wel interessant vind, dan heeft deze geen interesse in een relatie of heeft ze al een vriend. Het is erg lastig met zo'n kleine dating pool. Ik ben vrij sociaal ingesteld, maar tot nu toe heb ik nog niet echt veel succes met betrekking tot relaties.
Nee, met deze instelling trek je een hoop vrouwen aanquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu een goed beeld hebben over hoe jij op de eerste date bent.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt daarom moet ik de vrouwen van mij af slaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
Vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot intelligentie, dus complotwappies hebben vaak moeite met het vinden van een partner.
Dit is wel een beetje een incelopmerking hoor. Zo wordt het nooit wat.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een vrouw bent.
Ik word ook niet warm van haar pessimistische houding.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu een goed beeld hebben over hoe jij op de eerste date bent.
Aberkullie wordt niet warm van zo´n opmerking hoor.
Jouw probleem is dat NIEMAND warm wordt van jouw houdingquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik word ook niet warm van haar pessimistische houding.
Kan je niet gewoon homofiel wordenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het staat overal op het internet dat vrouwen meer kans hebben op een relatie dan mannen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een incelopmerking hoor. Zo wordt het nooit wat.
Dan zwelg je dáár toch lekker in. Zónder relatie.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het staat overal op het internet dat vrouwen meer kans hebben op een relatie dan mannen.
Het staat op internet dus is het waar.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het staat overal op het internet dat vrouwen meer kans hebben op een relatie dan mannen.
Ja, als het op internet staat is het waar. Moet wel, want dat staat ook op internet. Hep zelfs gestaan op Facebook.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Geschreven door andere incels ja. Voor heteroseksuele relaties is zowel een man als een vrouw nodig, dus er zijn ongeveer evenveel vrouwen single als mannen. En nee, het is niet echt gebruikelijk dat mannen met meerdere vrouwen een relatie hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik kan je wel koppelen aan iemand van de klb scquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:14 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Geschreven door andere incels ja. Voor heteroseksuele relaties is zowel een man als een vrouw nodig, dus er zijn ongeveer evenveel vrouwen single als mannen. En nee, het is niet echt gebruikelijk dat mannen met meerdere vrouwen een relatie hebben.
Het schijnt makkelijker te zijn voor vrouwen om iemand te vinden om seks mee te hebben, maar als niet heel knappe, linksige vrouw heb ik daar nog niet veel van gemerkt.
Nee dankje.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan je wel koppelen aan iemand van de klb sc
Ze is links dus ze mag daar wel komen posten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan je wel koppelen aan iemand van de klb sc
Een man zou zo'n topaanbod nooit zomaar krijgen, laat staan afslaan. Heeft @Dr8gonOfLife dus tóch weer gelijk.quote:
Wtafquote:
We hebben al d66 mods in klbsc het is links genoeg!quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:21 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ze is links dus ze mag daar wel komen posten.
Ach een vrouw biedt dat niet aan om dezelfde reden dat ik dat afsla, ik houd een beetje rekening met m’n medemens. Ik post op Fok! dus durf ik echt niet van m’n zolderkamer af en dat wil ik echt een ander ook niet aandoen!quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een man zou zo'n topaanbod nooit zomaar krijgen, laat staan afslaan. Heeft @:Dr8gonOfLife dus tóch weer gelijk.
Zitten er wel meer toch?quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Helaas hebben 2 van de klbsc vrijgezellen een ban dus al het dm'en mag stoppen
Excuses voor de teleurstelling
Volgens mij nietquote:
Goeie dag voor Fok! Percentage users met een relatie stijgt waar je bij staatquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Helaas hebben 2 van de klbsc vrijgezellen een ban dus al het dm'en mag stoppen
Excuses voor de teleurstelling
Mensen met een relatie kunnen ook seriemoordenaar zijnquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:42 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Goeie dag voor Fok! Percentage users met een relatie stijgt waar je bij staat
Ik heb wel een beetje een vooroordeel over seriemoordenaars dat het toch vaak single mannen zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mensen met een relatie kunnen ook seriemoordenaar zijn
Beetje flauw om dan meteen te beginnen over incels. Het is gewoon zo dat er veel meer mannen dan vrouwen op zoek zijn naar een relatie. Op bijna alle dating apps en sites staan meer mannen dan vrouwen geregistreerd. Dat er ongeveer evenveel single vrouwen als single mannen zijn, betekent niet dat er ongeveer evenveel vrouwen als mannen een relatie zoeken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:14 schreef Sweet_Jane het volgende:
Geschreven door andere incels ja. Voor heteroseksuele relaties is zowel een man als een vrouw nodig, dus er zijn ongeveer evenveel vrouwen single als mannen. En nee, het is niet echt gebruikelijk dat mannen met meerdere vrouwen een relatie hebben.
Misschien moet je je dan niet meteen presenteren als linksig.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:14 schreef Sweet_Jane het volgende:
Het schijnt makkelijker te zijn voor vrouwen om iemand te vinden om seks mee te hebben, maar als niet heel knappe, linksige vrouw heb ik daar nog niet veel van gemerkt.
ja denk het, meeste hadden wel een vrouw volgens mijquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:45 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje een vooroordeel over seriemoordenaars dat het toch vaak single mannen zijn.
Misschien toch weer die mannenhaat van de linkse kerk die hier de kop opsteekt
Waarom laat maar?quote:
Het is toch maar een herhaling van zetten. Die discussie is al honderd keer gevoerd op dit forum. En het is ook een beetje topickaap.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom laat maar?
Ik heb je reactie gelezen toen die er nog stond, dus ik begrijp niet zo goed waarom je die nu weghaalt.
En die discussie zal nog wel vaker gevoerd blijven worden. De situatie dat veel mannen, ondanks dat ze er veel moeite voor doen, maar niet aan een relatie komen, zal niet snel veranderen. Ik behoor zelf ook tot die mannen die maar geen relatie kunnen vinden. Ik overweeg dan ook serieus om een bepaalde niche in de dating markt op te zoeken en daar mijn geluk te beproeven. Ik zeg maar niet wat voor niche dat is, want het kan twee effecten hebben: ofwel mensen verklaren me voor gek, ofwel ze vinden het een goed idee en andere mannen gaan het ook doen zodat ik meer concurrentie krijg.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Het is toch maar een herhaling van zetten. Die discussie is al honderd keer gevoerd op dit forum. En het is ook een beetje topickaap.
Ik reageer toch nog maar want ik ben nieuwsgierig. Wat voor niche? En wat voor zin heeft een niche zoeken om de niche? Je wil toch een relatie met iemand die je aantrekkelijk vindt en die bij je past? Dan kan je toch beter de vijver zo groot mogelijk houden in plaats van kunstmatig verkleinen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En die discussie zal nog wel vaker gevoerd blijven worden. De situatie dat veel mannen, ondanks dat ze er veel moeite voor doen, maar niet aan een relatie komen, zal niet snel veranderen. Ik behoor zelf ook tot die mannen die maar geen relatie kunnen vinden. Ik overweeg dan ook serieus om een bepaalde niche in de dating markt op te zoeken en daar mijn geluk te beproeven. Ik zeg maar niet wat voor niche dat is, want het kan twee effecten hebben: ofwel mensen verklaren me voor gek, ofwel ze vinden het een goed idee en andere mannen gaan het ook doen zodat ik meer concurrentie krijg.
Ik begrijp best dat je nieuwsgierig bent, maar om de gegeven reden zeg ik niet wat voor niche dat is. En het gaat niet om de niche, maar misschien heb ik in die niche meer succes.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:09 schreef Sweet_Jane het volgende:
Ik reageer toch nog maar want ik ben nieuwsgierig. Wat voor niche? En wat voor zin heeft een niche zoeken om de niche? Je wil toch een relatie met iemand die je aantrekkelijk vindt en die bij je past? Dan kan je toch beter de vijver zo groot mogelijk houden in plaats van kunstmatig verkleinen.
quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
Vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot intelligentie
Maak een account aan op tinder, binnen een dag kun je minstens 30 mannen neukenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:14 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Zij hangen met hem, omdat ie hun queer best friend is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mikey hangt met de verkeerde vrouwen.
De meeste mannen die niet aan de vrouw kunnen komen, weten dit al op jonge leeftijd en de meeste wijven die klagen over hun vent weten pas op latere leeftijd dat met de meeste mannen niet is samen te levenquote:Op zaterdag 12 april 2025 23:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ben in ieder geval wel genezen van het idee dat het aan mij ligt dat ik geen relatie kan vinden. In discussies al deze waarin mannen hun beklag doen dat het zo moeilijk is om een vrouw voor een relatie te vinden, krijgen ze al gauw te horen dat het aan hen zelf ligt dat ze geen vrouw kunnen vinden en dat ze aan zichzelf moeten werken om wel aantrekkelijk gevonden te worden, alsof vrouwen als het ware perfect aan kunnen voelen welke mannen goed zijn om een relatie mee aan te gaan.
Ik lees op een ander forum bijna dagelijks verhalen van vrouwen met relatieproblemen. Die mannen waarmee ze dan een relatie zijn aangegaan, hebben ze kennelijk wel ooit aantrekkelijk gevonden. Die mannen hebben kennelijk wel een kans gekregen van de vrouwen. Maar veel mannen die dan wel een kans krijgen, blijken in de praktijk dus helemaal niet zo goed relatiemateriaal te zijn.
Het probleem is dat veel vrouwen denken dat beide zaken aan elkaar gerelateerd zijn, en dat alleen mannen met initiële aantrekkingskracht het vermogen hebben om een goede partner te zijn, want veel vrouwen trekken hun neus op voor mannen die niet zo aantrekkelijk gevonden worden. En ze denken vaak dat mannen die wat minder initiële aantrekkelijkheid hebben, ook minder goede partners zullen zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:41 schreef Sweet_Jane het volgende:
Je haalt nu wel initiële aantrekkingskracht en potentieel vermogen om een goede partner te zijn door elkaar.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, maar aan bepaalde dingen kun je nu eenmaal niet werken en kun je niet veranderen. Ik ben maar 1,73 meter lang, daar kan ik niet aan werken, maar ik word er wel op afgerekend.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:41 schreef Sweet_Jane het volgende:
Dat die relaties waarover je leest stuklopen betekent niet dat mannen niet aan zichzelf kunnen werken om in de beginfase aantrekkelijker over te komen.
Helaas is dat er niet, want de vrouwen hebben me nooit een eerlijke kans gegeven om dat te bewijzen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:41 schreef Sweet_Jane het volgende:
Welk bewijs is er overigens dat jij een betere partner zou zijn?
Gek hoor dat vrouwen graag willen daten met iemand waartoe ze zich aangetrokken voelen.quote:Op zondag 13 april 2025 00:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel vrouwen denken dat beide zaken aan elkaar gerelateerd zijn, en dat alleen mannen met initiële aantrekkingskracht het vermogen hebben om een goede partner te zijn, want veel vrouwen trekken hun neus op voor mannen die niet zo aantrekkelijk gevonden worden. En ze denken vaak dat mannen die wat minder initiële aantrekkelijkheid hebben, ook minder goede partners zullen zijn.
Ik denk dat we het eerder als een feit kunnen aannemen dat mannen op dating sites en apps met veel initiële aantrekkelijkheid over het algemeen slechte partners zullen zijn. Onder aantrekkelijke mannen zitten natuurlijk zowel mannen die op zoek zijn naar een serieuze langdurige relatie, als mannen die er alleen maar op uit zijn om zoveel mogelijk vrouwen in bed te krijgen.
Een aantrekkelijke man die op zoek is naar een serieuze langdurige relatie, zal die meestal binnen de kortste keren kunnen vinden. En dan zal hij zich van de dating site of app uitschrijven of zijn profiel op inactief zetten. Maar een aantrekkelijke man die alleen maar zoveel mogelijk vrouwen in bed wil krijgen, zal, op het moment dat hij een prooi te pakken heeft, ingeschreven blijven staan, op zoek naar een volgende prooi.
De meeste mannen op dating sites en apps die door vrouwen aantrekkelijk worden gevonden, zijn gewoon ordinaire players en geen relatiemateriaal.
Het probleem is dat heel veel vrouwen alleen gaan voor mannen die ze op het eerste gezicht aantrekkelijk vinden, en ze de mannen die ze wat minder aantrekkelijk vinden, ook al zijn die mannen eigenlijk best in orde, geen kans geven. Ik las op dat andere forum wel een keer een verhaal van een vrouw die aanvankelijk ook alleen voor de aantrekkelijkste mannen ging, daar slechte ervaringen mee had, en vervolgens de lat wat lager legde en de mannen die in haar ogen tweede keuze waren ook een kans gaf, en daar uiteindelijk een leuke relatie aan overhield. Helaas is het slechts een enkeling onder de vrouwen die dat doet.
[..]
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, maar aan bepaalde dingen kun je nu eenmaal niet werken en kun je niet veranderen. Ik ben maar 1,73 meter lang, daar kan ik niet aan werken, maar ik word er wel op afgerekend.
[..]
Helaas is dat er niet, want de vrouwen hebben me nooit een eerlijke kans gegeven om dat te bewijzen.
Natuurlijk is dat niet gek. Maar tegelijk willen veel vrouwen ook een serieuze langdurige relatie. En dan kom je dus bij het probleem dat mannen die door vrouwen aantrekkelijk gevonden worden, meestal niet de geschiktste mannen zijn voor een serieuze langdurige relatie.quote:Op zondag 13 april 2025 00:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Gek hoor dat vrouwen graag willen daten met iemand waartoe ze zich aangetrokken voelen.
De meeste vrouwen zoeken weliswaar een langere man, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat een lengte van 2,05 meter voor veel vrouwen weer teveel van het goede is.quote:Op zondag 13 april 2025 00:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Lengte is echt niet zo relevant. Ik ken vrouwen die juist naar links swipen als er staat “2,05m ik hoor dat dat belangrijk is”
Als ik alles weg moet laten waar vrouwen je op af kunnen wijzen, dan kan ik helemaal niets meer in mijn profiel vermelden.quote:Op zondag 13 april 2025 00:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Dus vermeld je lengte niet en laat controversiële dingen weg uit je profiel, maar laat zien waarom ze wél op jou moet vallen.
Waarom zou dat niet zo betrouwbaar zijn?quote:Op zondag 13 april 2025 00:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Tot zover mijn relatie-advies, want dat is natuurlijk niet zo betrouwbaar.
Nonsens. Er zijn ook zat wappievrouwen. Daarbij, beta-mannetjes zoals jij denken dat je een vrouw krijgt door het steeds met al hun geneuzel eens te zijn, terwijl de realiteit is dat de vrouw juist snakt naar een man die stelling durft te nemen.quote:Op zondag 13 april 2025 06:03 schreef Hexagon het volgende:
Zolang je blijft volharden in dat wappie gedoe gaat dat ook zo blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
Oké vrouwen willen dit, vrouwen willen dat. Maar je luistert niet naar wat een vrouw tegen je zegt. Ik zeg je dat vrouwen graag willen zien wat wel leuk aan jou is. Waarom moeten vrouwen met jou matchen? Blijkbaar zit dat niet in lengte of inkomen, want zowel hier als op viva zien we de grootste en kleinste uitvreters voorbij komen met een relatie. Blijkbaar kan het dus wel.quote:Op zondag 13 april 2025 02:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet gek. Maar tegelijk willen veel vrouwen ook een serieuze langdurige relatie. En dan kom je dus bij het probleem dat mannen die door vrouwen aantrekkelijk gevonden worden, meestal niet de geschiktste mannen zijn voor een serieuze langdurige relatie.
[..]
De meeste vrouwen zoeken weliswaar een langere man, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat een lengte van 2,05 meter voor veel vrouwen weer teveel van het goede is.
[..]
Als ik alles weg moet laten waar vrouwen je op af kunnen wijzen, dan kan ik helemaal niets meer in mijn profiel vermelden.
[..]
Waarom zou dat niet zo betrouwbaar zijn?
Als het begrip wappie hier synoniem is met ongevaccineerd tegen covid-19, dan klopt dat helemaal. Het percentage vrouwen dat niet gevaccineerd is tegen covid-19 is zelfs een klein beetje hoger dan het percentage ongevaccineerde mannen, al ontlopen de cijfers elkaar maar weinig.quote:
Dat hoeft in principe ook niet. Ze zeggen vaak dat er op ieder potje een dekseltje past, maar een mens is geen potje pindakaas.quote:Op zondag 13 april 2025 09:06 schreef Sweet_Jane het volgende:
Waarom moeten vrouwen met jou matchen?
Die verhalen lees ik ook. Zo post hier op Fok ook af en toe een dame, waarvan ik de naam niet zal noemen, die hier dan komt vertellen over haar liefdesleven, en die dame schijnt als eis te stellen aan een man dat hij in de gevangenis heeft gezeten. Het verbaast mij ook enorm dat er vrouwen zijn die voor dat soort mannen kiezen.quote:Op zondag 13 april 2025 09:06 schreef Sweet_Jane het volgende:
Blijkbaar zit dat niet in lengte of inkomen, want zowel hier als op viva zien we de grootste en kleinste uitvreters voorbij komen met een relatie.
Beggars can't be choosers.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Heb je al eens een eerste fase gehad? Je blaast nogal hoog van de toren.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik praat in de eerste fase vaak niet over maatschappelijke onderwerpen.
Ik heb ook vaak het advies gekregen om niet op zoek te gaan maar om er op uit te gaan en activiteiten te ondernemen, lid te worden van clubs en verenigingen en dan zou ik vanzelf wel een keer een vrouw ontmoeten. Nu zal dat voor veel mannen beslist werken, maar als je niet zo'n groepsmens bent of als je je niet aangetrokken voelt tot activiteiten waar je vrouwen ontmoet, dan gaat deze aanpak ook niet werken.quote:Op zondag 13 april 2025 10:49 schreef Cupfighter het volgende:
TS praat over een jarenlange zoektocht, ik denk dat het daar al mis gaat, ik heb nog nooit een relatie gevonden in een zoektocht erna, dit werkt niet, gewoon ontspannen dingen doen in gezelschap, je mengen in een groep en dan komt dat vanzelf, wanhopig zoeken werkt averechts
Dat is waar, dat ben ik met je eens, ik ben ook geen lid van een club of vereniging, toch is het me wel gelukt relaties te krijgen door er op uit te gaan, te ontspannen en plezier te maken zonder op zoek te zijn en toen kreeg ik wel contact met vrouwen waaruit ook wat relaties zijn ontstaan en ik was verlegen en ik ben niet knap.quote:Op zondag 13 april 2025 11:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak het advies gekregen om niet op zoek te gaan maar om er op uit te gaan en activiteiten te ondernemen, lid te worden van clubs en verenigingen en dan zou ik vanzelf wel een keer een vrouw ontmoeten. Nu zal dat voor veel mannen beslist werken, maar als je niet zo'n groepsmens bent of als je je niet aangetrokken voelt tot activiteiten waar je vrouwen ontmoet, dan gaat deze aanpak ook niet werken.
Hier lopen genoeg slanke poolse vrouwen in leggings. Weinig bil maar wel flinke boezems vaak.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:43 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Importeer er eentje. Zo'n lekker tradvrouwtje uit oost-europa of azie.
Ik heb behoefte aan liefde.quote:Op zondag 13 april 2025 12:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik zal nooit echt figuren snappen die zo wanhopig op zoek zijn naar een vriendin.
Waarom kan je niet gewoon op jezelf zijn, heb je iets aan je rechterhand ofzo?
Hoe wanhopiger het word, hoe meer het een partner afstoot.
Leef gewoon je leven, neem een hobby, ga op een teamsport en je zal zien dat het of vanzelf wel komt, of je uiteindelijk vrede met jezelf vind.
Dan heb ik het gevoel alsof ik opgeef en dat ik wellicht een kans mis.quote:Op zondag 13 april 2025 10:49 schreef Cupfighter het volgende:
TS praat over een jarenlange zoektocht, ik denk dat het daar al mis gaat, ik heb nog nooit een relatie gevonden in een zoektocht erna, dit werkt niet, gewoon ontspannen dingen doen in gezelschap, je mengen in een groep en dan komt dat vanzelf, wanhopig zoeken werkt averechts
Ja, maar het is nooit op een relatie uitgelopen.quote:Op zondag 13 april 2025 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je al eens een eerste fase gehad? Je blaast nogal hoog van de toren.
Nogmaals, ik heb het niet over maatschappelijke onderwerpen in de eerste fase.quote:Op zondag 13 april 2025 06:03 schreef Hexagon het volgende:
Zolang je blijft volharden in dat wappie gedoe gaat dat ook zo blijven.
Ik weet niet hoe, maar vrouwen voelen dikwijls aan als je te veel op zoek bent en dat stoot juist af, het werkt averechts omdat vrouwen vaak geen trek hebben in iemand die wanhopig op zoek isquote:Op zondag 13 april 2025 12:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan heb ik het gevoel alsof ik opgeef en dat ik wellicht een kans mis.
Dit.quote:Op zondag 13 april 2025 12:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, maar vrouwen voelen dikwijls aan als je te veel op zoek bent en dat stoot juist af, het werkt averechts omdat vrouwen vaak geen trek hebben in iemand die wanhopig op zoek is
Dit mag beslist zo zijn, maar als je nooit een keer een kans krijgt van een vrouw en zelfs nooit een keer een date hebt, dan word je vanzelf op een gegeven moment wanhopig, wordt het nog moeilijker om een vrouw te vinden die interesse in je heeft en word je nog wanhopiger. Het is een zichzelf versterkend effect waar je niet zo makkelijk meer uit komt. Misschien kom je daar pas uit als je het op een gegeven moment opgeeft of als het je niets meer kan schelen.quote:Op zondag 13 april 2025 12:27 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet niet hoe, maar vrouwen voelen dikwijls aan als je te veel op zoek bent en dat stoot juist af, het werkt averechts omdat vrouwen vaak geen trek hebben in iemand die wanhopig op zoek is
Daarom: investeer in jezelf. Probeer onafhankelijker te worden, sterker, evenwichtiger. Niet dat je zonder een vrouw omvalt.quote:Op zondag 13 april 2025 13:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit mag beslist zo zijn, maar als je nooit een keer een kans krijgt van een vrouw en zelfs nooit een keer een date hebt, dan word je vanzelf op een gegeven moment wanhopig, wordt het nog moeilijker om een vrouw te vinden die interesse in je heeft en word je nog wanhopiger. Het is een zichzelf versterkend effect waar je niet zo makkelijk meer uit komt. Misschien kom je daar pas uit als je het op een gegeven moment opgeeft of als het je niets meer kan schelen.
Dat weet je anders verdomd goed te verbergenquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Juist, en op dat moment kom je ze vaak tegen, ik heb ooit een relatie gekregen met een dame die ik tegenkwam in een winkel en we allebei bijna tegelijk hetzelfde artikel wouden pakken, er ontstond een praatje en daarna wat gedronken op een terrasje met haar en ik kreeg haar telefoonnummer, dagje later opgebeld en zo ontstond er een relatie die een maand of drie geduurd heeftquote:Op zondag 13 april 2025 13:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit mag beslist zo zijn, maar als je nooit een keer een kans krijgt van een vrouw en zelfs nooit een keer een date hebt, dan word je vanzelf op een gegeven moment wanhopig, wordt het nog moeilijker om een vrouw te vinden die interesse in je heeft en word je nog wanhopiger. Het is een zichzelf versterkend effect waar je niet zo makkelijk meer uit komt. Misschien kom je daar pas uit als je het op een gegeven moment opgeeft of als het je niets meer kan schelen.
Jouw glas ookquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Bij jou is het glas niet halfvol of halfleeg, maar volledig leeg merk ik.
Dat hoeft ook niet. Het is jouw houding naar de wereld die al genoeg is om leuke vrouwen af te schrikken.quote:Op zondag 13 april 2025 12:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het niet over maatschappelijke onderwerpen in de eerste fase.
Ze snakken niet naar een man die stellingen neemt die blijk geven van ernstige psychische problemen.quote:Op zondag 13 april 2025 07:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nonsens. Er zijn ook zat wappievrouwen. Daarbij, beta-mannetjes zoals jij denken dat je een vrouw krijgt door het steeds met al hun geneuzel eens te zijn, terwijl de realiteit is dat de vrouw juist snakt naar een man die stelling durft te nemen.
Het gaat om wel wat meer dan geen vaccinatie te hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 10:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als het begrip wappie hier synoniem is met ongevaccineerd tegen covid-19, dan klopt dat helemaal. Het percentage vrouwen dat niet gevaccineerd is tegen covid-19 is zelfs een klein beetje hoger dan het percentage ongevaccineerde mannen, al ontlopen de cijfers elkaar maar weinig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 april 2025 14:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze snakken niet naar een man die stellingen neemt die blijk geven van ernstige psychische problemen.
Och er zullen vast wel een handvol vrouwen zijn die daar voor te porren zijn. Maar ik denk dat het gros er met een boog omheen loopt.quote:Op zondag 13 april 2025 14:43 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die dame heeft op élk beslismoment de date met deze opperwap verlengd.
Keihard bewijs, probeer dát maar eens te weerleggen.
Wat je wel ziet in dit programma is dat mannen vaak worden afgewezen omdat ze geen initiatief tonen of geen weerwoord hebben en overal ja op zeggen. Het maakt niet eens zoveel uit hoe hoog je wappie gehalte is. Met een goede babbel, interesse tonen en een beetje initiatief kom je heel ver.quote:Op zondag 13 april 2025 14:43 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die dame heeft op élk beslismoment de date met deze opperwap verlengd.
Keihard bewijs, probeer dát maar eens te weerleggen.
Dat voorbeeld is niet geen tegengas geven, maar het maken van een keuze totaal afschuiven op de ander.quote:Op zondag 13 april 2025 16:56 schreef Discombobulate het volgende:
Zelf persoonlijk geef ik ook te weinig 'tegengas', maar dat is vooral omdat ik best heftige en zware dingen meegemaakt heb in m'n leven waardoor m'n referentiekader heel anders is en ik me niet zo snel druk kan maken over domme alledaagse dingen.
"Wat wil je eten?" Tja, het maakt mij echt niet uit.
Tegengas is zeggen van "Nee, we eten dit, daar heb ik geen zin in"quote:Op zondag 13 april 2025 17:03 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Dat voorbeeld is niet geen tegengas geven, maar het maken van een keuze totaal afschuiven op de ander.
Nee, dat is je als een klein kind gedragen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tegengas is zeggen van "Nee, we eten dit, daar heb ik geen zin in"
Je moet alles voorkauwen inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2025 17:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dat is je als een klein kind gedragen.
Zie je wel, het grote mysterie blijft gewoon de vraag wat tegengas is.quote:Op zondag 13 april 2025 17:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dat is je als een klein kind gedragen.
Nou dan weet je nu dat dat onverstandig is en je beter een idee in je achterzak kunt hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 18:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als ik ooit een vriendin krijg en ze stelt voor om uit eten te gaan en vraagt me waar ik dan heen zou willen, dan zou ik ook antwoorden dat het me niet uitmaakt, want ik neem toch het kindermenu.
Heeft meer te maken met of je haar steeds naar de mond praat over van alles en overal maar ja en amen op zegt. Of dat je ook zelf stelling durft te nemen.quote:Op zondag 13 april 2025 18:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zie je wel, het grote mysterie blijft gewoon de vraag wat tegengas is.
Net zeg je dat je dat als klein kind gedragen is.quote:Op zondag 13 april 2025 18:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met of je haar steeds naar de mond praat over van alles en overal maar ja en amen op zegt. Of dat je ook zelf stelling durft te nemen.
Uit mijn ervaring zijn er vrouwen die dat heel aantrekkelijk vinden, maar dat zijn dan ook types die graag domineren, in een goede relatie is er evenwicht en is tegenspraak of zelfs even een woordenwisseling nodig, ik heb zelf ook de fout gemaakt teveel ja en amen te zeggen, dat doet een relatie niet goed en het gaat jezelf ook opbreken op lange termijn.quote:Op zondag 13 april 2025 18:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met of je haar steeds naar de mond praat over van alles en overal maar ja en amen op zegt. Of dat je ook zelf stelling durft te nemen.
Nou, van nature ging het niet om de beste relatie, maar simpelweg om het sterkste en meest succesvolle nageslacht, dat dan ook weer nageslacht kan produceren. En dan is deze strategie over het algemeen gezien, een goede.quote:Het probleem is dat veel vrouwen denken dat beide zaken aan elkaar gerelateerd zijn, en dat alleen mannen met initiële aantrekkingskracht het vermogen hebben om een goede partner te zijn, want veel vrouwen trekken hun neus op voor mannen die niet zo aantrekkelijk gevonden worden. En ze denken vaak dat mannen die wat minder initiële aantrekkelijkheid hebben, ook minder goede partners zullen zijn.
‘We eten dit want wat jij wil, daar heb ik geen zin in.’ Ja, dat is je als een klein kind gedragen.quote:Op zondag 13 april 2025 18:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Net zeg je dat je dat als klein kind gedragen is.
De meesten lezen je profiel niet eens. Bij foto 1 moet het meteen raak zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 00:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Gek hoor dat vrouwen graag willen daten met iemand waartoe ze zich aangetrokken voelen.
Lengte is echt niet zo relevant. Ik ken vrouwen die juist naar links swipen als er staat “2,05m ik hoor dat dat belangrijk is”
Je moet vrouwen een reden geven om wel te swipen. Voorbeeldje: Op dit forum zit ook een user, die ik altijd vrij vrouwonvriendelijk vind. In een ander topic deed hij iets heel scherps en interessants. Irl zou je dan door zo’n actie bijna bereid zijn over de negatieve punten heen te stappen. Dus vermeld je lengte niet en laat controversiële dingen weg uit je profiel, maar laat zien waarom ze wél op jou moet vallen.
De zorg die de ouders aan hun nageslacht besteden, is wel voor een groot deel bepalend voor het succes van het nageslacht. En dan is een goede relatie tussen de ouders wel van belang.quote:Op zondag 13 april 2025 18:29 schreef Cockwhale het volgende:
Nou, van nature ging het niet om de beste relatie, maar simpelweg om het sterkste en meest succesvolle nageslacht, dat dan ook weer nageslacht kan produceren. En dan is deze strategie over het algemeen gezien, een goede.
Neem van mij aan: "de kluit draait om de duit".quote:Op zondag 13 april 2025 10:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Waar ik overigens enorm nieuwsgierig naar zou zijn, is om voorbeelden te zien van profielen van mannen die op dating sites en apps wel veel reacties van vrouwen krijgen. Ik vraag me soms echt serieus af wat er zo verschrikkelijk bijzonder is aan die profielen dat vrouwen daar wel op reageren.
Dat zie je toch niet op een foto?quote:Op zondag 13 april 2025 18:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Neem van mij aan: "de kluit draait om de duit".
De meeste mannen zeggen ja en amen, omdat of het onderwerp ze geen fuck interesseert of ze geen zin hebben in drama (over bullshit dat ze niets interesseert).quote:Op zondag 13 april 2025 18:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is niet erg hoopgevend….quote:Op zondag 13 april 2025 18:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De meeste mannen zeggen ja en amen, omdat of het onderwerp ze geen fuck interesseert of ze geen zin hebben in drama (over bullshit dat ze niets interesseert).
Met vrouwen kletsen is bijna alleen maar interessant tijdens het versieren. Daarna, amper.
Misschien vinden sommige mannen het wel interessant. Veel mensen vinden het blijkbaar ook interessant om te horen wat een ander afgelopen weekend gedaan heeft. Er zijn zelfs vele mensen die andere volgen op social media, om te kijken wat zij gedaan hebben.quote:
Misschien maken sommige mannen voor hun dating profiel wel een foto van zichzelf met een dure bolide, met de suggestie dat het hun eigen bolide is, om de indruk te wekken dat ze veel geld hebben.quote:
Nou, zet dat in je profiel.quote:Op zondag 13 april 2025 18:51 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Misschien vinden sommige mannen het wel interessant. Veel mensen vinden het blijkbaar ook interessant om te horen wat een ander afgelopen weekend gedaan heeft. Er zijn zelfs vele mensen die andere volgen op social media, om te kijken wat zij gedaan hebben.
Mij interesseert het geen ene flikker.
Dat is lastig want interesse tonen in een ander is ook vrij basaal bij sociale relaties.quote:Op zondag 13 april 2025 18:51 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Misschien vinden sommige mannen het wel interessant. Veel mensen vinden het blijkbaar ook interessant om te horen wat een ander afgelopen weekend gedaan heeft. Er zijn zelfs vele mensen die andere volgen op social media, om te kijken wat zij gedaan hebben.
Mij interesseert het geen ene flikker.
Zorg is belangrijk. Maar uiterlijk overwint alles in termen van voortplanting.quote:Op zondag 13 april 2025 18:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De zorg die de ouders aan hun nageslacht besteden, is wel voor een groot deel bepalend voor het succes van het nageslacht. En dan is een goede relatie tussen de ouders wel van belang.
Wat een afknapper.quote:Op zondag 13 april 2025 18:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien maken sommige mannen voor hun dating profiel wel een foto van zichzelf met een dure bolide, met de suggestie dat het hun eigen bolide is, om de indruk te wekken dat ze veel geld hebben.
Ik zeg ook niet dat ik het nooit doe, maar deep down boeit het mij niet heel veel, tenzij er die enkele keer echt een goed verhaal tussenzit.quote:Op zondag 13 april 2025 18:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is lastig want interesse tonen in een ander is ook vrij basaal bij sociale relaties.
Dan ben je dus geen relatiemateriaal.quote:Op zondag 13 april 2025 18:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De meeste mannen zeggen ja en amen, omdat of het onderwerp ze geen fuck interesseert of ze geen zin hebben in drama (over bullshit dat ze niets interesseert).
Met vrouwen kletsen is bijna alleen maar interessant tijdens het versieren. Daarna, amper.
Het gaat overigens niet om tegengas, maar over initiatief tonen en leiding nemen.
Sommige vrouwen hanteren de strategie dat ze zich eerst laten bevruchten door een man van wie ze goede genen verwachten, om dan later een andere man te zoeken voor een serieuze langdurige relatie die dan mee mag helpen met de zorg.quote:Op zondag 13 april 2025 18:52 schreef Cockwhale het volgende:
Zorg is belangrijk. Maar uiterlijk overwint alles in termen van voortplanting.
Nog noooooit van gehoord.quote:Op zondag 13 april 2025 19:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hanteren de strategie dat ze zich eerst laten bevruchten door een man van wie ze goede genen verwachten, om dan later een andere man te zoeken voor een serieuze langdurige relatie die dan mee mag helpen met de zorg.
Dit herken ik totaal nietquote:Op zondag 13 april 2025 19:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hanteren de strategie dat ze zich eerst laten bevruchten door een man van wie ze goede genen verwachten, om dan later een andere man te zoeken voor een serieuze langdurige relatie die dan mee mag helpen met de zorg.
quote:Op zondag 13 april 2025 19:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Echt hè. Als iemand met een auto op de foto staat, swipe ik eerlijk gezegd al meteen naar links. Hoezo denkt iemand dat dat enige indruk maakt?quote:
Ik val er ook niet op.quote:Op zondag 13 april 2025 20:08 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Echt hè. Als iemand met een auto op de foto staat, swipe ik eerlijk gezegd al meteen naar links. Hoezo denkt iemand dat dat enige indruk maakt?
Het type voetbalvrouw loopt er wel warm voor.quote:Op zondag 13 april 2025 20:08 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Echt hè. Als iemand met een auto op de foto staat, swipe ik eerlijk gezegd al meteen naar links. Hoezo denkt iemand dat dat enige indruk maakt?
Het zou mijn advies niet zijn dat te doen. Maar het toont in ieder geval iets van een passie/levensinvulling.quote:Op zondag 13 april 2025 22:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er zijn ook mannen die denken dat het indruk maakt als ze een foto van henzelf met een grote vis op hun dating profiel zetten.
Oooeeehquote:Op zondag 13 april 2025 21:01 schreef Sweet_Jane het volgende:
Misschien is zoiets nog een optie voor TS.
Edit: ik kan blijkbaar geen plaatje plakken. Ik zag net op Fok! een advertentie voorbijkomen van een kerel uit Australië die een vriendin zocht.
Maar als je nu op de foto gaat met een kat, en die foto op je dating profiel zet, dan zal een vrouw die niets met katten heeft daar juist niet op reageren.quote:Op zondag 13 april 2025 22:13 schreef Hexagon het volgende:
Beste foto truuk ook is wanneer je een huisdier hebt, daarmee op de foto gaat terwijl je die knuffelt. Dat werkt als een magneet.
In mijn geval schrok mijn huisdiertje vooral af, mannen die bang van m'n hond waren. Hartstikke lief dier trouwens.quote:Op zondag 13 april 2025 22:13 schreef Hexagon het volgende:
Beste foto truuk ook is wanneer je een huisdier hebt, daarmee op de foto gaat terwijl je die knuffelt. Dat werkt als een magneet.
Ik heb ook niets met honden. Een vriendin met een hond zou ook beslist niet mijn voorkeur zijn. Een relatie zou misschien nog wel gaan, maar ik zou daar beslist niet mee gaan samenwonen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:27 schreef Smelfie het volgende:
In mijn geval schrok mijn huisdiertje vooral af, mannen die bang van m'n hond waren. Hartstikke lief dier trouwens.
Daar geloof ik nou echt helemaal niets van. Jij zou dolblij zijn als er een leuke vrouw interesse toonde, dan ga je haar toch niet afwijzen om een hond😂quote:Op maandag 14 april 2025 17:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met honden. Een vriendin met een hond zou ook beslist niet mijn voorkeur zijn. Een relatie zou misschien nog wel gaan, maar ik zou daar beslist niet mee gaan samenwonen.
Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoeveel tijd je met elkaar doorbrengt, maar in de regel is de bedoeling van een relatie dat je wel behoorlijk veel tijd samen bent.quote:Op maandag 14 april 2025 17:40 schreef Sweet_Jane het volgende:
Daar geloof ik nou echt helemaal niets van. Jij zou dolblij zijn als er een leuke vrouw interesse toonde, dan ga je haar toch niet afwijzen om een hond😂
Dat kan, ik selecteer mannen sowieso op een voorkeur voor huisdieren, als een man geen trek heeft in een hond/huisdieren wordt het sowieso niks.quote:Op maandag 14 april 2025 17:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met honden. Een vriendin met een hond zou ook beslist niet mijn voorkeur zijn. Een relatie zou misschien nog wel gaan, maar ik zou daar beslist niet mee gaan samenwonen.
Er MAG van jou geen nieuwe hond meer komen?quote:Op maandag 14 april 2025 17:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou het er wel in resulteren dat ze de hond mag houden zolang hij leeft, maar dat er van mij dan niet opnieuw een hond mag komen.
Ik heb nou eenmaal niets met honden en ik ben zelfs wel een beetje bang voor honden.quote:Op maandag 14 april 2025 19:13 schreef Lenny77 het volgende:
Er MAG van jou geen nieuwe hond meer komen?
![]()
Soms is het weer duidelijk waarom sommige mensen niet zo makkelijk aan een relatie geraken..
Nu kan ik mij voorstellen dat er een verschil is tussen Toby de Retriever en Killer de Bully XXL..quote:Op maandag 14 april 2025 19:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal niets met honden en ik ben zelfs wel een beetje bang voor honden.
Katten zijn voor mij geen probleem.
Ben je bang voor álle honden…?quote:Op maandag 14 april 2025 19:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal niets met honden en ik ben zelfs wel een beetje bang voor honden.
Honden accepteren nog wel nieuwe mensen, een kat stelt zich niet zo makkelijk open, ik heb beide, een huis tuin en keuken poes en een dogo Argentino, de hond vertrouwt alleen mensen die door de kat zijn goedgekeurdquote:Op maandag 14 april 2025 19:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je een relatie met iemand hebt, dan is het de bedoeling dat je veel tijd samen doorbrengt, en als je partner een hond heeft, dan breng je dus ook veel tijd door met de hond. Dat zie ik niet zitten.quote:Op maandag 14 april 2025 19:13 schreef Lenny77 het volgende:
Er MAG van jou geen nieuwe hond meer komen?
![]()
Soms is het weer duidelijk waarom sommige mensen niet zo makkelijk aan een relatie geraken..
Kattenquote:Op maandag 14 april 2025 19:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Vrouwen met honden sowieso +1quote:Op maandag 14 april 2025 17:40 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou echt helemaal niets van. Jij zou dolblij zijn als er een leuke vrouw interesse toonde, dan ga je haar toch niet afwijzen om een hond😂
Je kan niet iedereen tevreden maken. Maar bij twee vrienden die dat deden (zelf heb ik geen huisdieren) ging het aantal datekansen flink omhoog.quote:Op maandag 14 april 2025 16:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar als je nu op de foto gaat met een kat, en die foto op je dating profiel zet, dan zal een vrouw die niets met katten heeft daar juist niet op reageren.
Je bent nooit uitgelachen door een serveerster?quote:Op zondag 13 april 2025 18:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als ik ooit een vriendin krijg en ze stelt voor om uit eten te gaan en vraagt me waar ik dan heen zou willen, dan zou ik ook antwoorden dat het me niet uitmaakt, want ik neem toch het kindermenu.
Dat is net zo voor mannen.quote:Op zondag 13 april 2025 00:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Nee, maar ik ga slechts zeer zelden uit eten in een restaurant. De laatste keer was al weer meer dan zes jaar geleden. Na de begrafenis van mijn vader gingen we met een aantal familieleden eten in een restaurant. Ik ben een moeilijke eter en het gewone menu sprak me niet aan. Ik weet niet meer precies hoe we het toen opgelost hebben. Het werd niet het kindermenu, maar we hebben toen wat geïmproviseerd.quote:Op maandag 14 april 2025 23:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Je bent nooit uitgelachen door een serveerster?
Bedankt captain obvious. Niemand ontkent dat mannen graag iemand willen daten waartoe ze zich aangetrokken voelen. Alleen andersom is voor verscheidene figuren op dit forum moeilijk te bevatten.quote:Op maandag 14 april 2025 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is net zo voor mannen.
Ik weet niet of je daar mij mee bedoelt, maar ik heb er geen enkele moeite mee om te begrijpen dat vrouwen graag willen daten met mannen tot wie ze zich aangetrokken voelen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 06:55 schreef Sweet_Jane het volgende:
Bedankt captain obvious. Niemand ontkent dat mannen graag iemand willen daten waartoe ze zich aangetrokken voelen. Alleen andersom is voor verscheidene figuren op dit forum moeilijk te bevatten.
Je moet ook wel een beetje snappen dat waar jij je kennis opdoet, je geen verhalen zult vinden over vrouwen die gewoon goede langdurige relaties hebben met prima kerels. Je beeld is daardoor beperkt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar mij mee bedoelt, maar ik heb er geen enkele moeite mee om te begrijpen dat vrouwen graag willen daten met mannen tot wie ze zich aangetrokken voelen.
Ik constateer er wel bij dat veel vrouwen daten met het doel om daar een serieuze langdurige relatie aan over te houden. En dan doet zich het probleem voor dat mannen die door vrouwen aantrekkelijk gevonden worden, niet per se goed relatiemateriaal hoeven te zijn. Sterker nog, dat zijn ze vaker niet dan wel.
Mijn god.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ben in ieder geval wel genezen van het idee dat het aan mij ligt dat ik geen relatie kan vinden.
En uiteindelijk krijgt ze toch een relatie met een gast die ongeveer even saai is als zijzelf. Speciale gasten hebben ook wat te kiezen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik herinner me dat ik ooit een keer een dame sprak en dat het onderwerp dating en dating apps ook ter sprake kwam. Ze had zelf ook een tijdje op Tinder gezeten. Nu heb ik wel eens vaker gehoord en gelezen dat vrouwen op Tinder over het algemeen behoorlijk kieskeurig zijn, slechts een klein deel van de mannen naar rechts swipen en het merendeel van de mannen naar links. Zij deed dat dus ook.
Toen stelde ik haar de vraag, want daar was ik dan wel eens benieuwd naar, wat er dan zo mis was aan al die mannen die ze naar links swipete. Daarop antwoordde ze: "Niets, maar ze waren niet speciaal genoeg".
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk. Op een bepaald forum waarvan ik de naam niet zal noemen, lees ik maar zelden verhalen over goede langdurige relaties. Het gaat bijna altijd over relatieproblemen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:39 schreef Lienekien het volgende:
Je moet ook wel een beetje snappen dat waar jij je kennis opdoet, je geen verhalen zult vinden over vrouwen die gewoon goede langdurige relaties hebben met prima kerels. Je beeld is daardoor beperkt.
Het zou kunnen, maar er is geen enkel bewijs voor je theorie, want je hebt geen idee over stabiele relaties, omdat tevreden mensen geen topics openen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk. Op een bepaald forum waarvan ik de naam niet zal noemen, lees ik maar zelden verhalen over goede langdurige relaties. Het gaat bijna altijd over relatieproblemen.
Zou het misschien zo kunnen zijn dat vrouwen die een goede stabiele langdurige relatie hebben, daarbij niet zozeer geluk hebben gehad maar gewoon verstandige keuzes hebben gemaakt op het gebied van hun partnerkeuze? En dat vrouwen die relatieproblemen hebben of single zijn dat ook in veel gevallen aan zichzelf te wijten hebben door onverstandige keuzes?
Het lijkt mij ontzettend verstandig dat je gewoon lekker vrijgezel bent, want dit is éxact waar een relatie namelijk niet om draaitquote:Op maandag 14 april 2025 17:58 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Beter een hond dan een man, die hond is tenminste trainbaar en leert om te luisteren.
Hangt ook af van je leeftijd en/of hoe goed je jezelf kent. Als je jezelf goed kent en je eigen grenzen kunt aangeven dan heb je meer kans op een partner die daarop aansluit.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk. Op een bepaald forum waarvan ik de naam niet zal noemen, lees ik maar zelden verhalen over goede langdurige relaties. Het gaat bijna altijd over relatieproblemen.
Zou het misschien zo kunnen zijn dat vrouwen die een goede stabiele langdurige relatie hebben, daarbij niet zozeer geluk hebben gehad maar gewoon verstandige keuzes hebben gemaakt op het gebied van hun partnerkeuze? En dat vrouwen die relatieproblemen hebben of single zijn dat ook in veel gevallen aan zichzelf te wijten hebben door onverstandige keuzes?
Ik denk dat het heel divers is wat er allemaal mee kan spelen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat gaat dus beide kanten op, want de (oudere) mannen zijn viespeuken die niet moeten zeuren, die moeten kijken naar levensfase, realistisch moeten zijn en moeten leren bejaarden aantrekkelijk te vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 06:55 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Bedankt captain obvious. Niemand ontkent dat mannen graag iemand willen daten waartoe ze zich aangetrokken voelen. Alleen andersom is voor verscheidene figuren op dit forum moeilijk te bevatten.
Ehm nou nee. Je kunt toch tegelijkertijd begrijpen dat iemand graag een relatie wil met iemand die hij/zij aantrekkelijk vindt en ook begrijpen dat zo’n relatie om reden x, y of z niet realistisch is. Ik gun iedereen de wereld, maar het is goed om je verwachtingen te laten aansluiten op de realiteit.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat gaat dus beide kanten op, want de (oudere) mannen zijn viespeuken die niet moeten zeuren, die moeten kijken naar levensfase, realistisch moeten zijn en moeten leren bejaarden aantrekkelijk te vinden.
Als je maar veel geld hebt dan trekken vrouwen de klink van je autodeur af, maakt niet uit hoe oud je bentquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat gaat dus beide kanten op, want de (oudere) mannen zijn viespeuken die niet moeten zeuren, die moeten kijken naar levensfase, realistisch moeten zijn en moeten leren bejaarden aantrekkelijk te vinden.
Dat laatste geld dus ook voor beide partijen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:58 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Ehm nou nee. Je kunt toch tegelijkertijd begrijpen dat iemand graag een relatie wil met iemand die hij/zij aantrekkelijk vindt en ook begrijpen dat zo’n relatie om reden x, y of z niet realistisch is. Ik gun iedereen de wereld, maar het is goed om je verwachtingen te laten aansluiten op de realiteit.
Oké dan heb ik je vorige comment verkeerd begrepen en denk ik dat je in het verkeerde gesprek terecht bent gekomen, want niemand heeft hier het tegendeel beweerd.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat laatste geld dus ook voor beide partijen.
Ik heb alle apps en sites opgegeven. Echt 0 respons. Ik ga zo veel mogelijk naar buiten dan gebeurd er nog wel eens wat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:41 schreef Stepperoller het volgende:
Het probleem met veel datingprofielen is dat mensen er alleen algemeenheden in zetten waardoor ze heel erg lijken op tientallen andere profielen.
'Saai' zijn is helemaal geen probleem als je je saaiheid wel op een authentieke manier weet te brengen en jezelf als persoon weet te onderscheiden.
En dan vind je ook makkelijker een andere saaie persoon die bij je past. Maar met tientallen vrijwel dezelfde profielen is dat een stuk lastiger.
Kan iemand de deur dicht doen? Niemand betwist dat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat laatste geldt dus ook voor beide partijen.
Maar of die vrouwen een zuiver motief hebben is dan vaak twijfelachtig.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je maar veel geld hebt dan trekken vrouwen de klink van je autodeur af, maakt niet uit hoe oud je bent
Zelfs ik heb in de tijd dat ik mijn geluk op dating sites en apps beproefde, af en toe nog wel respons gehad, en ik heb zelfs een paar keer nog een date gehad met een dame.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb alle apps en sites opgegeven. Echt 0 respons. Ik ga zo veel mogelijk naar buiten dan gebeurd er nog wel eens wat.
Paar dagen niet scheren en voila, prikkelenquote:Op donderdag 17 april 2025 15:14 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed een relatie starten is natuurlijk niet een checklist afvinken met of iemand aan wat criteria van "verstandig" voldoet. Dat kunnen saaie, middelmatige kerels wel vinden, maar dat gaat gewoon niet gebeuren.
Het is ook een kwestie van een vrouw een beetje kunnen prikkelen.
Als je als man alleen maar luistert, ben je volgens diezelfde vrouwen een meningloze simp, die geen tegengas geeft.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het lijkt mij ontzettend verstandig dat je gewoon lekker vrijgezel bent, want dit is éxact waar een relatie namelijk niet om draait
De wereld is dat ook niet zwart -wit.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als je als man alleen maar luistert, ben je volgens diezelfde vrouwen een meningloze simp, die geen tegengas geeft.
ik ben niet sociaal ingesteld en ik heb ook niet echt veel succes met betrekking tot relatiees. je zou kunnen zeggen dat het dus allemaal geen ene kut boeit.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende: Ik ben vrij sociaal ingesteld, maar tot nu toe heb ik nog niet echt veel succes met betrekking tot relaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |