En die discussie zal nog wel vaker gevoerd blijven worden. De situatie dat veel mannen, ondanks dat ze er veel moeite voor doen, maar niet aan een relatie komen, zal niet snel veranderen. Ik behoor zelf ook tot die mannen die maar geen relatie kunnen vinden. Ik overweeg dan ook serieus om een bepaalde niche in de dating markt op te zoeken en daar mijn geluk te beproeven. Ik zeg maar niet wat voor niche dat is, want het kan twee effecten hebben: ofwel mensen verklaren me voor gek, ofwel ze vinden het een goed idee en andere mannen gaan het ook doen zodat ik meer concurrentie krijg.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Het is toch maar een herhaling van zetten. Die discussie is al honderd keer gevoerd op dit forum. En het is ook een beetje topickaap.
Ik reageer toch nog maar want ik ben nieuwsgierig. Wat voor niche? En wat voor zin heeft een niche zoeken om de niche? Je wil toch een relatie met iemand die je aantrekkelijk vindt en die bij je past? Dan kan je toch beter de vijver zo groot mogelijk houden in plaats van kunstmatig verkleinen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En die discussie zal nog wel vaker gevoerd blijven worden. De situatie dat veel mannen, ondanks dat ze er veel moeite voor doen, maar niet aan een relatie komen, zal niet snel veranderen. Ik behoor zelf ook tot die mannen die maar geen relatie kunnen vinden. Ik overweeg dan ook serieus om een bepaalde niche in de dating markt op te zoeken en daar mijn geluk te beproeven. Ik zeg maar niet wat voor niche dat is, want het kan twee effecten hebben: ofwel mensen verklaren me voor gek, ofwel ze vinden het een goed idee en andere mannen gaan het ook doen zodat ik meer concurrentie krijg.
Ik begrijp best dat je nieuwsgierig bent, maar om de gegeven reden zeg ik niet wat voor niche dat is. En het gaat niet om de niche, maar misschien heb ik in die niche meer succes.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:09 schreef Sweet_Jane het volgende:
Ik reageer toch nog maar want ik ben nieuwsgierig. Wat voor niche? En wat voor zin heeft een niche zoeken om de niche? Je wil toch een relatie met iemand die je aantrekkelijk vindt en die bij je past? Dan kan je toch beter de vijver zo groot mogelijk houden in plaats van kunstmatig verkleinen.
quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
Vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot intelligentie
Maak een account aan op tinder, binnen een dag kun je minstens 30 mannen neukenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:14 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Het schijnt makkelijker te zijn voor vrouwen om iemand te vinden om seks mee te hebben, maar als niet heel knappe, linksige vrouw heb ik daar nog niet veel van gemerkt.
Zij hangen met hem, omdat ie hun queer best friend is.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mikey hangt met de verkeerde vrouwen.
De meeste mannen die niet aan de vrouw kunnen komen, weten dit al op jonge leeftijd en de meeste wijven die klagen over hun vent weten pas op latere leeftijd dat met de meeste mannen niet is samen te levenquote:Op zaterdag 12 april 2025 23:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ben in ieder geval wel genezen van het idee dat het aan mij ligt dat ik geen relatie kan vinden. In discussies al deze waarin mannen hun beklag doen dat het zo moeilijk is om een vrouw voor een relatie te vinden, krijgen ze al gauw te horen dat het aan hen zelf ligt dat ze geen vrouw kunnen vinden en dat ze aan zichzelf moeten werken om wel aantrekkelijk gevonden te worden, alsof vrouwen als het ware perfect aan kunnen voelen welke mannen goed zijn om een relatie mee aan te gaan.
Ik lees op een ander forum bijna dagelijks verhalen van vrouwen met relatieproblemen. Die mannen waarmee ze dan een relatie zijn aangegaan, hebben ze kennelijk wel ooit aantrekkelijk gevonden. Die mannen hebben kennelijk wel een kans gekregen van de vrouwen. Maar veel mannen die dan wel een kans krijgen, blijken in de praktijk dus helemaal niet zo goed relatiemateriaal te zijn.
Het probleem is dat veel vrouwen denken dat beide zaken aan elkaar gerelateerd zijn, en dat alleen mannen met initiële aantrekkingskracht het vermogen hebben om een goede partner te zijn, want veel vrouwen trekken hun neus op voor mannen die niet zo aantrekkelijk gevonden worden. En ze denken vaak dat mannen die wat minder initiële aantrekkelijkheid hebben, ook minder goede partners zullen zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:41 schreef Sweet_Jane het volgende:
Je haalt nu wel initiële aantrekkingskracht en potentieel vermogen om een goede partner te zijn door elkaar.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, maar aan bepaalde dingen kun je nu eenmaal niet werken en kun je niet veranderen. Ik ben maar 1,73 meter lang, daar kan ik niet aan werken, maar ik word er wel op afgerekend.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:41 schreef Sweet_Jane het volgende:
Dat die relaties waarover je leest stuklopen betekent niet dat mannen niet aan zichzelf kunnen werken om in de beginfase aantrekkelijker over te komen.
Helaas is dat er niet, want de vrouwen hebben me nooit een eerlijke kans gegeven om dat te bewijzen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:41 schreef Sweet_Jane het volgende:
Welk bewijs is er overigens dat jij een betere partner zou zijn?
Gek hoor dat vrouwen graag willen daten met iemand waartoe ze zich aangetrokken voelen.quote:Op zondag 13 april 2025 00:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel vrouwen denken dat beide zaken aan elkaar gerelateerd zijn, en dat alleen mannen met initiële aantrekkingskracht het vermogen hebben om een goede partner te zijn, want veel vrouwen trekken hun neus op voor mannen die niet zo aantrekkelijk gevonden worden. En ze denken vaak dat mannen die wat minder initiële aantrekkelijkheid hebben, ook minder goede partners zullen zijn.
Ik denk dat we het eerder als een feit kunnen aannemen dat mannen op dating sites en apps met veel initiële aantrekkelijkheid over het algemeen slechte partners zullen zijn. Onder aantrekkelijke mannen zitten natuurlijk zowel mannen die op zoek zijn naar een serieuze langdurige relatie, als mannen die er alleen maar op uit zijn om zoveel mogelijk vrouwen in bed te krijgen.
Een aantrekkelijke man die op zoek is naar een serieuze langdurige relatie, zal die meestal binnen de kortste keren kunnen vinden. En dan zal hij zich van de dating site of app uitschrijven of zijn profiel op inactief zetten. Maar een aantrekkelijke man die alleen maar zoveel mogelijk vrouwen in bed wil krijgen, zal, op het moment dat hij een prooi te pakken heeft, ingeschreven blijven staan, op zoek naar een volgende prooi.
De meeste mannen op dating sites en apps die door vrouwen aantrekkelijk worden gevonden, zijn gewoon ordinaire players en geen relatiemateriaal.
Het probleem is dat heel veel vrouwen alleen gaan voor mannen die ze op het eerste gezicht aantrekkelijk vinden, en ze de mannen die ze wat minder aantrekkelijk vinden, ook al zijn die mannen eigenlijk best in orde, geen kans geven. Ik las op dat andere forum wel een keer een verhaal van een vrouw die aanvankelijk ook alleen voor de aantrekkelijkste mannen ging, daar slechte ervaringen mee had, en vervolgens de lat wat lager legde en de mannen die in haar ogen tweede keuze waren ook een kans gaf, en daar uiteindelijk een leuke relatie aan overhield. Helaas is het slechts een enkeling onder de vrouwen die dat doet.
[..]
Dat zal ongetwijfeld zo zijn, maar aan bepaalde dingen kun je nu eenmaal niet werken en kun je niet veranderen. Ik ben maar 1,73 meter lang, daar kan ik niet aan werken, maar ik word er wel op afgerekend.
[..]
Helaas is dat er niet, want de vrouwen hebben me nooit een eerlijke kans gegeven om dat te bewijzen.
Natuurlijk is dat niet gek. Maar tegelijk willen veel vrouwen ook een serieuze langdurige relatie. En dan kom je dus bij het probleem dat mannen die door vrouwen aantrekkelijk gevonden worden, meestal niet de geschiktste mannen zijn voor een serieuze langdurige relatie.quote:Op zondag 13 april 2025 00:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Gek hoor dat vrouwen graag willen daten met iemand waartoe ze zich aangetrokken voelen.
De meeste vrouwen zoeken weliswaar een langere man, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat een lengte van 2,05 meter voor veel vrouwen weer teveel van het goede is.quote:Op zondag 13 april 2025 00:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Lengte is echt niet zo relevant. Ik ken vrouwen die juist naar links swipen als er staat “2,05m ik hoor dat dat belangrijk is”
Als ik alles weg moet laten waar vrouwen je op af kunnen wijzen, dan kan ik helemaal niets meer in mijn profiel vermelden.quote:Op zondag 13 april 2025 00:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Dus vermeld je lengte niet en laat controversiële dingen weg uit je profiel, maar laat zien waarom ze wél op jou moet vallen.
Waarom zou dat niet zo betrouwbaar zijn?quote:Op zondag 13 april 2025 00:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Tot zover mijn relatie-advies, want dat is natuurlijk niet zo betrouwbaar.
Nonsens. Er zijn ook zat wappievrouwen. Daarbij, beta-mannetjes zoals jij denken dat je een vrouw krijgt door het steeds met al hun geneuzel eens te zijn, terwijl de realiteit is dat de vrouw juist snakt naar een man die stelling durft te nemen.quote:Op zondag 13 april 2025 06:03 schreef Hexagon het volgende:
Zolang je blijft volharden in dat wappie gedoe gaat dat ook zo blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
Oké vrouwen willen dit, vrouwen willen dat. Maar je luistert niet naar wat een vrouw tegen je zegt. Ik zeg je dat vrouwen graag willen zien wat wel leuk aan jou is. Waarom moeten vrouwen met jou matchen? Blijkbaar zit dat niet in lengte of inkomen, want zowel hier als op viva zien we de grootste en kleinste uitvreters voorbij komen met een relatie. Blijkbaar kan het dus wel.quote:Op zondag 13 april 2025 02:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet gek. Maar tegelijk willen veel vrouwen ook een serieuze langdurige relatie. En dan kom je dus bij het probleem dat mannen die door vrouwen aantrekkelijk gevonden worden, meestal niet de geschiktste mannen zijn voor een serieuze langdurige relatie.
[..]
De meeste vrouwen zoeken weliswaar een langere man, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat een lengte van 2,05 meter voor veel vrouwen weer teveel van het goede is.
[..]
Als ik alles weg moet laten waar vrouwen je op af kunnen wijzen, dan kan ik helemaal niets meer in mijn profiel vermelden.
[..]
Waarom zou dat niet zo betrouwbaar zijn?
Als het begrip wappie hier synoniem is met ongevaccineerd tegen covid-19, dan klopt dat helemaal. Het percentage vrouwen dat niet gevaccineerd is tegen covid-19 is zelfs een klein beetje hoger dan het percentage ongevaccineerde mannen, al ontlopen de cijfers elkaar maar weinig.quote:
Dat hoeft in principe ook niet. Ze zeggen vaak dat er op ieder potje een dekseltje past, maar een mens is geen potje pindakaas.quote:Op zondag 13 april 2025 09:06 schreef Sweet_Jane het volgende:
Waarom moeten vrouwen met jou matchen?
Die verhalen lees ik ook. Zo post hier op Fok ook af en toe een dame, waarvan ik de naam niet zal noemen, die hier dan komt vertellen over haar liefdesleven, en die dame schijnt als eis te stellen aan een man dat hij in de gevangenis heeft gezeten. Het verbaast mij ook enorm dat er vrouwen zijn die voor dat soort mannen kiezen.quote:Op zondag 13 april 2025 09:06 schreef Sweet_Jane het volgende:
Blijkbaar zit dat niet in lengte of inkomen, want zowel hier als op viva zien we de grootste en kleinste uitvreters voorbij komen met een relatie.
Beggars can't be choosers.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik word ook niet warm van haar pessimistische houding.
Heb je al eens een eerste fase gehad? Je blaast nogal hoog van de toren.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik praat in de eerste fase vaak niet over maatschappelijke onderwerpen.
Ik heb ook vaak het advies gekregen om niet op zoek te gaan maar om er op uit te gaan en activiteiten te ondernemen, lid te worden van clubs en verenigingen en dan zou ik vanzelf wel een keer een vrouw ontmoeten. Nu zal dat voor veel mannen beslist werken, maar als je niet zo'n groepsmens bent of als je je niet aangetrokken voelt tot activiteiten waar je vrouwen ontmoet, dan gaat deze aanpak ook niet werken.quote:Op zondag 13 april 2025 10:49 schreef Cupfighter het volgende:
TS praat over een jarenlange zoektocht, ik denk dat het daar al mis gaat, ik heb nog nooit een relatie gevonden in een zoektocht erna, dit werkt niet, gewoon ontspannen dingen doen in gezelschap, je mengen in een groep en dan komt dat vanzelf, wanhopig zoeken werkt averechts
Dat is waar, dat ben ik met je eens, ik ben ook geen lid van een club of vereniging, toch is het me wel gelukt relaties te krijgen door er op uit te gaan, te ontspannen en plezier te maken zonder op zoek te zijn en toen kreeg ik wel contact met vrouwen waaruit ook wat relaties zijn ontstaan en ik was verlegen en ik ben niet knap.quote:Op zondag 13 april 2025 11:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak het advies gekregen om niet op zoek te gaan maar om er op uit te gaan en activiteiten te ondernemen, lid te worden van clubs en verenigingen en dan zou ik vanzelf wel een keer een vrouw ontmoeten. Nu zal dat voor veel mannen beslist werken, maar als je niet zo'n groepsmens bent of als je je niet aangetrokken voelt tot activiteiten waar je vrouwen ontmoet, dan gaat deze aanpak ook niet werken.
Hier lopen genoeg slanke poolse vrouwen in leggings. Weinig bil maar wel flinke boezems vaak.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:43 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Importeer er eentje. Zo'n lekker tradvrouwtje uit oost-europa of azie.
Ik heb behoefte aan liefde.quote:Op zondag 13 april 2025 12:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik zal nooit echt figuren snappen die zo wanhopig op zoek zijn naar een vriendin.
Waarom kan je niet gewoon op jezelf zijn, heb je iets aan je rechterhand ofzo?
Hoe wanhopiger het word, hoe meer het een partner afstoot.
Leef gewoon je leven, neem een hobby, ga op een teamsport en je zal zien dat het of vanzelf wel komt, of je uiteindelijk vrede met jezelf vind.
Dan heb ik het gevoel alsof ik opgeef en dat ik wellicht een kans mis.quote:Op zondag 13 april 2025 10:49 schreef Cupfighter het volgende:
TS praat over een jarenlange zoektocht, ik denk dat het daar al mis gaat, ik heb nog nooit een relatie gevonden in een zoektocht erna, dit werkt niet, gewoon ontspannen dingen doen in gezelschap, je mengen in een groep en dan komt dat vanzelf, wanhopig zoeken werkt averechts
Ja, maar het is nooit op een relatie uitgelopen.quote:Op zondag 13 april 2025 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je al eens een eerste fase gehad? Je blaast nogal hoog van de toren.
Nogmaals, ik heb het niet over maatschappelijke onderwerpen in de eerste fase.quote:Op zondag 13 april 2025 06:03 schreef Hexagon het volgende:
Zolang je blijft volharden in dat wappie gedoe gaat dat ook zo blijven.
Ik weet niet hoe, maar vrouwen voelen dikwijls aan als je te veel op zoek bent en dat stoot juist af, het werkt averechts omdat vrouwen vaak geen trek hebben in iemand die wanhopig op zoek isquote:Op zondag 13 april 2025 12:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan heb ik het gevoel alsof ik opgeef en dat ik wellicht een kans mis.
Dit.quote:Op zondag 13 april 2025 12:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, maar vrouwen voelen dikwijls aan als je te veel op zoek bent en dat stoot juist af, het werkt averechts omdat vrouwen vaak geen trek hebben in iemand die wanhopig op zoek is
Dit mag beslist zo zijn, maar als je nooit een keer een kans krijgt van een vrouw en zelfs nooit een keer een date hebt, dan word je vanzelf op een gegeven moment wanhopig, wordt het nog moeilijker om een vrouw te vinden die interesse in je heeft en word je nog wanhopiger. Het is een zichzelf versterkend effect waar je niet zo makkelijk meer uit komt. Misschien kom je daar pas uit als je het op een gegeven moment opgeeft of als het je niets meer kan schelen.quote:Op zondag 13 april 2025 12:27 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet niet hoe, maar vrouwen voelen dikwijls aan als je te veel op zoek bent en dat stoot juist af, het werkt averechts omdat vrouwen vaak geen trek hebben in iemand die wanhopig op zoek is
Daarom: investeer in jezelf. Probeer onafhankelijker te worden, sterker, evenwichtiger. Niet dat je zonder een vrouw omvalt.quote:Op zondag 13 april 2025 13:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit mag beslist zo zijn, maar als je nooit een keer een kans krijgt van een vrouw en zelfs nooit een keer een date hebt, dan word je vanzelf op een gegeven moment wanhopig, wordt het nog moeilijker om een vrouw te vinden die interesse in je heeft en word je nog wanhopiger. Het is een zichzelf versterkend effect waar je niet zo makkelijk meer uit komt. Misschien kom je daar pas uit als je het op een gegeven moment opgeeft of als het je niets meer kan schelen.
Dat weet je anders verdomd goed te verbergenquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben bovengemiddeld intelligent, heb een vrij hoge score op de IQ-test.
Juist, en op dat moment kom je ze vaak tegen, ik heb ooit een relatie gekregen met een dame die ik tegenkwam in een winkel en we allebei bijna tegelijk hetzelfde artikel wouden pakken, er ontstond een praatje en daarna wat gedronken op een terrasje met haar en ik kreeg haar telefoonnummer, dagje later opgebeld en zo ontstond er een relatie die een maand of drie geduurd heeftquote:Op zondag 13 april 2025 13:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit mag beslist zo zijn, maar als je nooit een keer een kans krijgt van een vrouw en zelfs nooit een keer een date hebt, dan word je vanzelf op een gegeven moment wanhopig, wordt het nog moeilijker om een vrouw te vinden die interesse in je heeft en word je nog wanhopiger. Het is een zichzelf versterkend effect waar je niet zo makkelijk meer uit komt. Misschien kom je daar pas uit als je het op een gegeven moment opgeeft of als het je niets meer kan schelen.
Jouw glas ookquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Bij jou is het glas niet halfvol of halfleeg, maar volledig leeg merk ik.
Dat hoeft ook niet. Het is jouw houding naar de wereld die al genoeg is om leuke vrouwen af te schrikken.quote:Op zondag 13 april 2025 12:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het niet over maatschappelijke onderwerpen in de eerste fase.
Ze snakken niet naar een man die stellingen neemt die blijk geven van ernstige psychische problemen.quote:Op zondag 13 april 2025 07:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nonsens. Er zijn ook zat wappievrouwen. Daarbij, beta-mannetjes zoals jij denken dat je een vrouw krijgt door het steeds met al hun geneuzel eens te zijn, terwijl de realiteit is dat de vrouw juist snakt naar een man die stelling durft te nemen.
Het gaat om wel wat meer dan geen vaccinatie te hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 10:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als het begrip wappie hier synoniem is met ongevaccineerd tegen covid-19, dan klopt dat helemaal. Het percentage vrouwen dat niet gevaccineerd is tegen covid-19 is zelfs een klein beetje hoger dan het percentage ongevaccineerde mannen, al ontlopen de cijfers elkaar maar weinig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 april 2025 14:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze snakken niet naar een man die stellingen neemt die blijk geven van ernstige psychische problemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |