Het lijkt mij ontzettend verstandig dat je gewoon lekker vrijgezel bent, want dit is éxact waar een relatie namelijk niet om draaitquote:Op maandag 14 april 2025 17:58 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Beter een hond dan een man, die hond is tenminste trainbaar en leert om te luisteren.
Hangt ook af van je leeftijd en/of hoe goed je jezelf kent. Als je jezelf goed kent en je eigen grenzen kunt aangeven dan heb je meer kans op een partner die daarop aansluit.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk. Op een bepaald forum waarvan ik de naam niet zal noemen, lees ik maar zelden verhalen over goede langdurige relaties. Het gaat bijna altijd over relatieproblemen.
Zou het misschien zo kunnen zijn dat vrouwen die een goede stabiele langdurige relatie hebben, daarbij niet zozeer geluk hebben gehad maar gewoon verstandige keuzes hebben gemaakt op het gebied van hun partnerkeuze? En dat vrouwen die relatieproblemen hebben of single zijn dat ook in veel gevallen aan zichzelf te wijten hebben door onverstandige keuzes?
Ik denk dat het heel divers is wat er allemaal mee kan spelen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk. Op een bepaald forum waarvan ik de naam niet zal noemen, lees ik maar zelden verhalen over goede langdurige relaties. Het gaat bijna altijd over relatieproblemen.
Zou het misschien zo kunnen zijn dat vrouwen die een goede stabiele langdurige relatie hebben, daarbij niet zozeer geluk hebben gehad maar gewoon verstandige keuzes hebben gemaakt op het gebied van hun partnerkeuze? En dat vrouwen die relatieproblemen hebben of single zijn dat ook in veel gevallen aan zichzelf te wijten hebben door onverstandige keuzes?
Dat gaat dus beide kanten op, want de (oudere) mannen zijn viespeuken die niet moeten zeuren, die moeten kijken naar levensfase, realistisch moeten zijn en moeten leren bejaarden aantrekkelijk te vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 06:55 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Bedankt captain obvious. Niemand ontkent dat mannen graag iemand willen daten waartoe ze zich aangetrokken voelen. Alleen andersom is voor verscheidene figuren op dit forum moeilijk te bevatten.
Ehm nou nee. Je kunt toch tegelijkertijd begrijpen dat iemand graag een relatie wil met iemand die hij/zij aantrekkelijk vindt en ook begrijpen dat zo’n relatie om reden x, y of z niet realistisch is. Ik gun iedereen de wereld, maar het is goed om je verwachtingen te laten aansluiten op de realiteit.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat gaat dus beide kanten op, want de (oudere) mannen zijn viespeuken die niet moeten zeuren, die moeten kijken naar levensfase, realistisch moeten zijn en moeten leren bejaarden aantrekkelijk te vinden.
Als je maar veel geld hebt dan trekken vrouwen de klink van je autodeur af, maakt niet uit hoe oud je bentquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat gaat dus beide kanten op, want de (oudere) mannen zijn viespeuken die niet moeten zeuren, die moeten kijken naar levensfase, realistisch moeten zijn en moeten leren bejaarden aantrekkelijk te vinden.
Dat laatste geld dus ook voor beide partijen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:58 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Ehm nou nee. Je kunt toch tegelijkertijd begrijpen dat iemand graag een relatie wil met iemand die hij/zij aantrekkelijk vindt en ook begrijpen dat zo’n relatie om reden x, y of z niet realistisch is. Ik gun iedereen de wereld, maar het is goed om je verwachtingen te laten aansluiten op de realiteit.
Oké dan heb ik je vorige comment verkeerd begrepen en denk ik dat je in het verkeerde gesprek terecht bent gekomen, want niemand heeft hier het tegendeel beweerd.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat laatste geld dus ook voor beide partijen.
Ik heb alle apps en sites opgegeven. Echt 0 respons. Ik ga zo veel mogelijk naar buiten dan gebeurd er nog wel eens wat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:41 schreef Stepperoller het volgende:
Het probleem met veel datingprofielen is dat mensen er alleen algemeenheden in zetten waardoor ze heel erg lijken op tientallen andere profielen.
'Saai' zijn is helemaal geen probleem als je je saaiheid wel op een authentieke manier weet te brengen en jezelf als persoon weet te onderscheiden.
En dan vind je ook makkelijker een andere saaie persoon die bij je past. Maar met tientallen vrijwel dezelfde profielen is dat een stuk lastiger.
Kan iemand de deur dicht doen? Niemand betwist dat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat laatste geldt dus ook voor beide partijen.
Maar of die vrouwen een zuiver motief hebben is dan vaak twijfelachtig.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je maar veel geld hebt dan trekken vrouwen de klink van je autodeur af, maakt niet uit hoe oud je bent
Zelfs ik heb in de tijd dat ik mijn geluk op dating sites en apps beproefde, af en toe nog wel respons gehad, en ik heb zelfs een paar keer nog een date gehad met een dame.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb alle apps en sites opgegeven. Echt 0 respons. Ik ga zo veel mogelijk naar buiten dan gebeurd er nog wel eens wat.
Paar dagen niet scheren en voila, prikkelenquote:Op donderdag 17 april 2025 15:14 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed een relatie starten is natuurlijk niet een checklist afvinken met of iemand aan wat criteria van "verstandig" voldoet. Dat kunnen saaie, middelmatige kerels wel vinden, maar dat gaat gewoon niet gebeuren.
Het is ook een kwestie van een vrouw een beetje kunnen prikkelen.
Als je als man alleen maar luistert, ben je volgens diezelfde vrouwen een meningloze simp, die geen tegengas geeft.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het lijkt mij ontzettend verstandig dat je gewoon lekker vrijgezel bent, want dit is éxact waar een relatie namelijk niet om draait
De wereld is dat ook niet zwart -wit.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als je als man alleen maar luistert, ben je volgens diezelfde vrouwen een meningloze simp, die geen tegengas geeft.
ik ben niet sociaal ingesteld en ik heb ook niet echt veel succes met betrekking tot relatiees. je zou kunnen zeggen dat het dus allemaal geen ene kut boeit.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende: Ik ben vrij sociaal ingesteld, maar tot nu toe heb ik nog niet echt veel succes met betrekking tot relaties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |