abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217376001
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 17:58 schreef Smelfie het volgende:

[..]
Beter een hond dan een man, die hond is tenminste trainbaar en leert om te luisteren.
Het lijkt mij ontzettend verstandig dat je gewoon lekker vrijgezel bent, want dit is éxact waar een relatie namelijk niet om draait :)
  dinsdag 15 april 2025 @ 14:38:08 #177
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217376158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk. Op een bepaald forum waarvan ik de naam niet zal noemen, lees ik maar zelden verhalen over goede langdurige relaties. Het gaat bijna altijd over relatieproblemen.

Zou het misschien zo kunnen zijn dat vrouwen die een goede stabiele langdurige relatie hebben, daarbij niet zozeer geluk hebben gehad maar gewoon verstandige keuzes hebben gemaakt op het gebied van hun partnerkeuze? En dat vrouwen die relatieproblemen hebben of single zijn dat ook in veel gevallen aan zichzelf te wijten hebben door onverstandige keuzes?
Hangt ook af van je leeftijd en/of hoe goed je jezelf kent. Als je jezelf goed kent en je eigen grenzen kunt aangeven dan heb je meer kans op een partner die daarop aansluit.

Daartegenover heb je de britneycheers-wijven die altijd maar op de foute kerels blijven vallen want weinig zelfkennis/zelfrespect en met wie het nooit wat wordt of ze nemen genoegen met een paupervent want ze willen toch niet alleen eindigen

En dan heb je die in wijven/kerels die in een gelukkige relatie zitten maar de spanning missen in hun broer-zus relatie en dan buiten de deur gaan neuken (wat heel heilzaam kan zijn voor je relatie zo lang het niet uitkomt)
Le Diable
  dinsdag 15 april 2025 @ 14:58:22 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217376350
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk. Op een bepaald forum waarvan ik de naam niet zal noemen, lees ik maar zelden verhalen over goede langdurige relaties. Het gaat bijna altijd over relatieproblemen.

Zou het misschien zo kunnen zijn dat vrouwen die een goede stabiele langdurige relatie hebben, daarbij niet zozeer geluk hebben gehad maar gewoon verstandige keuzes hebben gemaakt op het gebied van hun partnerkeuze? En dat vrouwen die relatieproblemen hebben of single zijn dat ook in veel gevallen aan zichzelf te wijten hebben door onverstandige keuzes?
Ik denk dat het heel divers is wat er allemaal mee kan spelen.

Zoiets als een verstandige keuze: je weet van tevoren niet hoe een relatie gaat uitpakken. De partner kan blijken niet bij je te passen, of door omstandigheden groei je uit elkaar, je vindt het om redenen moeilijk om te besluiten te stoppen met een relatie. Relatieproblemen kunnen ook nog tijdelijk zijn.

Dus om nou te zeggen: als je als vrouw relatieproblemen hebt, dan heb je een onverstandige keuze gemaakt. Veel te kort door de bocht.

En heeft een vrouw die single is dat aan zichzelf te wijten? Heeft ze dan de onverstandige keuze gemaakt om niet te kiezen voor die verstandigekeuze-man?

Ja, ik begrijp nu waar je heen wilt. Dat jij geen relatie hebt is niet jouw schuld, DUS moet het aan de vrouwen liggen.

Nee.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 15 april 2025 @ 17:53:28 #179
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_217377760
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 06:55 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Bedankt captain obvious. Niemand ontkent dat mannen graag iemand willen daten waartoe ze zich aangetrokken voelen. Alleen andersom is voor verscheidene figuren op dit forum moeilijk te bevatten.
Dat gaat dus beide kanten op, want de (oudere) mannen zijn viespeuken die niet moeten zeuren, die moeten kijken naar levensfase, realistisch moeten zijn en moeten leren bejaarden aantrekkelijk te vinden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_217377805
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat gaat dus beide kanten op, want de (oudere) mannen zijn viespeuken die niet moeten zeuren, die moeten kijken naar levensfase, realistisch moeten zijn en moeten leren bejaarden aantrekkelijk te vinden.
Ehm nou nee. Je kunt toch tegelijkertijd begrijpen dat iemand graag een relatie wil met iemand die hij/zij aantrekkelijk vindt en ook begrijpen dat zo’n relatie om reden x, y of z niet realistisch is. Ik gun iedereen de wereld, maar het is goed om je verwachtingen te laten aansluiten op de realiteit.
pi_217377874
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Als je maar veel geld hebt dan trekken vrouwen de klink van je autodeur af, maakt niet uit hoe oud je bent
Vakman pur sang
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:07:21 #182
pi_217377875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:58 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Ehm nou nee. Je kunt toch tegelijkertijd begrijpen dat iemand graag een relatie wil met iemand die hij/zij aantrekkelijk vindt en ook begrijpen dat zo’n relatie om reden x, y of z niet realistisch is. Ik gun iedereen de wereld, maar het is goed om je verwachtingen te laten aansluiten op de realiteit.
Dat laatste geld dus ook voor beide partijen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_217377902
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat laatste geld dus ook voor beide partijen.
Oké dan heb ik je vorige comment verkeerd begrepen en denk ik dat je in het verkeerde gesprek terecht bent gekomen, want niemand heeft hier het tegendeel beweerd.
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:14:40 #184
pi_217377910
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 13:41 schreef Stepperoller het volgende:
Het probleem met veel datingprofielen is dat mensen er alleen algemeenheden in zetten waardoor ze heel erg lijken op tientallen andere profielen.

'Saai' zijn is helemaal geen probleem als je je saaiheid wel op een authentieke manier weet te brengen en jezelf als persoon weet te onderscheiden.

En dan vind je ook makkelijker een andere saaie persoon die bij je past. Maar met tientallen vrijwel dezelfde profielen is dat een stuk lastiger.
Ik heb alle apps en sites opgegeven. Echt 0 respons. Ik ga zo veel mogelijk naar buiten dan gebeurd er nog wel eens wat.
pi_217378027
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat laatste geldt dus ook voor beide partijen.
Kan iemand de deur dicht doen? Niemand betwist dat.
  dinsdag 15 april 2025 @ 23:43:41 #186
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217380929
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als je maar veel geld hebt dan trekken vrouwen de klink van je autodeur af, maakt niet uit hoe oud je bent
Maar of die vrouwen een zuiver motief hebben is dan vaak twijfelachtig.
pi_217380954
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb alle apps en sites opgegeven. Echt 0 respons. Ik ga zo veel mogelijk naar buiten dan gebeurd er nog wel eens wat.
Zelfs ik heb in de tijd dat ik mijn geluk op dating sites en apps beproefde, af en toe nog wel respons gehad, en ik heb zelfs een paar keer nog een date gehad met een dame.
  donderdag 17 april 2025 @ 15:14:36 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217393415
Maargoed een relatie starten is natuurlijk niet een checklist afvinken met of iemand aan wat criteria van "verstandig" voldoet. Dat kunnen saaie, middelmatige kerels wel vinden, maar dat gaat gewoon niet gebeuren.

Het is ook een kwestie van een vrouw een beetje kunnen prikkelen.
  donderdag 17 april 2025 @ 15:16:40 #189
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217393426
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:14 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed een relatie starten is natuurlijk niet een checklist afvinken met of iemand aan wat criteria van "verstandig" voldoet. Dat kunnen saaie, middelmatige kerels wel vinden, maar dat gaat gewoon niet gebeuren.

Het is ook een kwestie van een vrouw een beetje kunnen prikkelen.
Paar dagen niet scheren en voila, prikkelen *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 17 april 2025 @ 15:17:51 #190
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217393436
Al liggen alle woorden met 'prik' erin natuurlijk niet in het (test)straatje van TS :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217394785
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 14:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het lijkt mij ontzettend verstandig dat je gewoon lekker vrijgezel bent, want dit is éxact waar een relatie namelijk niet om draait :)
Als je als man alleen maar luistert, ben je volgens diezelfde vrouwen een meningloze simp, die geen tegengas geeft.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:17:29 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217395942
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:46 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Als je als man alleen maar luistert, ben je volgens diezelfde vrouwen een meningloze simp, die geen tegengas geeft.
De wereld is dat ook niet zwart -wit.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:24:51 #193
306296 angels_on_the_sideline
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_217396024
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende: Ik ben vrij sociaal ingesteld, maar tot nu toe heb ik nog niet echt veel succes met betrekking tot relaties.
ik ben niet sociaal ingesteld en ik heb ook niet echt veel succes met betrekking tot relatiees. je zou kunnen zeggen dat het dus allemaal geen ene kut boeit.
pi_217396099
Vissen zonder aas in Thailand!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')