abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217369925
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 17:40 schreef Sweet_Jane het volgende:
Daar geloof ik nou echt helemaal niets van. Jij zou dolblij zijn als er een leuke vrouw interesse toonde, dan ga je haar toch niet afwijzen om een hond😂
Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoeveel tijd je met elkaar doorbrengt, maar in de regel is de bedoeling van een relatie dat je wel behoorlijk veel tijd samen bent.

Ik zou mezelf een beetje een klootzak vinden als ik zou verlangen dat ze de hond wegdoet en daar de relatie van af zou laten hangen. Ze is immers gehecht aan de hond en de hond aan haar.

Waarschijnlijk zou het er wel in resulteren dat ze de hond mag houden zolang hij leeft, maar dat er van mij dan niet opnieuw een hond mag komen.
pi_217370030
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 17:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb ook niets met honden. Een vriendin met een hond zou ook beslist niet mijn voorkeur zijn. Een relatie zou misschien nog wel gaan, maar ik zou daar beslist niet mee gaan samenwonen.
Dat kan, ik selecteer mannen sowieso op een voorkeur voor huisdieren, als een man geen trek heeft in een hond/huisdieren wordt het sowieso niks.
Samenwonen heb ik zelf ook geen zin in, relatie kan maar hoeft niet. Beter een hond dan een man, die hond is tenminste trainbaar en leert om te luisteren.
  Moderator maandag 14 april 2025 @ 19:13:35 #153
441859 crew  Lenny77
pi_217370572
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 17:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zou het er wel in resulteren dat ze de hond mag houden zolang hij leeft, maar dat er van mij dan niet opnieuw een hond mag komen.
Er MAG van jou geen nieuwe hond meer komen?
:N
Soms is het weer duidelijk waarom sommige mensen niet zo makkelijk aan een relatie geraken.. :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217370581
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 19:13 schreef Lenny77 het volgende:
Soms is het weer duidelijk waarom sommige mensen niet zo makkelijk aan een relatie geraken.. :X
Ik heb nou eenmaal niets met honden en ik ben zelfs wel een beetje bang voor honden.
Katten zijn voor mij geen probleem.
  Moderator maandag 14 april 2025 @ 19:16:25 #155
441859 crew  Lenny77
pi_217370592
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 19:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb nou eenmaal niets met honden en ik ben zelfs wel een beetje bang voor honden.
Nu kan ik mij voorstellen dat er een verschil is tussen Toby de Retriever en Killer de Bully XXL..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 14 april 2025 @ 19:20:56 #156
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217370629
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 19:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ben je bang voor álle honden…?
pi_217370630
quote:

[..]
Honden accepteren nog wel nieuwe mensen, een kat stelt zich niet zo makkelijk open, ik heb beide, een huis tuin en keuken poes en een dogo Argentino, de hond vertrouwt alleen mensen die door de kat zijn goedgekeurd
pi_217370639
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 19:13 schreef Lenny77 het volgende:
Als je een relatie met iemand hebt, dan is het de bedoeling dat je veel tijd samen doorbrengt, en als je partner een hond heeft, dan breng je dus ook veel tijd door met de hond. Dat zie ik niet zitten.

Er zijn wel meer dingen die ik niet zou zien zitten in een relatie. Ik zou bijvoorbeeld ook niet zo snel een relatie aangaan met een dame die rookt.
  maandag 14 april 2025 @ 19:24:02 #159
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217370660
quote:

[..]
Katten _O_

Ode aan de Kat

O zachte schaduw in de nacht,
met ogen vol van sterrenkracht.
Je stapt zo stil, zo zonder spijt,
een fluistering in de tijd.

Je spint een lied, zo warm, zo fijn,
een knedend hart op mijn domein.
Je vacht een dons van puur comfort,
je blik een sprookje zonder woord.

Vrij en trots, nooit echt van mij,
en toch ben jij altijd nabij.
Een vriend, een vorst, een kleine god,
in jouw aanwezigheid smelt elk gebod.

O kat, jij kunstwerk van balans,
je leeft je leven als een dans.
En in jouw rust, jouw elegantie puur,
vind ik iets tijdloos, iets vol vuur.
Le Diable
  maandag 14 april 2025 @ 20:11:40 #160
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217370952
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 17:40 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Daar geloof ik nou echt helemaal niets van. Jij zou dolblij zijn als er een leuke vrouw interesse toonde, dan ga je haar toch niet afwijzen om een hond😂
Vrouwen met honden sowieso +1 _O_

Als iemand niks met honden heeft is dat voor mij persoonlijk dé absolute dealbreaker.

Hoe iemand met de hond om gaat zegt heel veel over de persoon.

In mijn optiek althans.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 14 april 2025 @ 22:16:05 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217372065
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 16:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Maar als je nu op de foto gaat met een kat, en die foto op je dating profiel zet, dan zal een vrouw die niets met katten heeft daar juist niet op reageren.
Je kan niet iedereen tevreden maken. Maar bij twee vrienden die dat deden (zelf heb ik geen huisdieren) ging het aantal datekansen flink omhoog.
pi_217372525
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 18:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als ik ooit een vriendin krijg en ze stelt voor om uit eten te gaan en vraagt me waar ik dan heen zou willen, dan zou ik ook antwoorden dat het me niet uitmaakt, want ik neem toch het kindermenu.
Je bent nooit uitgelachen door een serveerster?
  maandag 14 april 2025 @ 23:55:04 #163
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_217372548
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 00:44 schreef Sweet_Jane het volgende:
Gek hoor dat vrouwen graag willen daten met iemand waartoe ze zich aangetrokken voelen.
Dat is net zo voor mannen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_217372638
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Je bent nooit uitgelachen door een serveerster?
Nee, maar ik ga slechts zeer zelden uit eten in een restaurant. De laatste keer was al weer meer dan zes jaar geleden. Na de begrafenis van mijn vader gingen we met een aantal familieleden eten in een restaurant. Ik ben een moeilijke eter en het gewone menu sprak me niet aan. Ik weet niet meer precies hoe we het toen opgelost hebben. Het werd niet het kindermenu, maar we hebben toen wat geïmproviseerd.
pi_217372883
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2025 23:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat is net zo voor mannen.
Bedankt captain obvious. Niemand ontkent dat mannen graag iemand willen daten waartoe ze zich aangetrokken voelen. Alleen andersom is voor verscheidene figuren op dit forum moeilijk te bevatten.
pi_217374239
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 06:55 schreef Sweet_Jane het volgende:
Bedankt captain obvious. Niemand ontkent dat mannen graag iemand willen daten waartoe ze zich aangetrokken voelen. Alleen andersom is voor verscheidene figuren op dit forum moeilijk te bevatten.
Ik weet niet of je daar mij mee bedoelt, maar ik heb er geen enkele moeite mee om te begrijpen dat vrouwen graag willen daten met mannen tot wie ze zich aangetrokken voelen.

Ik constateer er wel bij dat veel vrouwen daten met het doel om daar een serieuze langdurige relatie aan over te houden. En dan doet zich het probleem voor dat mannen die door vrouwen aantrekkelijk gevonden worden, niet per se goed relatiemateriaal hoeven te zijn. Sterker nog, dat zijn ze vaker niet dan wel.
  dinsdag 15 april 2025 @ 10:39:37 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217374394
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 10:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik weet niet of je daar mij mee bedoelt, maar ik heb er geen enkele moeite mee om te begrijpen dat vrouwen graag willen daten met mannen tot wie ze zich aangetrokken voelen.

Ik constateer er wel bij dat veel vrouwen daten met het doel om daar een serieuze langdurige relatie aan over te houden. En dan doet zich het probleem voor dat mannen die door vrouwen aantrekkelijk gevonden worden, niet per se goed relatiemateriaal hoeven te zijn. Sterker nog, dat zijn ze vaker niet dan wel.
Je moet ook wel een beetje snappen dat waar jij je kennis opdoet, je geen verhalen zult vinden over vrouwen die gewoon goede langdurige relaties hebben met prima kerels. Je beeld is daardoor beperkt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217374420
Ik herinner me dat ik ooit een keer een dame sprak en dat het onderwerp dating en dating apps ook ter sprake kwam. Ze had zelf ook een tijdje op Tinder gezeten. Nu heb ik wel eens vaker gehoord en gelezen dat vrouwen op Tinder over het algemeen behoorlijk kieskeurig zijn, slechts een klein deel van de mannen naar rechts swipen en het merendeel van de mannen naar links. Zij deed dat dus ook.

Toen stelde ik haar de vraag, want daar was ik dan wel eens benieuwd naar, wat er dan zo mis was aan al die mannen die ze naar links swipete. Daarop antwoordde ze: "Niets, maar ze waren niet speciaal genoeg".
pi_217374894
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 23:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ben in ieder geval wel genezen van het idee dat het aan mij ligt dat ik geen relatie kan vinden.
Mijn god. :')
  dinsdag 15 april 2025 @ 12:04:04 #170
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217374997
Moet je hier rouwig om zijn? Een relatie is tegenwoordig net een mijnenveld terwijl het vrijgezellenleven iedere dag feest kan zijn.
  dinsdag 15 april 2025 @ 13:34:57 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217375760
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 10:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik herinner me dat ik ooit een keer een dame sprak en dat het onderwerp dating en dating apps ook ter sprake kwam. Ze had zelf ook een tijdje op Tinder gezeten. Nu heb ik wel eens vaker gehoord en gelezen dat vrouwen op Tinder over het algemeen behoorlijk kieskeurig zijn, slechts een klein deel van de mannen naar rechts swipen en het merendeel van de mannen naar links. Zij deed dat dus ook.

Toen stelde ik haar de vraag, want daar was ik dan wel eens benieuwd naar, wat er dan zo mis was aan al die mannen die ze naar links swipete. Daarop antwoordde ze: "Niets, maar ze waren niet speciaal genoeg".
En uiteindelijk krijgt ze toch een relatie met een gast die ongeveer even saai is als zijzelf. Speciale gasten hebben ook wat te kiezen.
pi_217375806
Het probleem met veel datingprofielen is dat mensen er alleen algemeenheden in zetten waardoor ze heel erg lijken op tientallen andere profielen.

'Saai' zijn is helemaal geen probleem als je je saaiheid wel op een authentieke manier weet te brengen en jezelf als persoon weet te onderscheiden.

En dan vind je ook makkelijker een andere saaie persoon die bij je past. Maar met tientallen vrijwel dezelfde profielen is dat een stuk lastiger.
pi_217375884
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 10:39 schreef Lienekien het volgende:
Je moet ook wel een beetje snappen dat waar jij je kennis opdoet, je geen verhalen zult vinden over vrouwen die gewoon goede langdurige relaties hebben met prima kerels. Je beeld is daardoor beperkt.
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk. Op een bepaald forum waarvan ik de naam niet zal noemen, lees ik maar zelden verhalen over goede langdurige relaties. Het gaat bijna altijd over relatieproblemen.

Zou het misschien zo kunnen zijn dat vrouwen die een goede stabiele langdurige relatie hebben, daarbij niet zozeer geluk hebben gehad maar gewoon verstandige keuzes hebben gemaakt op het gebied van hun partnerkeuze? En dat vrouwen die relatieproblemen hebben of single zijn dat ook in veel gevallen aan zichzelf te wijten hebben door onverstandige keuzes?
pi_217375902
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk. Op een bepaald forum waarvan ik de naam niet zal noemen, lees ik maar zelden verhalen over goede langdurige relaties. Het gaat bijna altijd over relatieproblemen.

Zou het misschien zo kunnen zijn dat vrouwen die een goede stabiele langdurige relatie hebben, daarbij niet zozeer geluk hebben gehad maar gewoon verstandige keuzes hebben gemaakt op het gebied van hun partnerkeuze? En dat vrouwen die relatieproblemen hebben of single zijn dat ook in veel gevallen aan zichzelf te wijten hebben door onverstandige keuzes?
Het zou kunnen, maar er is geen enkel bewijs voor je theorie, want je hebt geen idee over stabiele relaties, omdat tevreden mensen geen topics openen.
pi_217375984
Jongens jongens jongens wat een niveau hier :') Ik wil niet dat, ik wil niet zus en ik wil niet zo.

Ik snap best dat de een wat gekker is op dieren dan de ander. Maar als jij een meisje/vrouw vind waar je ontzettend gek op bent dan neem je dat allemaal voor lief joh. Voor mijn part hebben ze een kudde dromedarissen op de oprit staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')