SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedTap tap tap
De goudvis heeft succesvol niet alleen een vrije zaterdag voor mij te pakken, maar ook nog eens het eerste weekend van mijn vakantiequote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
(bloed)onderzoek??quote:Op donderdag 10 april 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
have fun alvast
ik ben nu nog even onderweg en zo rond 2300 thuis en dan mag ik niks meer avondeten want moet morgen nuchter zijn
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
yups, om 10:30 prikken ook pas (beter dan de 14:00 van vorige keer)
was wel mn eigen schuld hoor, ik was laat met afspraak inplannen, dit keer iets meer optijdquote:Op donderdag 10 april 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
14.00 is ook niet echt mensvriendelijk....
Oh ik vind het juist altijd zo kut dat je op zoek moet naar een plek waar je nog een pasfoto kan laten makenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:28 schreef kwiwi het volgende:
Morgen 4u in de auto zitten om een nieuw paspoort aan te vragen. En dan moet je er ook nog fris en fruitig uitzien bij aankomst want er wordt ter plekke een foto gemaakt. Daar heb ik zo'n hekel aan hè.. wil gewoon op een goede dag een mooie pasfoto laten maken
Oh dat kan hier nog op best wat plekken eigenlijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist altijd zo kut dat je op zoek moet naar een plek waar je nog een pasfoto kan laten maken
Schijnbaar moet je er 4 uur voor rijden.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat kan hier nog op best wat plekken eigenlijk.
Ik zou het hier eerst echt moeten zoeken, en waarschijnlijk vragen ze dan weer 15 euro voor 4 foto's terwijl er maar 1 wordt gebruikt want die digitaliseren ze gelijkquote:Op donderdag 10 april 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat kan hier nog op best wat plekken eigenlijk.
Dat is gelijk in het gemeentehuis? Of de plek waar het paspoort gemaakt wordt?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:28 schreef kwiwi het volgende:
Morgen 4u in de auto zitten om een nieuw paspoort aan te vragen. En dan moet je er ook nog fris en fruitig uitzien bij aankomst want er wordt ter plekke een foto gemaakt. Daar heb ik zo'n hekel aan hè.. wil gewoon op een goede dag een mooie pasfoto laten maken
Ja omdat er ook een paspoort om de foto heen moet komenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnbaar moet je er 4 uur voor rijden.
Ja dat zal het inmiddels inderdaad wel kostenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het hier eerst echt moeten zoeken, en waarschijnlijk vragen ze dan weer 15 euro voor 4 foto's terwijl er maar 1 wordt gebruikt want die digitaliseren ze gelijk
Kun je die pasfoto dan niet dichterbij laten maken wanneer je er wel fruitig uitziet of moet dat per se daar?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja omdat er ook een paspoort om de foto heen moet komen
Ja, in zo'n overbelichte krappe photo booth.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is gelijk in het gemeentehuis? Of de plek waar het paspoort gemaakt wordt?
Maar als ze daar ter plekke de foto nemen dan kunnen ze hem toch gewoon gelijk digitaal houden en op het paspoort printen, dan zou je er toch niet ook nog extra voor hoeven betalenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zal het inmiddels inderdaad wel kosten
Dat moet perse daar. En op die dag heb je natuurlijk altijd een dikke puist op je voorhoofd, of een bad hair dayquote:Op donderdag 10 april 2025 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je die pasfoto dan niet dichterbij laten maken wanneer je er wel fruitig uitziet of moet dat per se daar?
Soort Russische roulette zoietsquote:Op donderdag 10 april 2025 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat moet perse daar. En op die dag heb je natuurlijk altijd een dikke puist op je voorhoofd, of een bad hair day
Betaal geloof ik 170 euro voor het paspoort. Dus mag hopen dat de foto bij de prijs in zitquote:Op donderdag 10 april 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ze daar ter plekke de foto nemen dan kunnen ze hem toch gewoon gelijk digitaal houden en op het paspoort printen, dan zou je er toch niet ook nog extra voor hoeven betalen
Loop je tien jaar met een jaap op je paspoort.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:45 schreef kwiwi het volgende:
De vorige keer was ik net een paar dagen ervoor op m'n gezicht gegaan in het bos, had een mooie jaap in m'n kin![]()
En dan vind ik het hier al belachelijk duur met ¤ 86,85quote:Op donderdag 10 april 2025 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Betaal geloof ik 170 euro voor het paspoort. Dus mag hopen dat de foto bij de prijs in zit
De vraag is alleen, hoe vaak zit je naar je eigen kop te staren op je paspoortquote:Op donderdag 10 april 2025 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Loop je tien jaar met een jaap op je paspoort.
ik vind de id kaart al veel te duur, en die is goedkoperquote:Op donderdag 10 april 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan vind ik het hier al belachelijk duur met ¤ 86,85
Ja niet zo vaak gelukkig, maakte net het paspoort open en zag het ineens weerquote:Op donderdag 10 april 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is alleen, hoe vaak zit je naar je eigen kop te staren op je paspoort
Ik nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is alleen, hoe vaak zit je naar je eigen kop te staren op je paspoort
Nou vind ik ook behoorlijk duur ja, voor iets dat eigenlijk min of meer een verplichting is om elke x jaar aan te schaffen.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan vind ik het hier al belachelijk duur met ¤ 86,85
Ja het zijn ook foto's die 10 jaar meegaan, dus dat ziet er nu sowieso raar uitquote:Op donderdag 10 april 2025 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja niet zo vaak gelukkig, maakte net het paspoort open en zag het ineens weerFingers crossed dat er geen rare dingen gebeuren voor morgenochtend
Zie jij er zo anders uit nu dan? Ik lijk eigenlijk nog heel erg op de foto van 10 jaar geleden. Alleen is het gat in m'n kin nu dichtquote:Op donderdag 10 april 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn ook foto's die 10 jaar meegaan, dus dat ziet er nu sowieso raar uit
*roodborstje is alert*quote:Op donderdag 10 april 2025 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja niet zo vaak gelukkig, maakte net het paspoort open en zag het ineens weerFingers crossed dat er geen rare dingen gebeuren voor morgenochtend
Ik heb een extra onderkin.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie jij er zo anders uit nu dan? Ik lijk eigenlijk nog heel erg op de foto van 10 jaar geleden. Alleen is het gat in m'n kin nu dicht
Nou ja niet eens min of meer, het is gewoon verplichtquote:Op donderdag 10 april 2025 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vind ik ook behoorlijk duur ja, voor iets dat eigenlijk min of meer een verplichting is om elke x jaar aan te schaffen.
Oh goed dat je het zegt, ik maak even een mental note dat ik door de garage naar buiten ga morgenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:50 schreef kwiwi het volgende:
Weer een flat afgebrand in Nederland door een explosie zie ik, gaat lekker
Had toen een stuk bollere kopquote:Op donderdag 10 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie jij er zo anders uit nu dan? Ik lijk eigenlijk nog heel erg op de foto van 10 jaar geleden. Alleen is het gat in m'n kin nu dicht
Jezus, zoveel voor een ID kaart?!quote:Op donderdag 10 april 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja niet eens min of meer, het is gewoon verplichtID-kaart is ook niet heel veel goedkoper meer zie ik, ¤ 78,50
De 'goedkoopste' ID-kaart die je kunt hebben is inmiddels het rijbewijs, dat is 'maar' 52 euro
Ja dacht dat die vroeger de helft van een paspoort waren ofzoquote:Op donderdag 10 april 2025 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, zoveel voor een ID kaart?!Gaat die ook maar 10 jaar mee?
Gewoon net als @essnhills het lekker lang laten groeien en dan eens in de zoveel tijd donerenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
M'n kapper is wéér duurder geworden. Nu maken ze verschil tussen vier haarlengtesen omdat m'n haar net op m'n sleutelbeen valt is het dus lang en kost het nu 68 euro. Koekoek. Het was eerst 50 en dat vond ik al veel.
Heb laatst een cadeaubon gekregen en dat is dan de laatste keer, rot maar op hoor. Doe normaal.
Nou, maar altijd eerst zelf even tot net boven het sleutelbeen knippen voor je afspraak dan, en het de kapper laten fatsoenerenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
M'n kapper is wéér duurder geworden. Nu maken ze verschil tussen vier haarlengtesen omdat m'n haar net op m'n sleutelbeen valt is het dus lang en kost het nu 68 euro. Koekoek. Het was eerst 50 en dat vond ik al veel.
Heb laatst een cadeaubon gekregen en dat is dan de laatste keer, rot maar op hoor. Doe normaal.
Niemand wil dit haar.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon net als @:essnhills het lekker lang laten groeien en dan eens in de zoveel tijd doneren
Ja dacht ik ookquote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, maar altijd eerst zelf even tot net boven het sleutelbeen knippen voor je afspraak dan, en het de kapper laten fatsoeneren
Hier kan je het ook bij het stadskantoor laten doen geloof ikquote:Op donderdag 10 april 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist altijd zo kut dat je op zoek moet naar een plek waar je nog een pasfoto kan laten maken
Jawel hoor, europees echt haar zijn de duurste pruiken omdat er niet veel van zijn maar wel veel vraag naar is.quote:
Ook als het dood, dun en steil is?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel hoor, europees echt haar zijn de duurste pruiken omdat er niet veel van zijn maar wel veel vraag naar is.
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die het met liefde bij je komt afknippen andersquote:
Terwijl je vastgebonden als een rollade aan vleeshaken hangt ergens achteraf op een zolderkamer?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die het met liefde bij je komt afknippen anders
Wat heeft leeftijd daar mee te makenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n vorige kapper is nu 35. Dan maar minder mooi zijn
Ja durf het niet te zeggen of ze dat hier hebben bij het gemeentehuis, laatste keer dat ik rijbewijs en paspoort heb aangevraagd was 9 jaar geleden, dus volgend jaar mag ik weerquote:Op donderdag 10 april 2025 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier kan je het ook bij het stadskantoor laten doen geloof ik
Ja, vroeger wel ongeveer. Tegenwoordig zijn ze bijna even duur.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat die vroeger de helft van een paspoort waren ofzo
Dat je kapper een peuter is.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd daar mee te maken
Is dat jouw kink? Ik shame niet, ieder zijn dingquote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je vastgebonden als een rollade aan vleeshaken hangt ergens achteraf op een zolderkamer?
Ik ben supernormaalquote:Op donderdag 10 april 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat jouw kink? Ik shame niet, ieder zijn ding
Heb je nog niet dat er ook verschillende prijzen zijn voor de junior kapper, de senior kapper, de expert etc? Dan denk ik altijd.. ja kan die junior nou echt minder goed in een rechte lijn m'n haar afknippen dan de expert? Dat je zo'n scheve onderkant hebt, maar wel voor de helft van de Expert prijsquote:Op donderdag 10 april 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n vorige kapper is nu 35. Dan maar minder mooi zijn
@AirwiNquote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je vastgebonden als een rollade aan vleeshaken hangt ergens achteraf op een zolderkamer?
Misschien is dat wel dezelfde?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft die dezelfde hobby als @:dezwabber?
Dan moet ik nodig hier postenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier posten is gewoon toegeven dat je anders bent of een outcast
oh dan moeten we zeker hier postenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier posten is gewoon toegeven dat je anders bent of een outcast
Mooi. Dus jij gaat meequote:Op donderdag 10 april 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De goudvis heeft succesvol niet alleen een vrije zaterdag voor mij te pakken, maar ook nog eens het eerste weekend van mijn vakantie
EEn veerboot, wat luxe zo te zienquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Toffe Japanse veerboot![]()
[ afbeelding ]
niet druk ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met hem gebeurdquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Zijn er hier nog users die de crematie van Sinterklaaskapoentje bij willen wonen via live streams?
Zo ja kan je mij een DM sturen en zal ik het weekend de link doorgeven
De crematie is 14 april om 13.30 uur
Zou het zijn vriendin zijn, daar links?quote:
Je hebt de sashimi erin gedipt?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden een chocolade fontein aan boord en sashimi![]()
[ afbeelding ]
je bent met buda op pad?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden een chocolade fontein aan boord en sashimi![]()
[ afbeelding ]
kan je laden en luisteren tegelijk?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:18 schreef Karzai het volgende:
Ik heb deze koptelefoon van marley, @:ama , prima geluid en je hoeft hem niet vaak op te laden
[ afbeelding ]
Treurig, hopelijk heeft hij nu rust danquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Hij heeft voor zijn rust gekozen![]()
Dotteke in GC / In memoriam #2
Kabeltje is tekort daarvoor, die is maar 30 cm langquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:19 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je laden en luisteren tegelijk?
ik heb nu een set waarbij je niet kan luisteren als hij oplaad
Ik hoop het ook voor hem. Hij was pas 35. Zo jong.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Treurig, hopelijk heeft hij nu rust dan
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou het zijn vriendin zijn, daar links?
quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem. Hij was pas 35. Zo jong.
hahaha neequote:Op vrijdag 11 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
bloeit er al wat liefde op tussen jullie?
Volgens mij bloeit er hoogstens bloesem daarquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
bloeit er al wat liefde op tussen jullie?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie voor me dat Buda alleen op de boeg staat, omdat ballie nog zalm zit te inhaleren bij het buffet.quote:
Bal gaat dan ten onder met de sushi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat Buda alleen op de boeg staat, omdat ballie nog zalm zit te inhaleren bij het buffet.
Of ze eet de hele boot op waardoor Buda naar de oever moet zwemmen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat Buda alleen op de boeg staat, omdat ballie nog zalm zit te inhaleren bij het buffet.
Dit zijn van die wolven waar we voor God hebben gespeeld omdat we wilden dat ze ratten en konijnen uit hun holletje konden halen.quote:
quote:
Morguh collega'squote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Bal en Buda wel de eerste Fokkers zijn die in Japan op huwelijksreis zijn.
Morguh mijn lieffiequote:
Hoi hii collegaquote:
Nu op dit moment moe.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hii collega
Hoe is het nu met je?
Ze vergat mijquote:
quote:
We duimen voor jequote:Op vrijdag 11 april 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu op dit moment moe.
Het gaat langzaam de betere kant op.
Amerikaanse troep gebruikenquote:
Excellent.quote:
Ja je moet herstellen van een zware operatie dat kost tijd, maar fijn dat het langzaam aan de betere kant op gaat.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu op dit moment moe.
Het gaat langzaam de betere kant op.
Over 3 weken mag de buikbreukband af![]()
Wat is dat rotding om te dragen.
Ja, helaas is er geen goed Europees alternatief.quote:
Jij bent net iets meer dan een collegaquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze vergat mij
[..]
[..]
We duimen voor je
Zeker wel. Het is gewoon anders.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, helaas is er geen goed Europees alternatief.
https://www.libreoffice.org/discover/calc/quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, helaas is er geen goed Europees alternatief.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent net iets meer dan een collega
Dat is eng.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel. Het is gewoon anders.
99% van wat Excel beter maakt, wordt door niemand ooit gebruikt.
Ga je daar bierenquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens grgr uit de trein naar de bus naar Pilsen
Ik weet hetquote:
Gelukkig weten we over paar maanden waar autisme vandaan komtquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Excel is toch dat hulpprogramma voor autisten om de wereld een beetje te ordenen en te begrijpen?
Allemaal de schuld van de pirk tog.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig weten we over paar maanden waar autisme vandaan komt
Er gewoon overheen stappenquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb zin om iets kleurigs met m'n haar te doen, maar drempel.
Iets met werk enzo.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gewoon overheen stappendoet geen pijn
Of toch wel aan je portemonnee
Gewoon doen, je kunt het altijd weer een andere kleur verven als het niet bevaltquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Felgroen met ravenzwartquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou wel goed pakken, maar ik zie op tegen de upkeep bij zwart. Kaal ogende uitgroei ditdat.quote:
O dat is een ander verhaalquote:
Grijsquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan hoef ik het alleen niet te wassen.quote:
Zag laatst weer een collega met supermooi lang grijs geverfd haar. Zou bijna m'n haar ook grijs gaan vervenquote:
Oi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grijs is alleen leuk met een fris jong snaaks hoofd.
Maar met zo'n lila-achtige gloed erdoor?quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan hoef ik het alleen niet te wassen.
Daarom is hij kaal moet je maar denken.quote:
Ik moet gewoon nog even geduld hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag laatst weer een collega met supermooi lang grijs geverfd haar. Zou bijna m'n haar ook grijs gaan verven
Of een keer heel goed schrikken of pure hartzeer meemaken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet gewoon nog even geduld hebben.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de pirk tog.
Is wel een toffe tint, maar ik weet niet of dat zo goed matcht met m'n huid.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met zo'n lila-achtige gloed erdoor?
Zolang ze dan maar dood blijvenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk een logische verklaring voor de dode muggen op mijn vensterbank
Ik zet altijd de afzuiger aan zodat er continu frissere lucht van buiten wordt aangezogen. Mijn slaapkamerraam is het enige raam dat niet helemaal dicht zit, dus daar is wel een behoorlijke luchtstroom.
Die muggen zijn gewoon te dicht bij de opening gekomen en zijn als het ware opgezogen door het raam, iets waar ze niet zo goed tegen kunnen
ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen. Die verwacht ik uiteraard wel met je vrije weekend.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk een logische verklaring voor de dode muggen op mijn vensterbank
Ik zet altijd de afzuiger aan zodat er continu frissere lucht van buiten wordt aangezogen. Mijn slaapkamerraam is het enige raam dat niet helemaal dicht zit, dus daar is wel een behoorlijke luchtstroom.
Die muggen zijn gewoon te dicht bij de opening gekomen en zijn als het ware opgezogen door het raam, iets waar ze niet zo goed tegen kunnen
quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen. Die verwacht ik uiteraard wel met je vrije weekend.
quote:
Daar zorg ik wel voorquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ze dan maar dood blijven
Ik wist wel dat je een excuus zou hebben.quote:
Loopt altijd uit.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:27 schreef mschol het volgende:
slechte zet geweest deze prikpost, 3 wachtende voor me en om 10:30 is mijn afspraak
Ik voelde me aangetrokken door het duinrollen, dat was het verkooppunt.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een excuus zou hebben.
Maar ik ben er ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voelde me aangetrokken door het duinrollen, dat was het verkooppunt.
Maar ik ga nog heel even denken of ik het wel durf en of het dat teringeind rijden een paar dagen voor ik een teringeind moet reizen waard vind
Ik ben helaas verhinderdquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen. Die verwacht ik uiteraard wel met je vrije weekend.
Gaat meestal toch heel snel?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:27 schreef mschol het volgende:
slechte zet geweest deze prikpost, 3 wachtende voor me en om 10:30 is mijn afspraak
Waar in de stad ergens?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op de eventuele nieuwe woonplek geweest. 9 hoogniet heel groot, maar groot genoeg voor 1 persoon
Ik heb 2 weken bedenktijd
Mooi uitzicht dusquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op de eventuele nieuwe woonplek geweest. 9 hoogniet heel groot, maar groot genoeg voor 1 persoon
Hoe is je gevoel?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Teams heeft wel heel vaak kuren.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh mijn Teams heeft zichzelf afgesloten en wil nu niet meer opstarten.
Het heeft eindelijk door wat een troep het eigenlijk is en heeft zichzelf uit z'n lijden verlost.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh mijn Teams heeft zichzelf afgesloten en wil nu niet meer opstarten.
Zie het teringeind rijden als een oefening voor het teringeind reizenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voelde me aangetrokken door het duinrollen, dat was het verkooppunt.
Maar ik ga nog heel even denken of ik het wel durf en of het dat teringeind rijden een paar dagen voor ik een teringeind moet reizen waard vind
9 hoogquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Helaas staat daar tegenwoordig wel alles opgeslagen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teams heeft wel heel vaak kuren.
9 hoog. Goed voor de stapjes.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
9 hoog
Rustig even se tijd nemen om over na te denken
Dat andere appartement waar ik gewoond heb zat zelfs op de twaalfdequote:Op vrijdag 11 april 2025 10:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
9 hoog
Rustig even se tijd nemen om over na te denken
Ik ben allang blij dat ik nu weer redelijk normaal 1 trap op kan ipv mezelf s Ochtends 1x naar beneden slepen en s avonds 1x naar bovenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
9 hoog. Goed voor de stapjes.
oh, nouja die controle doe je ook met een reden lijkt mequote:Op vrijdag 11 april 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
geen uitslag, alleen maar prikken, en spannend zal hrt niet zijn
3 maandelijkse controle
Wij stappen er binnenkort ook volledig op overquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teams heeft wel heel vaak kuren.
Hij is nu even met een ander bezigquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet of het toeval is maar vind date wel echt stiller dan voorheen hoor, nou dit was het dan![]()
Is ie niet gewoon iets anders aan het doen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet of het toeval is maar vind date wel echt stiller dan voorheen hoor, nou dit was het dan![]()
Maak jezelf niet gek, Crack_!quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon schitterend twee hoog hartje centrum, voor 370 euro.. Zal over een tijdje helaas wegmoeten wegens gezondheid.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat andere appartement waar ik gewoond heb zat zelfs op de twaalfde
Dat kan natuurlijk. Hij praat opzich wel maar de wedervragen zijn opquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ie niet gewoon iets anders aan het doen?
Zou er niet meteen te zwaar aan tillenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Hij praat opzich wel maar we wedervragen zijn open nee hoeft ook niks te betekenen maar is wel een contrast met afgelopen dagen
Mogguhquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon schitterend twee hoog hartje centrum, voor 370 euro.. Zal over een tijdje helaas wegmoeten wegens gezondheid.
Goeiemorgen
Ik til er op deze manier aan omdat het de afgelopen vijf jaar zo gaatquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou er niet meteen te zwaar aan tillen
Wss ligt zijn aandacht gewoon even ergens anders en heeft ie ff de focus niet voor wedervragen. Maar wil ie wel contact houden dus reageert ie wel
Dat is wel minderquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon schitterend twee hoog hartje centrum, voor 370 euro.. Zal over een tijdje helaas wegmoeten wegens gezondheid.
Goeiemorgen
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik til er op deze manier aan omdat het de afgelopen vijf jaar zo gaat
Ik wacht sowieso eerst afquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wacht het eerst nog maar ff af
Maar ik snap je onzekerheid wel hoor
Leuk he, die emotiesquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wacht sowieso eerst afwant ik weet het op dit moment niet. Merk wel dat ik het nu wat meer van hem laat afhangen
en![]()
uiteraard, omdat het moetquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nouja die controle doe je ook met een reden lijkt me
Wellicht druk op het werk en daardoor geen tijd om te reageren.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:15 schreef Crack_ het volgende:
Ken hem te kort om te weten of het iets betekent maar daar gaan we snel genoeg achterkomen gok ik
quote:
nieuwe zoekenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Weer een weekend (geen) solo. Wel stom want alle series die we samen keken heb ik momenteel weinig behoefte aan.
ja dat kan net zoals dat het een andere reden kan zijnquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht druk op het werk en daardoor geen tijd om te reageren.
Na nee probeer het wel weer op te pakken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
nieuwe zoekeniets hersenloos
[..]
ja dat kan net zoals dat het een andere reden kan zijn
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Weer een weekend (geen) solo. Wel stom want alle series die we samen keken heb ik momenteel weinig behoefte aan.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Je droogt uit door al die sushiquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
sinds ik in japan ben heb ik gelijk droge huid en mijn lippen schilferen ook
Je neemt een hele koffer mee als je weekendje heen gaat?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Uiteindelijk gaat 't slijten
Komt goed Ama. Heb het eerste weekend dat het uit was hier ook nog m'n koffer staan inpakken op de automatische piloot zo van "ga straks naar dr to......oh nee
"
Nee, weet ook niet waarom ik koffer schreefquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Je neemt een hele koffer mee als je weekendje heen gaat?
Zo snel mogelijk doorheen is even piek pijn maar is wel het snelstquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Na nee probeer het wel weer op te pakken.
Ik had vaak wel genoeg aan een rugtas. Wat moet je in godsnaam allemaal meeslepen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, weet ook niet waarom ik koffer schreefWeekendtas was vaak wel tot de rand gevuld
SPOILER: in de herhalingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja maar dit is Japanse sushiquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou ik in thailand ook moeten uitdrogen
Nam 3 dagen kleding mee (2 shirts, 2 broeken, 2x onderbroeken/sokken) en m'n deo/tandpasta/luchtje. Dan zat 'ie wel vol hoorquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had vaak wel genoeg aan een rugtas. Wat moet je in godsnaam allemaal meeslepen.
300 verschillende bollen garen natuurlijk voor als ik toch opeens iets anders wil makenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had vaak wel genoeg aan een rugtas. Wat moet je in godsnaam allemaal meeslepen.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ballie had je dat filmpje van de mini reuzenpanda al gezien die ik gisteren maakte en postteoh neeSPOILER: in de herhalingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er idd zo wel erg klein uit
![]()
is het gelukt met de rode panda?
Beestje is in juli vorig jaar geboren.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh neeziet er idd zo wel erg klein uit
![]()
is het gelukt met de rode panda?
Hoezo moet jij je eigen tandpasta meenemen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nam 3 dagen kleding mee (2 shirts, 2 broeken, 2x onderbroeken/sokken) en m'n deo/tandpasta/luchtje. Dan zat 'ie wel vol hoor
Ja denk het welquote:
jammer weerquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beestje is in juli vorig jaar geboren.
Rode panda's kwamen niet dichtbij genoeg helaas
Dat moest ik niet, maar ben nogal gevoelig voor tandpasta'squote:Op vrijdag 11 april 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo moet jij je eigen tandpasta meenemen.
Dan koop je toch een keer een tube en zet je dat daar neer. Ja of het was een kort relatie maar ik zou zelf dat doen. Deo enz ligt daar ook allemaal nog.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat moest ik niet, maar ben nogal gevoelig voor tandpasta'sZij gebruikte die vieze schuimende zooi
Vond het niet zo'n moeite voor die 1x per 2 weken die ik daar heen ging. Was de relatie langer en wat serieuzer vanuit haar....en we zagen elkaar net als in 't begin gewoon elk weekend voordat ze dat "te veel" vond hadden mijn spullen daar wel gebleven ja.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan koop je toch een keer een tube en zet je dat daar neer. Ja of het was een kort relatie maar ik zou zelf dat doen. Deo enz ligt daar ook allemaal nog.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond het niet zo'n moeite voor die 1x per 2 weken die ik daar heen ging. Was de relatie langerWaarom altijd in spoiler? Het is niet dat je ex net als die van mij hier gewoon (bijna) dagelijks op het forum zit toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we zagen elkaar net als in 't begin gewoon elk weekend voordat ze dat "te veel" vond hadden mijn spullen daar wel gebleven ja.
Your beauty never ever scared me.
Nee daar zit wat inquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom altijd in spoiler? Het is niet dat je ex net als die van mij hier gewoon (bijna) dagelijks op het forum zit toch.
Ik ben alvast mijn avondeten aan het opetenquote:
Wat is je avondeten?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben alvast mijn avondeten aan het opeten![]()
Dit gaat ver zelfs voor KSC begrippen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat ver zelfs voor KSC begrippen.
Volkoren wraps met kippedij, zoete aardappel, sperzieboontjes, doperwtjes, ui, gekookt ei en een hele lading kerrie en paprikapoederquote:
Maar had er al zo'n zin inquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat ver zelfs voor KSC begrippen.
Soms heb je dat dat voedsel je ziel aanstaartquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volkoren wraps met kippedij, zoete aardappel, sperzieboontjes, doperwtjes, ui, gekookt ei en een hele lading kerrie en paprikapoeder
Had ik gister al gemaakt, en heel veel ook zodat ik porties kon invriezen. Maar zat zou ik vanavond in porties verdelen na het avondeten.
Maar toen ik net de koelkast open deed voor de lunch zat die schaal me aan te staren
Dat is mooi op tijd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is altijd tijd om te etenquote:
Het is gewoon lunchquote:
Ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangenquote:
Het is in Bangkok nu half 6, dus gewoon bijna avondquote:
Cultural appropriationquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik had worstenbroodjes van bakker (met open kontjes @:Budapestenaar @:4EverBlackEyed )
Helemaal nietquote:
in beppu is het ook tijd om te etenquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is in Bangkok nu half 6, dus gewoon bijna avond
Wraps kan prima als altijd etenquote:
Natuurlijk wel, Noord Brabant heeft een onzichtbare grens, links van Heusden tot aan Reusel, links daarvan de knieperts en halve Calvinisten (open kontjes), rechts daarvan den gezellige joviale Bourgondiër (dichte kontjes).quote:
Ben jij democraat?quote:
Precies. No big deal, lekker eten!quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in beppu is het ook tijd om te eten
Ja, ik denk dat het officieel dan lunch heetquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
avondeten met lunch, heeft dat een naam
Hoeveel aankledingen zijn er al?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen
Ik kreeg zelfs wrap hapje als avond snack in het ziekenhuis.quote:
Loonse en Drunense duinen zijn inderdaad een goede carrière.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Noord Brabant heeft een onzichtbare grens, links van Heusden tot aan Reusel, links daarvan de knieperts en halve Calvinisten (open kontjes), rechts daarvan den gezellige joviale Bourgondiër (dichte kontjes).
Ik ben gewoon in gedachten met @bitterbal en @Budapestenaar mee op reisquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in beppu is het ook tijd om te eten
Zie je welquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs wrap hapje als avond snack in het ziekenhuis.
Dat hij daarna 4 mensen doodschoot konden we ook al aan zien komen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het succes van de multiculturele samenleving.
Ook bedankt namens Roosje van 19.
Was ooit een mooie documentaire over, de twee Brabanders of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loonse en Drunense duinen zijn inderdaad een goede carrière.
Ik kreeg in het ziekenhuis bitterballen en loempia's als middagsnack, maar ja dat was natuurlijk wel in Tilburgquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval wel ja, hoefde je niet eens zoveel mensenkennis voor te hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hij daarna 4 mensen doodschoot konden we ook al aan zien komen.
Tja, als je daar dan toch bentquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg in het ziekenhuis bitterballen en loempia's als middagsnack, maar ja dat was natuurlijk wel in Tilburg
Ik heb de laatste keer toen ik daar drie dagen lag alleen maar brood gegeten want ik vind dat ziekenhuis vreten hier echt niet te eten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die oosterlingen zijn gewoon een mengelmoes tussen reserve-Belgen en Limbo'squote:Op vrijdag 11 april 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Noord Brabant heeft een onzichtbare grens, links van Heusden tot aan Reusel, links daarvan de knieperts en halve Calvinisten (open kontjes), rechts daarvan den gezellige joviale Bourgondiër (dichte kontjes).
Ook wel eens gehad in het ziekenhuis, maar de laatste tijd is het wel wat gezonder geworden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg in het ziekenhuis bitterballen en loempia's als middagsnack, maar ja dat was natuurlijk wel in Tilburg
Nou ja links zit niet zo heel veel leuks, gezelligs en vlots in, beschouw dat ook gewoon als Zeeuwen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die oosterlingen zijn gewoon een mengelmoes tussen reserve-Belgen en Limbo's
Ik heb 1x een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht. Toen had ik 2 broodjes hagelslag als avondeten, meer was er niet beschikbaarquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer toen ik daar drie dagen lag alleen maar brood gegeten want ik vind dat ziekenhuis vreten hier echt niet te eten.
Liever kook ik zelf mijn eten met de juiste kruiden enzo.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer toen ik daar drie dagen lag alleen maar brood gegeten want ik vind dat ziekenhuis vreten hier echt niet te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |