9 hoog. Goed voor de stapjes.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
9 hoog
Rustig even se tijd nemen om over na te denken
Dat andere appartement waar ik gewoond heb zat zelfs op de twaalfdequote:Op vrijdag 11 april 2025 10:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
9 hoog
Rustig even se tijd nemen om over na te denken
Ik ben allang blij dat ik nu weer redelijk normaal 1 trap op kan ipv mezelf s Ochtends 1x naar beneden slepen en s avonds 1x naar bovenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
9 hoog. Goed voor de stapjes.
oh, nouja die controle doe je ook met een reden lijkt mequote:Op vrijdag 11 april 2025 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
geen uitslag, alleen maar prikken, en spannend zal hrt niet zijn
3 maandelijkse controle
Wij stappen er binnenkort ook volledig op overquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teams heeft wel heel vaak kuren.
Hij is nu even met een ander bezigquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet of het toeval is maar vind date wel echt stiller dan voorheen hoor, nou dit was het dan![]()
Is ie niet gewoon iets anders aan het doen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet of het toeval is maar vind date wel echt stiller dan voorheen hoor, nou dit was het dan![]()
Maak jezelf niet gek, Crack_!quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon schitterend twee hoog hartje centrum, voor 370 euro.. Zal over een tijdje helaas wegmoeten wegens gezondheid.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat andere appartement waar ik gewoond heb zat zelfs op de twaalfde
Dat kan natuurlijk. Hij praat opzich wel maar de wedervragen zijn opquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ie niet gewoon iets anders aan het doen?
Zou er niet meteen te zwaar aan tillenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Hij praat opzich wel maar we wedervragen zijn open nee hoeft ook niks te betekenen maar is wel een contrast met afgelopen dagen
Mogguhquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon schitterend twee hoog hartje centrum, voor 370 euro.. Zal over een tijdje helaas wegmoeten wegens gezondheid.
Goeiemorgen
Ik til er op deze manier aan omdat het de afgelopen vijf jaar zo gaatquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou er niet meteen te zwaar aan tillen
Wss ligt zijn aandacht gewoon even ergens anders en heeft ie ff de focus niet voor wedervragen. Maar wil ie wel contact houden dus reageert ie wel
Dat is wel minderquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon schitterend twee hoog hartje centrum, voor 370 euro.. Zal over een tijdje helaas wegmoeten wegens gezondheid.
Goeiemorgen
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik til er op deze manier aan omdat het de afgelopen vijf jaar zo gaat
Ik wacht sowieso eerst afquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wacht het eerst nog maar ff af
Maar ik snap je onzekerheid wel hoor
Leuk he, die emotiesquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wacht sowieso eerst afwant ik weet het op dit moment niet. Merk wel dat ik het nu wat meer van hem laat afhangen
en![]()
uiteraard, omdat het moetquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nouja die controle doe je ook met een reden lijkt me
Wellicht druk op het werk en daardoor geen tijd om te reageren.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:15 schreef Crack_ het volgende:
Ken hem te kort om te weten of het iets betekent maar daar gaan we snel genoeg achterkomen gok ik
quote:
nieuwe zoekenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Weer een weekend (geen) solo. Wel stom want alle series die we samen keken heb ik momenteel weinig behoefte aan.
ja dat kan net zoals dat het een andere reden kan zijnquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht druk op het werk en daardoor geen tijd om te reageren.
Na nee probeer het wel weer op te pakken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
nieuwe zoekeniets hersenloos
[..]
ja dat kan net zoals dat het een andere reden kan zijn
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Weer een weekend (geen) solo. Wel stom want alle series die we samen keken heb ik momenteel weinig behoefte aan.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Je droogt uit door al die sushiquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
sinds ik in japan ben heb ik gelijk droge huid en mijn lippen schilferen ook
Je neemt een hele koffer mee als je weekendje heen gaat?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Uiteindelijk gaat 't slijten
Komt goed Ama. Heb het eerste weekend dat het uit was hier ook nog m'n koffer staan inpakken op de automatische piloot zo van "ga straks naar dr to......oh nee
"
Nee, weet ook niet waarom ik koffer schreefquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Je neemt een hele koffer mee als je weekendje heen gaat?
Zo snel mogelijk doorheen is even piek pijn maar is wel het snelstquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Na nee probeer het wel weer op te pakken.
Ik had vaak wel genoeg aan een rugtas. Wat moet je in godsnaam allemaal meeslepen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, weet ook niet waarom ik koffer schreefWeekendtas was vaak wel tot de rand gevuld
SPOILER: in de herhalingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja maar dit is Japanse sushiquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou ik in thailand ook moeten uitdrogen
Nam 3 dagen kleding mee (2 shirts, 2 broeken, 2x onderbroeken/sokken) en m'n deo/tandpasta/luchtje. Dan zat 'ie wel vol hoorquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had vaak wel genoeg aan een rugtas. Wat moet je in godsnaam allemaal meeslepen.
300 verschillende bollen garen natuurlijk voor als ik toch opeens iets anders wil makenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had vaak wel genoeg aan een rugtas. Wat moet je in godsnaam allemaal meeslepen.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ballie had je dat filmpje van de mini reuzenpanda al gezien die ik gisteren maakte en postteoh neeSPOILER: in de herhalingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er idd zo wel erg klein uit
![]()
is het gelukt met de rode panda?
Beestje is in juli vorig jaar geboren.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh neeziet er idd zo wel erg klein uit
![]()
is het gelukt met de rode panda?
Hoezo moet jij je eigen tandpasta meenemen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nam 3 dagen kleding mee (2 shirts, 2 broeken, 2x onderbroeken/sokken) en m'n deo/tandpasta/luchtje. Dan zat 'ie wel vol hoor
Ja denk het welquote:
jammer weerquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beestje is in juli vorig jaar geboren.
Rode panda's kwamen niet dichtbij genoeg helaas
Dat moest ik niet, maar ben nogal gevoelig voor tandpasta'squote:Op vrijdag 11 april 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo moet jij je eigen tandpasta meenemen.
Dan koop je toch een keer een tube en zet je dat daar neer. Ja of het was een kort relatie maar ik zou zelf dat doen. Deo enz ligt daar ook allemaal nog.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat moest ik niet, maar ben nogal gevoelig voor tandpasta'sZij gebruikte die vieze schuimende zooi
Vond het niet zo'n moeite voor die 1x per 2 weken die ik daar heen ging. Was de relatie langer en wat serieuzer vanuit haar....en we zagen elkaar net als in 't begin gewoon elk weekend voordat ze dat "te veel" vond hadden mijn spullen daar wel gebleven ja.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan koop je toch een keer een tube en zet je dat daar neer. Ja of het was een kort relatie maar ik zou zelf dat doen. Deo enz ligt daar ook allemaal nog.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond het niet zo'n moeite voor die 1x per 2 weken die ik daar heen ging. Was de relatie langerWaarom altijd in spoiler? Het is niet dat je ex net als die van mij hier gewoon (bijna) dagelijks op het forum zit toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we zagen elkaar net als in 't begin gewoon elk weekend voordat ze dat "te veel" vond hadden mijn spullen daar wel gebleven ja.
Your beauty never ever scared me.
Nee daar zit wat inquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom altijd in spoiler? Het is niet dat je ex net als die van mij hier gewoon (bijna) dagelijks op het forum zit toch.
Ik ben alvast mijn avondeten aan het opetenquote:
Wat is je avondeten?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben alvast mijn avondeten aan het opeten![]()
Dit gaat ver zelfs voor KSC begrippen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat ver zelfs voor KSC begrippen.
Volkoren wraps met kippedij, zoete aardappel, sperzieboontjes, doperwtjes, ui, gekookt ei en een hele lading kerrie en paprikapoederquote:
Maar had er al zo'n zin inquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat ver zelfs voor KSC begrippen.
Soms heb je dat dat voedsel je ziel aanstaartquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volkoren wraps met kippedij, zoete aardappel, sperzieboontjes, doperwtjes, ui, gekookt ei en een hele lading kerrie en paprikapoeder
Had ik gister al gemaakt, en heel veel ook zodat ik porties kon invriezen. Maar zat zou ik vanavond in porties verdelen na het avondeten.
Maar toen ik net de koelkast open deed voor de lunch zat die schaal me aan te staren
Dat is mooi op tijd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is altijd tijd om te etenquote:
Het is gewoon lunchquote:
Ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangenquote:
Het is in Bangkok nu half 6, dus gewoon bijna avondquote:
Cultural appropriationquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik had worstenbroodjes van bakker (met open kontjes @:Budapestenaar @:4EverBlackEyed )
Helemaal nietquote:
in beppu is het ook tijd om te etenquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is in Bangkok nu half 6, dus gewoon bijna avond
Wraps kan prima als altijd etenquote:
Natuurlijk wel, Noord Brabant heeft een onzichtbare grens, links van Heusden tot aan Reusel, links daarvan de knieperts en halve Calvinisten (open kontjes), rechts daarvan den gezellige joviale Bourgondiër (dichte kontjes).quote:
Ben jij democraat?quote:
Precies. No big deal, lekker eten!quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in beppu is het ook tijd om te eten
Ja, ik denk dat het officieel dan lunch heetquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
avondeten met lunch, heeft dat een naam
Hoeveel aankledingen zijn er al?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen
Ik kreeg zelfs wrap hapje als avond snack in het ziekenhuis.quote:
Loonse en Drunense duinen zijn inderdaad een goede carrière.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Noord Brabant heeft een onzichtbare grens, links van Heusden tot aan Reusel, links daarvan de knieperts en halve Calvinisten (open kontjes), rechts daarvan den gezellige joviale Bourgondiër (dichte kontjes).
Ik ben gewoon in gedachten met @bitterbal en @Budapestenaar mee op reisquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in beppu is het ook tijd om te eten
Zie je welquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs wrap hapje als avond snack in het ziekenhuis.
Dat hij daarna 4 mensen doodschoot konden we ook al aan zien komen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het succes van de multiculturele samenleving.
Ook bedankt namens Roosje van 19.
Was ooit een mooie documentaire over, de twee Brabanders of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loonse en Drunense duinen zijn inderdaad een goede carrière.
Ik kreeg in het ziekenhuis bitterballen en loempia's als middagsnack, maar ja dat was natuurlijk wel in Tilburgquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval wel ja, hoefde je niet eens zoveel mensenkennis voor te hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hij daarna 4 mensen doodschoot konden we ook al aan zien komen.
Tja, als je daar dan toch bentquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg in het ziekenhuis bitterballen en loempia's als middagsnack, maar ja dat was natuurlijk wel in Tilburg
Ik heb de laatste keer toen ik daar drie dagen lag alleen maar brood gegeten want ik vind dat ziekenhuis vreten hier echt niet te eten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die oosterlingen zijn gewoon een mengelmoes tussen reserve-Belgen en Limbo'squote:Op vrijdag 11 april 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Noord Brabant heeft een onzichtbare grens, links van Heusden tot aan Reusel, links daarvan de knieperts en halve Calvinisten (open kontjes), rechts daarvan den gezellige joviale Bourgondiër (dichte kontjes).
Ook wel eens gehad in het ziekenhuis, maar de laatste tijd is het wel wat gezonder geworden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg in het ziekenhuis bitterballen en loempia's als middagsnack, maar ja dat was natuurlijk wel in Tilburg
Nou ja links zit niet zo heel veel leuks, gezelligs en vlots in, beschouw dat ook gewoon als Zeeuwen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die oosterlingen zijn gewoon een mengelmoes tussen reserve-Belgen en Limbo's
Ik heb 1x een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht. Toen had ik 2 broodjes hagelslag als avondeten, meer was er niet beschikbaarquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer toen ik daar drie dagen lag alleen maar brood gegeten want ik vind dat ziekenhuis vreten hier echt niet te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |