Wellicht druk op het werk en daardoor geen tijd om te reageren.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:15 schreef Crack_ het volgende:
Ken hem te kort om te weten of het iets betekent maar daar gaan we snel genoeg achterkomen gok ik
quote:
nieuwe zoekenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Weer een weekend (geen) solo. Wel stom want alle series die we samen keken heb ik momenteel weinig behoefte aan.
ja dat kan net zoals dat het een andere reden kan zijnquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht druk op het werk en daardoor geen tijd om te reageren.
Na nee probeer het wel weer op te pakken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
nieuwe zoekeniets hersenloos
[..]
ja dat kan net zoals dat het een andere reden kan zijn
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Weer een weekend (geen) solo. Wel stom want alle series die we samen keken heb ik momenteel weinig behoefte aan.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Je droogt uit door al die sushiquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
sinds ik in japan ben heb ik gelijk droge huid en mijn lippen schilferen ook
Je neemt een hele koffer mee als je weekendje heen gaat?quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Uiteindelijk gaat 't slijten
Komt goed Ama. Heb het eerste weekend dat het uit was hier ook nog m'n koffer staan inpakken op de automatische piloot zo van "ga straks naar dr to......oh nee
"
Nee, weet ook niet waarom ik koffer schreefquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Je neemt een hele koffer mee als je weekendje heen gaat?
Zo snel mogelijk doorheen is even piek pijn maar is wel het snelstquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Na nee probeer het wel weer op te pakken.
Ik had vaak wel genoeg aan een rugtas. Wat moet je in godsnaam allemaal meeslepen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, weet ook niet waarom ik koffer schreefWeekendtas was vaak wel tot de rand gevuld
SPOILER: in de herhalingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja maar dit is Japanse sushiquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou ik in thailand ook moeten uitdrogen
Nam 3 dagen kleding mee (2 shirts, 2 broeken, 2x onderbroeken/sokken) en m'n deo/tandpasta/luchtje. Dan zat 'ie wel vol hoorquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had vaak wel genoeg aan een rugtas. Wat moet je in godsnaam allemaal meeslepen.
300 verschillende bollen garen natuurlijk voor als ik toch opeens iets anders wil makenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had vaak wel genoeg aan een rugtas. Wat moet je in godsnaam allemaal meeslepen.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ballie had je dat filmpje van de mini reuzenpanda al gezien die ik gisteren maakte en postteoh neeSPOILER: in de herhalingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er idd zo wel erg klein uit
![]()
is het gelukt met de rode panda?
Beestje is in juli vorig jaar geboren.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh neeziet er idd zo wel erg klein uit
![]()
is het gelukt met de rode panda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |