Gelukkig weten we over paar maanden waar autisme vandaan komtquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Excel is toch dat hulpprogramma voor autisten om de wereld een beetje te ordenen en te begrijpen?
Allemaal de schuld van de pirk tog.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig weten we over paar maanden waar autisme vandaan komt
Er gewoon overheen stappenquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb zin om iets kleurigs met m'n haar te doen, maar drempel.
Iets met werk enzo.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gewoon overheen stappendoet geen pijn
Of toch wel aan je portemonnee
Gewoon doen, je kunt het altijd weer een andere kleur verven als het niet bevaltquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Felgroen met ravenzwartquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou wel goed pakken, maar ik zie op tegen de upkeep bij zwart. Kaal ogende uitgroei ditdat.quote:
O dat is een ander verhaalquote:
Grijsquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan hoef ik het alleen niet te wassen.quote:
Zag laatst weer een collega met supermooi lang grijs geverfd haar. Zou bijna m'n haar ook grijs gaan vervenquote:
Oi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grijs is alleen leuk met een fris jong snaaks hoofd.
Maar met zo'n lila-achtige gloed erdoor?quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan hoef ik het alleen niet te wassen.
Daarom is hij kaal moet je maar denken.quote:
Ik moet gewoon nog even geduld hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag laatst weer een collega met supermooi lang grijs geverfd haar. Zou bijna m'n haar ook grijs gaan verven
Of een keer heel goed schrikken of pure hartzeer meemaken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet gewoon nog even geduld hebben.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de pirk tog.
Is wel een toffe tint, maar ik weet niet of dat zo goed matcht met m'n huid.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met zo'n lila-achtige gloed erdoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |