Gelukkig weten we over paar maanden waar autisme vandaan komtquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Excel is toch dat hulpprogramma voor autisten om de wereld een beetje te ordenen en te begrijpen?
Allemaal de schuld van de pirk tog.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig weten we over paar maanden waar autisme vandaan komt
Er gewoon overheen stappenquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb zin om iets kleurigs met m'n haar te doen, maar drempel.
Iets met werk enzo.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gewoon overheen stappendoet geen pijn
Of toch wel aan je portemonnee
Gewoon doen, je kunt het altijd weer een andere kleur verven als het niet bevaltquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Felgroen met ravenzwartquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou wel goed pakken, maar ik zie op tegen de upkeep bij zwart. Kaal ogende uitgroei ditdat.quote:
O dat is een ander verhaalquote:
Grijsquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan hoef ik het alleen niet te wassen.quote:
Zag laatst weer een collega met supermooi lang grijs geverfd haar. Zou bijna m'n haar ook grijs gaan vervenquote:
Oi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grijs is alleen leuk met een fris jong snaaks hoofd.
Maar met zo'n lila-achtige gloed erdoor?quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan hoef ik het alleen niet te wassen.
Daarom is hij kaal moet je maar denken.quote:
Ik moet gewoon nog even geduld hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag laatst weer een collega met supermooi lang grijs geverfd haar. Zou bijna m'n haar ook grijs gaan verven
Of een keer heel goed schrikken of pure hartzeer meemaken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet gewoon nog even geduld hebben.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de pirk tog.
Is wel een toffe tint, maar ik weet niet of dat zo goed matcht met m'n huid.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met zo'n lila-achtige gloed erdoor?
Zolang ze dan maar dood blijvenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk een logische verklaring voor de dode muggen op mijn vensterbank
Ik zet altijd de afzuiger aan zodat er continu frissere lucht van buiten wordt aangezogen. Mijn slaapkamerraam is het enige raam dat niet helemaal dicht zit, dus daar is wel een behoorlijke luchtstroom.
Die muggen zijn gewoon te dicht bij de opening gekomen en zijn als het ware opgezogen door het raam, iets waar ze niet zo goed tegen kunnen
ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen. Die verwacht ik uiteraard wel met je vrije weekend.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk een logische verklaring voor de dode muggen op mijn vensterbank
Ik zet altijd de afzuiger aan zodat er continu frissere lucht van buiten wordt aangezogen. Mijn slaapkamerraam is het enige raam dat niet helemaal dicht zit, dus daar is wel een behoorlijke luchtstroom.
Die muggen zijn gewoon te dicht bij de opening gekomen en zijn als het ware opgezogen door het raam, iets waar ze niet zo goed tegen kunnen
quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen. Die verwacht ik uiteraard wel met je vrije weekend.
quote:
Daar zorg ik wel voorquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ze dan maar dood blijven
Ik wist wel dat je een excuus zou hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |