hahaha neequote:Op vrijdag 11 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
bloeit er al wat liefde op tussen jullie?
Volgens mij bloeit er hoogstens bloesem daarquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
bloeit er al wat liefde op tussen jullie?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Toffe Japanse veerboot![]()
[ afbeelding ]
Ik zie voor me dat Buda alleen op de boeg staat, omdat ballie nog zalm zit te inhaleren bij het buffet.quote:
Bal gaat dan ten onder met de sushi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat Buda alleen op de boeg staat, omdat ballie nog zalm zit te inhaleren bij het buffet.
Of ze eet de hele boot op waardoor Buda naar de oever moet zwemmen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat Buda alleen op de boeg staat, omdat ballie nog zalm zit te inhaleren bij het buffet.
Dit zijn van die wolven waar we voor God hebben gespeeld omdat we wilden dat ze ratten en konijnen uit hun holletje konden halen.quote:
quote:
Morguh collega'squote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Bal en Buda wel de eerste Fokkers zijn die in Japan op huwelijksreis zijn.
Morguh mijn lieffiequote:
Hoi hii collegaquote:
Nu op dit moment moe.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hii collega
Hoe is het nu met je?
Ze vergat mijquote:
quote:
We duimen voor jequote:Op vrijdag 11 april 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu op dit moment moe.
Het gaat langzaam de betere kant op.
Amerikaanse troep gebruikenquote:
Excellent.quote:
Ja je moet herstellen van een zware operatie dat kost tijd, maar fijn dat het langzaam aan de betere kant op gaat.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu op dit moment moe.
Het gaat langzaam de betere kant op.
Over 3 weken mag de buikbreukband af![]()
Wat is dat rotding om te dragen.
Ja, helaas is er geen goed Europees alternatief.quote:
Jij bent net iets meer dan een collegaquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze vergat mij
[..]
[..]
We duimen voor je
Zeker wel. Het is gewoon anders.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, helaas is er geen goed Europees alternatief.
https://www.libreoffice.org/discover/calc/quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, helaas is er geen goed Europees alternatief.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent net iets meer dan een collega
Dat is eng.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel. Het is gewoon anders.
99% van wat Excel beter maakt, wordt door niemand ooit gebruikt.
Ga je daar bierenquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens grgr uit de trein naar de bus naar Pilsen
Ik weet hetquote:
Gelukkig weten we over paar maanden waar autisme vandaan komtquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Excel is toch dat hulpprogramma voor autisten om de wereld een beetje te ordenen en te begrijpen?
Allemaal de schuld van de pirk tog.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig weten we over paar maanden waar autisme vandaan komt
Er gewoon overheen stappenquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb zin om iets kleurigs met m'n haar te doen, maar drempel.
Iets met werk enzo.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gewoon overheen stappendoet geen pijn
Of toch wel aan je portemonnee
Gewoon doen, je kunt het altijd weer een andere kleur verven als het niet bevaltquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Felgroen met ravenzwartquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou wel goed pakken, maar ik zie op tegen de upkeep bij zwart. Kaal ogende uitgroei ditdat.quote:
O dat is een ander verhaalquote:
Grijsquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan hoef ik het alleen niet te wassen.quote:
Zag laatst weer een collega met supermooi lang grijs geverfd haar. Zou bijna m'n haar ook grijs gaan vervenquote:
Oi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grijs is alleen leuk met een fris jong snaaks hoofd.
Maar met zo'n lila-achtige gloed erdoor?quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan hoef ik het alleen niet te wassen.
Daarom is hij kaal moet je maar denken.quote:
Ik moet gewoon nog even geduld hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag laatst weer een collega met supermooi lang grijs geverfd haar. Zou bijna m'n haar ook grijs gaan verven
Of een keer heel goed schrikken of pure hartzeer meemaken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet gewoon nog even geduld hebben.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de pirk tog.
Is wel een toffe tint, maar ik weet niet of dat zo goed matcht met m'n huid.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met zo'n lila-achtige gloed erdoor?
Zolang ze dan maar dood blijvenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk een logische verklaring voor de dode muggen op mijn vensterbank
Ik zet altijd de afzuiger aan zodat er continu frissere lucht van buiten wordt aangezogen. Mijn slaapkamerraam is het enige raam dat niet helemaal dicht zit, dus daar is wel een behoorlijke luchtstroom.
Die muggen zijn gewoon te dicht bij de opening gekomen en zijn als het ware opgezogen door het raam, iets waar ze niet zo goed tegen kunnen
ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen. Die verwacht ik uiteraard wel met je vrije weekend.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk een logische verklaring voor de dode muggen op mijn vensterbank
Ik zet altijd de afzuiger aan zodat er continu frissere lucht van buiten wordt aangezogen. Mijn slaapkamerraam is het enige raam dat niet helemaal dicht zit, dus daar is wel een behoorlijke luchtstroom.
Die muggen zijn gewoon te dicht bij de opening gekomen en zijn als het ware opgezogen door het raam, iets waar ze niet zo goed tegen kunnen
quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen. Die verwacht ik uiteraard wel met je vrije weekend.
quote:
Daar zorg ik wel voorquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ze dan maar dood blijven
Ik wist wel dat je een excuus zou hebben.quote:
Loopt altijd uit.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:27 schreef mschol het volgende:
slechte zet geweest deze prikpost, 3 wachtende voor me en om 10:30 is mijn afspraak
Ik voelde me aangetrokken door het duinrollen, dat was het verkooppunt.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een excuus zou hebben.
Maar ik ben er ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voelde me aangetrokken door het duinrollen, dat was het verkooppunt.
Maar ik ga nog heel even denken of ik het wel durf en of het dat teringeind rijden een paar dagen voor ik een teringeind moet reizen waard vind
Ik ben helaas verhinderdquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen. Die verwacht ik uiteraard wel met je vrije weekend.
Gaat meestal toch heel snel?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:27 schreef mschol het volgende:
slechte zet geweest deze prikpost, 3 wachtende voor me en om 10:30 is mijn afspraak
Waar in de stad ergens?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op de eventuele nieuwe woonplek geweest. 9 hoogniet heel groot, maar groot genoeg voor 1 persoon
Ik heb 2 weken bedenktijd
Mooi uitzicht dusquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op de eventuele nieuwe woonplek geweest. 9 hoogniet heel groot, maar groot genoeg voor 1 persoon
Hoe is je gevoel?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Teams heeft wel heel vaak kuren.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh mijn Teams heeft zichzelf afgesloten en wil nu niet meer opstarten.
Het heeft eindelijk door wat een troep het eigenlijk is en heeft zichzelf uit z'n lijden verlost.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh mijn Teams heeft zichzelf afgesloten en wil nu niet meer opstarten.
Zie het teringeind rijden als een oefening voor het teringeind reizenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voelde me aangetrokken door het duinrollen, dat was het verkooppunt.
Maar ik ga nog heel even denken of ik het wel durf en of het dat teringeind rijden een paar dagen voor ik een teringeind moet reizen waard vind
9 hoogquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Helaas staat daar tegenwoordig wel alles opgeslagen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teams heeft wel heel vaak kuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |