kan je laden en luisteren tegelijk?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:18 schreef Karzai het volgende:
Ik heb deze koptelefoon van marley, @:ama , prima geluid en je hoeft hem niet vaak op te laden
[ afbeelding ]
Treurig, hopelijk heeft hij nu rust danquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Hij heeft voor zijn rust gekozen![]()
Dotteke in GC / In memoriam #2
Kabeltje is tekort daarvoor, die is maar 30 cm langquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:19 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je laden en luisteren tegelijk?
ik heb nu een set waarbij je niet kan luisteren als hij oplaad
Ik hoop het ook voor hem. Hij was pas 35. Zo jong.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Treurig, hopelijk heeft hij nu rust dan
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou het zijn vriendin zijn, daar links?
quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem. Hij was pas 35. Zo jong.
hahaha neequote:Op vrijdag 11 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
bloeit er al wat liefde op tussen jullie?
Volgens mij bloeit er hoogstens bloesem daarquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
bloeit er al wat liefde op tussen jullie?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Toffe Japanse veerboot![]()
[ afbeelding ]
Ik zie voor me dat Buda alleen op de boeg staat, omdat ballie nog zalm zit te inhaleren bij het buffet.quote:
Bal gaat dan ten onder met de sushi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat Buda alleen op de boeg staat, omdat ballie nog zalm zit te inhaleren bij het buffet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |