hahaha neequote:Op vrijdag 11 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
bloeit er al wat liefde op tussen jullie?
Volgens mij bloeit er hoogstens bloesem daarquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
bloeit er al wat liefde op tussen jullie?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Toffe Japanse veerboot![]()
[ afbeelding ]
Ik zie voor me dat Buda alleen op de boeg staat, omdat ballie nog zalm zit te inhaleren bij het buffet.quote:
Bal gaat dan ten onder met de sushi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat Buda alleen op de boeg staat, omdat ballie nog zalm zit te inhaleren bij het buffet.
Of ze eet de hele boot op waardoor Buda naar de oever moet zwemmen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat Buda alleen op de boeg staat, omdat ballie nog zalm zit te inhaleren bij het buffet.
Dit zijn van die wolven waar we voor God hebben gespeeld omdat we wilden dat ze ratten en konijnen uit hun holletje konden halen.quote:
quote:
Morguh collega'squote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Bal en Buda wel de eerste Fokkers zijn die in Japan op huwelijksreis zijn.
Morguh mijn lieffiequote:
Hoi hii collegaquote:
Nu op dit moment moe.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hii collega
Hoe is het nu met je?
Ze vergat mijquote:
quote:
We duimen voor jequote:Op vrijdag 11 april 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu op dit moment moe.
Het gaat langzaam de betere kant op.
Amerikaanse troep gebruikenquote:
Excellent.quote:
Ja je moet herstellen van een zware operatie dat kost tijd, maar fijn dat het langzaam aan de betere kant op gaat.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu op dit moment moe.
Het gaat langzaam de betere kant op.
Over 3 weken mag de buikbreukband af![]()
Wat is dat rotding om te dragen.
Ja, helaas is er geen goed Europees alternatief.quote:
Jij bent net iets meer dan een collegaquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze vergat mij
[..]
[..]
We duimen voor je
Zeker wel. Het is gewoon anders.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, helaas is er geen goed Europees alternatief.
https://www.libreoffice.org/discover/calc/quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, helaas is er geen goed Europees alternatief.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent net iets meer dan een collega
Dat is eng.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel. Het is gewoon anders.
99% van wat Excel beter maakt, wordt door niemand ooit gebruikt.
Ga je daar bierenquote:Op vrijdag 11 april 2025 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens grgr uit de trein naar de bus naar Pilsen
Ik weet hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |