Ja dacht ik ookquote:Op donderdag 10 april 2025 22:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, maar altijd eerst zelf even tot net boven het sleutelbeen knippen voor je afspraak dan, en het de kapper laten fatsoeneren
Hier kan je het ook bij het stadskantoor laten doen geloof ikquote:Op donderdag 10 april 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist altijd zo kut dat je op zoek moet naar een plek waar je nog een pasfoto kan laten maken
Jawel hoor, europees echt haar zijn de duurste pruiken omdat er niet veel van zijn maar wel veel vraag naar is.quote:
Ook als het dood, dun en steil is?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel hoor, europees echt haar zijn de duurste pruiken omdat er niet veel van zijn maar wel veel vraag naar is.
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die het met liefde bij je komt afknippen andersquote:
Terwijl je vastgebonden als een rollade aan vleeshaken hangt ergens achteraf op een zolderkamer?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zal vast wel een FOK!ker zijn die het met liefde bij je komt afknippen anders
Wat heeft leeftijd daar mee te makenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n vorige kapper is nu 35. Dan maar minder mooi zijn
Ja durf het niet te zeggen of ze dat hier hebben bij het gemeentehuis, laatste keer dat ik rijbewijs en paspoort heb aangevraagd was 9 jaar geleden, dus volgend jaar mag ik weerquote:Op donderdag 10 april 2025 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier kan je het ook bij het stadskantoor laten doen geloof ik
Ja, vroeger wel ongeveer. Tegenwoordig zijn ze bijna even duur.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dacht dat die vroeger de helft van een paspoort waren ofzo
Dat je kapper een peuter is.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd daar mee te maken
Is dat jouw kink? Ik shame niet, ieder zijn dingquote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je vastgebonden als een rollade aan vleeshaken hangt ergens achteraf op een zolderkamer?
Ik ben supernormaalquote:Op donderdag 10 april 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat jouw kink? Ik shame niet, ieder zijn ding
Heb je nog niet dat er ook verschillende prijzen zijn voor de junior kapper, de senior kapper, de expert etc? Dan denk ik altijd.. ja kan die junior nou echt minder goed in een rechte lijn m'n haar afknippen dan de expert? Dat je zo'n scheve onderkant hebt, maar wel voor de helft van de Expert prijsquote:Op donderdag 10 april 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n vorige kapper is nu 35. Dan maar minder mooi zijn
@AirwiNquote:Op donderdag 10 april 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je vastgebonden als een rollade aan vleeshaken hangt ergens achteraf op een zolderkamer?
Misschien is dat wel dezelfde?quote:Op donderdag 10 april 2025 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft die dezelfde hobby als @:dezwabber?
Dan moet ik nodig hier postenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier posten is gewoon toegeven dat je anders bent of een outcast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |