SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal jaquote:Op donderdag 10 april 2025 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die mensen hebben een hoog "Dat hep op feesboek gestaan" gehalte
Waarom deed hijzelf niet voor sint spelen. Zijn vast wel wat ouders voor piet op te roepenquote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de kinderen hoe dan ook niet gebaat waren met die scheldende Rein als Sinterklaas.
Je vergeet nog “Dus dan is het waar”.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die mensen hebben een hoog "Dat hep op feesboek gestaan" gehalte
Heeft alles met IQ te maken. Klinkt hard, maar zo is het wel. Heb je een laag IQ dan kun je niet of moeilijk rationeel denken en val je in dit gedrag terug.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zie... ik ben nu de aflevering van die stichting te bekijken
Wat een escalatie... snap zulke ruzies nooit zo. Bevalt het niet, ga je weg, mopper tegen je partner en klaar...
Hoog Tiny en Lau gehalte.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de kinderen hoe dan ook niet gebaat waren met die scheldende Rein als Sinterklaas.
Ik denk dat die man best leuk met kinderen kan zijnquote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond 'm er ook eerder uitzien als een aan lager wal geraakte kerstman, dan als een goedheiligman.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kon niet echt volgen waar het nu om ging, Sinterklaasboek enzo, spullen in de loods, zak boodschappen mee, speelgoed..quote:
De video die Diagnose Dan gemaakt heeft over zijn onderzoek daarentegenquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Meester Beuving in plaats van Meester Visser, 2 fatsoenlijke partijen zonder ordinair gescheld en een zaak over een auto waarbij JoepGod niet de expert is. Deze aflevering krijgt een 3,5/10.
Waarom zou je zelf gaan klooien aan een lekkage, met mogelijk meer ellende tot gevolg, als je er van overtuigd bent dat de vve verantwoordelijk is?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:13 schreef JanGroen het volgende:
Wat een enge man die Mustafa.
Zogenaamd aannemer (want hij heeft een “klusbedrijf”), maar hij is niet in staat om een lekkage te vinden en om die op te lossen. Als het regenwater naar binnen zeikt vindt hij het “wel meevallen”. Om een nieuw kozijn te plaatsen moet er 4 (!) maanden een steiger staan. Dan ben je echt een vakman ja…
Meneer is duidelijk niet gewend om van een vrouw tegengas / repliek te krijgen. Die heeft hij wel gekregen en nu is hij “boos” en is zijn hart zowaar gebroken.
Ik denk meer dat Mustafa niet de financiële middelen had om het te laten fixen en hoopte dat de VVE aansprakelijk was. De juridische grondslag waardoor hij z'n gelijk kreeg (dakterras i.p.v. balkon en daardoor niet uitgesloten in de akten van de VVE), had hij, denk ik, niet voorzien.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf gaan klooien aan een lekkage, met mogelijk meer ellende tot gevolg, als je er van overtuigd bent dat de vve verantwoordelijk is?
Het is algemeen bekend dat daken en balkons normaal gemeenschappelijk zijn, dus voor de vve.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk meer dat Mustafa niet de financiële middelen had om het te laten fixen en hoopte dat de VVE aansprakelijk was. De juridische grondslag waardoor hij z'n gelijk kreeg (dakterras i.p.v. balkon en daardoor niet uitgesloten in de akten van de VVE), had hij, denk ik, niet voorzien.
Maar hij heeft goed gegokt/de zaak weten te rekken…
Ik vind het best apart dat als iemand besluit het huis te verlengen dat het balkon dan ineens een dakterras is.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat daken en balkons normaal gemeenschappelijk zijn, dus voor de vve.
Lijkt me geen gok.
Volgens de akten van de VVE waren o.a. de balkons uitgesloten als de verantwoordelijkheid van de VVE, zoals mr. Visser hardop voorlas.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat daken en balkons normaal gemeenschappelijk zijn, dus voor de vve.
Lijkt me geen gok.
Een balkon is vrij hangend, zet je er muren onder dan is het een dak.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het best apart dat als iemand besluit het huis te verlengen dat het balkon dan ineens een dakterras is.
Ja maar dat hebben de bewoners zelf beslist. Wel sportief om er zelf aan bij te dragen iig. Leuke man trouwens.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een balkon is vrij hangend, zet je er muren onder dan is het een dak.
Lijkt me vrij logisch toch?
Heb ik ook gehad met de woningbouw.. Ze vonden het raam niet goed genoeg en dat constateerde ze pas toen ze het erin hadden zitten. Die nieuwe ziet er identiek u itquote:Op donderdag 17 april 2025 21:24 schreef MadMaster het volgende:
4 Maanden voor een steiger om 1 raam te vervangen.
Dat is lang…
Nou het is toch wel redelijk kut dat je je meubels moet verplaatsen en bakken neer moet zetten. Elke keer als je weggaat dat ook moet doen (stel je voor dat het gaat regenen) Dat went niet, of ben je cynischquote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef Friday12 het volgende:
Wel knap dat ze zo in paniek raakt na 5 maanden lekkage
Je zou denken dat ze het wel gewend is ondertussen.
Nee dat zeg ik ook niet. Ik heb zelf ook vorig jaar lekkage gehad. Maar ze stond erbij alsof het de eerste keer isquote:Op donderdag 17 april 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is toch wel redelijk kut dat je je meubels moet verplaatsen en bakken neer moet zetten. Elke keer als je weggaat dat ook moet doen (stel je voor dat het gaat regenen) Dat went niet, of ben je cynisch
Dan is het gewoon een balkon met muren.....en een dak. Dat is meestal zo.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een balkon is vrij hangend, zet je er muren onder dan is het een dak.
Lijkt me vrij logisch toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |