Wat ik me dan wel eens afvraag he? Stel dat die muur afgebroken moest worden heeft iemand daar dan een goed gevoel over. Het was ook een vraag van Mr. Visser. "In hoeverre heeft u er last van" Later kwam Hans pas met evt. lekkage waar hij eerder niks over melde.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:22 schreef Friday12 het volgende:
Deze man gaat hier tot zijn dood over zeuren ondanks dat het goed gebouwd is en hij ongelijk heeft
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/WhRrERTQpZcquote:Een idyllisch recreatiepark is het toneel van een hoogoplopend grensconflict. Johan beschuldigt zijn buurman Cees er namelijk van een hekje te hebben neergezet op zijn grond. Als er tussen de mannen dan ook nog een vervelend incident in het zwembad plaatsvindt, barst de bom helemaal.
Kortom, hoog tijd dat Mr Beuving en Viktor een duik nemen in deze zaak om voor eens en altijd een grens te trekken.
Niet alleen daar.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Seizoenen zijn bij Undercover in Nederland echt compleet willekeurig
Preachquote:Op woensdag 24 september 2025 12:28 schreef Friday12 het volgende:
Als frank niet meer zoveel kan doe dan minder aflevering. Beuving is niet leuk.
Volgens mij was die lekkage iets waar hij voor vreesde, niet iets dat hij had gemerkt.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik me dan wel eens afvraag he? Stel dat die muur afgebroken moest worden heeft iemand daar dan een goed gevoel over. Het was ook een vraag van Mr. Visser. "In hoeverre heeft u er last van" Later kwam Hans pas met evt. lekkage waar hij eerder niks over melde.
Reinier Groos leek mij een leukere vervanger zie 'Wordt u al geholpen' maar is kennelijk niet meer in beeld.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:28 schreef Friday12 het volgende:
Als frank niet meer zoveel kan doe dan minder aflevering. Beuving is niet leuk.
Die is wel ok jaquote:Op woensdag 24 september 2025 12:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Reinier Groos leek mij een leukere vervanger zie 'Wordt u al geholpen' maar is kennelijk niet meer in beeld.
Bekijk deze YouTube-video
Gemiste kansquote:Op donderdag 25 september 2025 20:39 schreef Makamba_ het volgende:
Naakte bommetjes in het zwembad van een 73 jarige spelen ze dan weer niet na.
Maak jij nooit nakend bommetjes in het zwembad terwijl je op je buren mikt dan?quote:Op donderdag 25 september 2025 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een bijzondere mensen weer...
Nee dat doe ik enkel in de slootquote:Op donderdag 25 september 2025 20:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maak jij nooit nakend bommetjes in het zwembad terwijl je op je buren mikt dan?
Begrijpelijk. Ik heb dus helemaal geen zwembad en vroeg mij al af hoe ik deze hobby kon oppakken.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dat doe ik enkel in de sloot
Heb zelfs gedoucht in dit reclameblok. Even oefenen met naakte bommetjes op de buren.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik keek naar die ruziënde mensen
Reclame duurt zolang dat ik vergat waarnaar ik keek...
quote:Op donderdag 25 september 2025 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb zelfs gedoucht in dit reclameblok. Even oefenen met naakte bommetjes op de buren.
Kreeg bijna flashbacks aan koude pannenkoeken.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
Cees: Lekker patat eten bij Johan
Johan: Ja ik maakte altijd gezond eten voor hem
Zie jij 's nachts ook weleens snikkels langs je hoofd glijden?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
Nou Johan begint gelijk dat het helemaal niet zo gezellig was in het begin. Hij sloeg me op mijn reet, en een feestje bij hem (anders werd het huis smerig) Even negatief beginnen.
Nu je het zegt ja , met zo'n zuinig mondjequote:Op donderdag 25 september 2025 21:24 schreef kalinhos het volgende:
Cees lijkt op een soort Hans Kraaij sr
Heel de sfeer verpest.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
Er gebeuren daar rare dingen in het zwembad wanneer bejaarden daar worden geschorst en mannen naakt een bommetje maken
Ik gebruik nooit geweld, moet er niet aan denken en JIJ veroorzaakte het, dat zeg wat.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Meneer haalt de rechter erbij voor een hekje maar heeft zelf lopen slaan en gooien met stoelen incl. een strafblad.Die zoon zit denk ik achter hem, die houdt ook wel van gezond eten.
Dat is echt klachtwaardig, die blaft de hele dag tegen de vissen.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:00 schreef Friday12 het volgende:
De hele tijd die blaffende hond. Tokkievolk
Dat waren hele andere feestjes, ze komen beide in het frikandellenbosquote:Op donderdag 25 september 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
Nou Johan begint gelijk dat het helemaal niet zo gezellig was in het begin. Hij sloeg me op mijn reet, en een feestje bij hem (anders werd het huis smerig) Even negatief beginnen.
Het was even speuren maar bij het verlaten van het restaurant zag ik "Moeke" staan. Even Googlen icm met de gebouwen ernaast en toen kwam ik uit bij Moeke in... Nijkerk. Dus de camping zal daar in de buurt liggenquote:Op donderdag 25 september 2025 23:36 schreef Moonversion het volgende:
Waar was dit trouwens? Hebben ze niet gezegd.
Normaal altijd in de intro waar hij naar toe gaat, daarna 'we zijn hier in het dorpshuis van XYZ om ..'
Helemaal niets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |