Zat waarschijnlijk te lachen achterin de zaalquote:Op donderdag 18 september 2025 21:25 schreef Soury het volgende:
Die buurman die tegen Hans heeft gezegd "Hé Hans heb je dat gezien die muur staat op jouw garage" die zit nu met een bak popcorn voor de tv
Dat mag zo zijn maar ben het er niet mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Als Hans 40 jaar jonger was, zou hij nu een uber wappie zijn
Al is het wel duidelijk dat hij zichzelf nooit echt uitspreekt wat hij denkt. Maar geen kwaad persoon denk ik zo.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Van alle buren die langskomen in dit programma lijkt Jean me toch best een prima buur.
Er zal vast wel iets eerder (kleins) zijn voorgevallen tussen de twee buren waarom Jean dacht ja fuck it ik ga hem niet apart uitnodigen voor de bouw plannen. Hans lijkt me geen fijne (buur) man, waar je naast woont maar meer ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:12 schreef Friday12 het volgende:
Ja dat gele streepje betekend niet zoveel voor mij
Wat ik me dan wel eens afvraag he? Stel dat die muur afgebroken moest worden heeft iemand daar dan een goed gevoel over. Het was ook een vraag van Mr. Visser. "In hoeverre heeft u er last van" Later kwam Hans pas met evt. lekkage waar hij eerder niks over melde.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:22 schreef Friday12 het volgende:
Deze man gaat hier tot zijn dood over zeuren ondanks dat het goed gebouwd is en hij ongelijk heeft
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/WhRrERTQpZcquote:Een idyllisch recreatiepark is het toneel van een hoogoplopend grensconflict. Johan beschuldigt zijn buurman Cees er namelijk van een hekje te hebben neergezet op zijn grond. Als er tussen de mannen dan ook nog een vervelend incident in het zwembad plaatsvindt, barst de bom helemaal.
Kortom, hoog tijd dat Mr Beuving en Viktor een duik nemen in deze zaak om voor eens en altijd een grens te trekken.
Niet alleen daar.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Seizoenen zijn bij Undercover in Nederland echt compleet willekeurig
Preachquote:Op woensdag 24 september 2025 12:28 schreef Friday12 het volgende:
Als frank niet meer zoveel kan doe dan minder aflevering. Beuving is niet leuk.
Volgens mij was die lekkage iets waar hij voor vreesde, niet iets dat hij had gemerkt.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik me dan wel eens afvraag he? Stel dat die muur afgebroken moest worden heeft iemand daar dan een goed gevoel over. Het was ook een vraag van Mr. Visser. "In hoeverre heeft u er last van" Later kwam Hans pas met evt. lekkage waar hij eerder niks over melde.
Reinier Groos leek mij een leukere vervanger zie 'Wordt u al geholpen' maar is kennelijk niet meer in beeld.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:28 schreef Friday12 het volgende:
Als frank niet meer zoveel kan doe dan minder aflevering. Beuving is niet leuk.
Die is wel ok jaquote:Op woensdag 24 september 2025 12:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Reinier Groos leek mij een leukere vervanger zie 'Wordt u al geholpen' maar is kennelijk niet meer in beeld.
Bekijk deze YouTube-video
Gemiste kansquote:Op donderdag 25 september 2025 20:39 schreef Makamba_ het volgende:
Naakte bommetjes in het zwembad van een 73 jarige spelen ze dan weer niet na.
Maak jij nooit nakend bommetjes in het zwembad terwijl je op je buren mikt dan?quote:Op donderdag 25 september 2025 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een bijzondere mensen weer...
Nee dat doe ik enkel in de slootquote:Op donderdag 25 september 2025 20:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maak jij nooit nakend bommetjes in het zwembad terwijl je op je buren mikt dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |