Als je een bouwvergunning hebt zal er vast inspraak zijn geweest?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit lijkt inderdaad gespeeld, al zal Mr. Visser wel meegeven dat Jean Hans beter had moeten informeren.
Ja dus, uur weggegooidquote:Op donderdag 18 september 2025 20:32 schreef Isane het volgende:
Here we go again.
Waarschijnlijk weer een uur van m'n leven weggegooid
Je lijkt gelijk te krijgenquote:Op donderdag 18 september 2025 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit lijkt inderdaad gespeeld, al zal Mr. Visser wel meegeven dat Jean Hans beter had moeten informeren.
Zat waarschijnlijk te lachen achterin de zaalquote:Op donderdag 18 september 2025 21:25 schreef Soury het volgende:
Die buurman die tegen Hans heeft gezegd "Hé Hans heb je dat gezien die muur staat op jouw garage" die zit nu met een bak popcorn voor de tv
Dat mag zo zijn maar ben het er niet mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Als Hans 40 jaar jonger was, zou hij nu een uber wappie zijn
Al is het wel duidelijk dat hij zichzelf nooit echt uitspreekt wat hij denkt. Maar geen kwaad persoon denk ik zo.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Van alle buren die langskomen in dit programma lijkt Jean me toch best een prima buur.
Er zal vast wel iets eerder (kleins) zijn voorgevallen tussen de twee buren waarom Jean dacht ja fuck it ik ga hem niet apart uitnodigen voor de bouw plannen. Hans lijkt me geen fijne (buur) man, waar je naast woont maar meer ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:12 schreef Friday12 het volgende:
Ja dat gele streepje betekend niet zoveel voor mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |