Moet erg goed mijn best doen hoor en ik kan tegenwoordig zelfs Achterhoeks redelijk volgens.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prima te verstaan toch? Vind het wel meevallen
Idd, lijkt me niets aan de hand verder. Ook nog een spouw met isolatie gemaakt. Hans die boomer kletst ook maar watquote:Op donderdag 18 september 2025 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb er geen verstand van, maar het ziet er wel netjes uit.
Opgestookt door iemand uit de buurt nota bene.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Idd, lijkt me niets aan de hand verder. Ook nog een spouw met isolatie gemaakt. Hans die boomer kletst ook maar wat
Die er dan niet is, wel een beetje een Judasquote:Op donderdag 18 september 2025 21:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Opgestookt door iemand uit de buurt nota bene.
LOLquote:Op donderdag 18 september 2025 21:05 schreef Makamba_ het volgende:
Ongelijk krijgen, ja dat zegt mij niet zoveel.
Had bij de EO niet gemogen deze uitzending!quote:Op donderdag 18 september 2025 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Hans gooit de ene na de andere GVD eruit.
Dit lijkt inderdaad gespeeld, al zal Mr. Visser wel meegeven dat Jean Hans beter had moeten informeren.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
Jolige Limburger kan eigenlijk al niet meer verliezen tegen de complotdenkende opa.
SBS haalt ze ook vakkundig uit de ondertiteling.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:08 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Had bij de EO niet gemogen deze uitzending!
Gelukkig geen bliebjes. Een dove zou denken dat het een net heerschap isquote:Op donderdag 18 september 2025 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
SBS haalt ze ook vakkundig uit de ondertiteling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |