Zijn vrouw/vriendin is ook wel een typetje. Met die rode glimmende wangetjes en dat doodgeverfde haarquote:Op donderdag 4 september 2025 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Dat haar ook van Peter, echt een typetje
Vaak moet je kliklaminaat ook meppenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap het al, dit is een "handige man" van de oude stempel, en dit is modern kliklaminaat, dat moet je niet rammen, dan moet met beleid in elkaar geklikt worden.
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/8cvaQMJFYVequote:Gerrie (77) ergert zich groen en geel aan de leibomen van zijn buurvrouw Erica (56).
Niet alleen hangen er takken over de schutting, ook de boomwortels bezorgen hem veel overlast. Die duwen namelijk zijn terrasbestrating omhoog waardoor de boel schots en scheef komt te liggen. Wat Gerrie betreft moeten de bomen dus verdwijnen.
Maar natuurliefhebster Erica ziet dat absoluut niet zitten. Kortom, hoog tijd dat Mr. Visser en Viktor een einde maken aan dit diepgewortelde conflict.
Maar geloof ook geen woord van "Erica" met haar jarenlange hooikoorts.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
Erica acteert lief maar is echt een loeder
Ze heeft haar dagboek van 26 jaar geleden erbij gepakt en ze heeft zich wel voorgesteld!quote:
Altijd handig zo'n boek als toekomstig bewijsmiddelquote:Op donderdag 11 september 2025 21:19 schreef Makamba_ het volgende:
Ze geeft
[..]
Ze heeft haar dagboek van 26 jaar geleden erbij gepakt en ze heeft zich wel voorgesteld!
Voor een jong gezond iemand al een pokkewerkquote:Op donderdag 11 september 2025 21:22 schreef Dutch_view het volgende:
Wel knap dat die vrouw in haar toestand een heel wortelstel wil afhakken en weghalen.
Totdat de hooikoorts weer opkomt uiteraard.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:22 schreef Dutch_view het volgende:
Wel knap dat die vrouw in haar toestand een heel wortelstel wil afhakken en weghalen.
Het is een beetje simpel ja, er is wel eens meer actie geweest.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:22 schreef Kickinalfa het volgende:
Het gaat echt nergens meer over dit seizoen
Oh als mijn buren last hebben van een boom ofzo dan had ik het ook weggehaald of meegenomenquote:Op donderdag 11 september 2025 21:28 schreef Dutch_view het volgende:
Ze heeft te vroeg toegezegd die wortels weg te halen, had niet gehoeven
Maar nu dus wel
Huh?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:48 schreef TAmaru het volgende:
Die Augustina met haar doortrekprobleem ... had die nou meer dan 900 euro betaald voor dat frontje? Of had ik het verkeerd begrepen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |