Waarom deed hijzelf niet voor sint spelen. Zijn vast wel wat ouders voor piet op te roepenquote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de kinderen hoe dan ook niet gebaat waren met die scheldende Rein als Sinterklaas.
Je vergeet nog “Dus dan is het waar”.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die mensen hebben een hoog "Dat hep op feesboek gestaan" gehalte
Heeft alles met IQ te maken. Klinkt hard, maar zo is het wel. Heb je een laag IQ dan kun je niet of moeilijk rationeel denken en val je in dit gedrag terug.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zie... ik ben nu de aflevering van die stichting te bekijken
Wat een escalatie... snap zulke ruzies nooit zo. Bevalt het niet, ga je weg, mopper tegen je partner en klaar...
Hoog Tiny en Lau gehalte.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de kinderen hoe dan ook niet gebaat waren met die scheldende Rein als Sinterklaas.
Ik denk dat die man best leuk met kinderen kan zijnquote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond 'm er ook eerder uitzien als een aan lager wal geraakte kerstman, dan als een goedheiligman.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kon niet echt volgen waar het nu om ging, Sinterklaasboek enzo, spullen in de loods, zak boodschappen mee, speelgoed..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |