SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Deze 'grap' begint echt oud te worden.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben heel de dag je geklaag aangehoord en vervolgens harakiri gepleegd gok ik
Vroegah had ik er een leuk trucje voor, maar een totaalidioot heeft daar recent misbruik van gemaakt waardoor het niet meer kan.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Zo irritant, die letterlimiet in de TT. Misschien een extra optie om geld binnen te halen voor Danny, extra TT letters verkopen
Je mag je letterzakje niet meer het FOK! hoofdkwartier mee in nemen?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroegah had ik er een leuk trucje voor, maar een totaalidioot heeft daar recent misbruik van gemaakt waardoor het niet meer kan.
Echt geen idee. ze dachten eigenlijk dat ie wel op tijd vrij zou komen. Dus niet en dat is al de tweede keer dat ze me dit flikken. We zouden eigenlijk met zijn allen naar een nieuwbouw gaan, maar die bouw moet nog (steeds) beginnen en de huur hier houdt eerder op dan ze hadden verwacht.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom was die eigenlijk aangeboden als ie niet beschikbaar was?
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag je letterzakje niet meer het FOK! hoofdkwartier mee in nemen?
Jeetje, lekkere planners daar. Je zou denken dat ze júist mensen die begeleid wonen niet in zulke onzekere en steeds veranderende situaties zetten. Maar goed.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt geen idee. ze dachten eigenlijk dat ie wel op tijd vrij zou komen. Dus niet en dat is al de tweede keer dat ze me dit flikken. We zouden eigenlijk met zijn allen naar een nieuwbouw gaan, maar die bouw moet nog (steeds) beginnen en de huur hier houdt eerder op dan ze hadden verwacht.
Beetje boos ben ik wel, maar ik heb wel weer de zorg nodig en aanbieders zijn er niet zo veel....
Slechte communicatie of slechte planning. Iig moet de leiding zich verantwoorden.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt geen idee. ze dachten eigenlijk dat ie wel op tijd vrij zou komen. Dus niet en dat is al de tweede keer dat ze me dit flikken. We zouden eigenlijk met zijn allen naar een nieuwbouw gaan, maar die bouw moet nog (steeds) beginnen en de huur hier houdt eerder op dan ze hadden verwacht.
Beetje boos ben ik wel, maar ik heb wel weer de zorg nodig en aanbieders zijn er niet zo veel....
De manager die verantwoordelijk was voor dat nieuwbouwgedoe is inmiddels al vertrokken...quote:Op woensdag 9 april 2025 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechte communicatie of slechte planning. Iig moet de leiding zich verantwoorden.
"Gelieve uw letterzakjes in een kluisje bij de receptie achter te laten, ddosjes en virussen mogen wel meegenomen worden".quote:
Bottom line: ik kan alles zonder vrouw. Ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoorZolang je in de bewoonde wereld zit en een creditcard bij je hebt zal het allemaal wel los lopen zonder Britney
Zo lossen zorgmanagers hun problemen op.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De manager die verantwoordelijk was voor dat nieuwbouwgedoe is inmiddels al vertrokken...
heb het ze doorgegeven; dit jaar komen ze wel. Sorry voor de vertraging, zeiden ze.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Zat even terug te lezen maar ik heb vorig jaar vrijwel helemaal geen last gehad van muggen.
Hier viel het ook heel erg mee vorig jaar. Zo snel kan het omslaan.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Zat even terug te lezen maar ik heb vorig jaar vrijwel helemaal geen last gehad van muggen.
Lief dat je dat regelt. Dank je wel, Etto.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb het ze doorgegeven; dit jaar komen ze wel. Sorry voor de vertraging, zeiden ze.
Zo lossen heel veel managers hun zelf veroorzaakte problemen op.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo lossen zorgmanagers hun problemen op.
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zat vaak aan tafel bij een zorgdirecteur van een Zorgclub waar 1600 man werkte.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo lossen heel veel managers hun zelf veroorzaakte problemen op.
Dann eindelijk tegengas.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat in Berlijn een man doodgeslagen is nadat ie iemand met een machete aangevallen had. Zo los je dat op, gewoon lekker pragmatisch
Is het weer zover.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat in Berlijn een man doodgeslagen is nadat ie iemand met een machete aangevallen had. Zo los je dat op, gewoon lekker pragmatisch
Jammer dat ze al 30 jaar buigen voor dat tuig.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Ze gaan als eerste westerse land naar de 20% moslims in 2029.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ze al 30 jaar buigen voor dat tuig.
Duitsland kennende zal deze man wel flinke straf krijgen wegens racisme.
Niet alleen 'ze'quote:Op woensdag 9 april 2025 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ze al 30 jaar buigen voor dat tuig.
Duitsland kennende zal deze man wel flinke straf krijgen wegens racisme.
Zou Nederland niet eerder zijn?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan als eerste westerse land naar de 20% moslims in 2029.
Ze zeggen dat bij 20% er een omslagpunt is waarbij het kalifaat wordt uitgeroepen.
"ze zeggen" de gekste dingenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze zeggen dat bij 20% er een omslagpunt is waarbij het kalifaat wordt uitgeroepen.
Alsof die treinen dan nog rijdenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ze zeggen" de gekste dingen![]()
That said als het hier ooit tot een kalifaat mocht komen kan ik ook beter voor de trein springen.
et heb zeker op faceboek gestaan?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn gewoon boos om de tarrifsquote:Op woensdag 9 april 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
"Heeyyy kijk daar, een roedeltje pinguïns"
Hopen dat tegen september de dollarkoers crasht zodat ik er daar eentje voor een habbekrats kan oppikkenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De goedkoopste iPhone 17 gaat 3800 euro kosten las ik ergens.
Het gaat echt zwaar mis met de USA zoveel snapt een kind wel. De vraagis hoe lang wachten ze met beginnen met er iets aan te doen? Wat dit kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De goedkoopste iPhone 17 gaat 3800 euro kosten las ik ergens.
Alsof je dan nog de VS in kunt komenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat tegen september de dollarkoers crasht zodat ik er daar eentje voor een habbekrats kan oppikken
Vandaag was er alweer een tariefpauze ingevoerdquote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat echt zwaar mis met de USA zoveel snapt een kind wel. De vraagis hoe lang wachten ze met beginnen met er iets aan te doen? Wat dit kan natuurlijk niet.
Voor zolang die duurtquote:Op woensdag 9 april 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag was er alweer een tariefpauze ingevoerd
Jawel joh, ik gebruik gewoon mijn blauwe oogjesquote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je dan nog de VS in kunt komen
Zover komt het niet hoor.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat echt zwaar mis met de USA zoveel snapt een kind wel. De vraagis hoe lang wachten ze met beginnen met er iets aan te doen? Wat dit kan natuurlijk niet.
Ja vast, en morgen is het weer wat anders. Donder maar lekker op met dat onberekenbare kloteland.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag was er alweer een tariefpauze ingevoerd
Hij is toch geen trans ofzo?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je dan nog de VS in kunt komen
Beurs omhoog, verkoopt hij z'n gisteren aangekochte aandelen weer, en dan doet ie nog een zelfde rondje.quote:
Als je eerst 20% verliest en daarna 10% wint dan heb je nog steeds 10% verloren.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zover komt het niet hoor.
Vooralsnog stijgen de koersen ongeveer door het dak.
Het is een groot (machts)spel.
Dat klopt, maar niet als je dump and pump doet.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je eerst 20% verliest en daarna 10% wint dan heb je nog steeds 10% verloren.
ik hoop dat Treump snel dood gaat.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:50 schreef mschol het volgende:
trump en co heeft lekker goedkoop aandelen kunnen inkopen, en straks weer duur verkopen..
Ja, gewoon even je vriendjes inseinen wanneer ze weer moeten kopen of verkopen. Gaan andere mensen alleen wat minder leuk vinden.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beurs omhoog, verkoopt hij z'n gisteren aangekochte aandelen weer, en dan doet ie nog een zelfde rondje.
Vance is nog een grotere engnek.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoop dat Treump snel dood gaat.
En die JD Vance is een slaplul die hier in ONZ nog uitgelachen zou worden.
Gewoon aandelen Rheinmetall en Fritz Kola kopen, lach je iedereen uit over een jaartje.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook, en die Vance erbij.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoop dat Treump snel dood gaat.
En die JD Vance is een slaplul die hier in ONZ nog uitgelachen zou worden.
Rheinmetall had je iets eerder in moeten stappen.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aandelen Rheinmetall en Fritz Kola kopen, lach je iedereen uit over een jaartje.
Hopelijk eentje die beter kan mikken dan de laatste.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, gewoon even je vriendjes inseinen wanneer ze weer moeten kopen of verkopen. Gaan andere mensen alleen wat minder leuk vinden.
Daar wordt niet iedereen beter van natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt, maar niet als je dump and pump doet.
Dat begint ook steeds meer te lijken op een vooropgezet plan om 'sympathie' te winnen om president te wordenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk eentje die beter kan mikken dan de laatste.
Als ze er zelf maar beter van worden, dat is het enige waar zulk soort mensen naar kijkenquote:Op woensdag 9 april 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar wordt niet iedereen beter van natuurlijk.
Misschien beginnen met de kinderen dan.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Als Trump sterft neemt Barron het over, als een keizerlijke dynastie.
Bij die 1e dacht ik dat toen niet, bij die 2e op de golfbaan (?) wel. Dat dat opzet was omdat ie zich realiseerde dat de 1e z'n campagne goed had geholpen.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat begint ook steeds meer te lijken op een vooropgezet plan om 'sympathie' te winnen om president te worden
Vind het toch knap dat dat ventje ondanks dat die in een pak rondloopt de uitstraling van een vakkenvuller heeftquote:Op woensdag 9 april 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Als Trump sterft neemt Barron het over, als een keizerlijke dynastie.
Oh heeft die er al twee gehad?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij die 1e dacht ik dat toen niet, bij die 2e op de golfbaan (?) wel. Dat dat opzet was omdat ie zich realiseerde dat de 1e z'n campagne goed had geholpen.
Ja dit klopt wel inderdaad. Een broekie in pak.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het toch knap dat dat ventje ondanks dat die in een pak rondloopt de uitstraling van een vakkenvuller heeft
Ja deze, daar dacht ik direct bij dat het door hem zelf georganiseerd was.quote:
Ik zie dat niet, ik zie eerder iemand die nog borstvoeding krijgt en vogeltjes voor zijn lol in brand steekt.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het toch knap dat dat ventje ondanks dat die in een pak rondloopt de uitstraling van een vakkenvuller heeft
Oh, daarbij is die niet eens beschotenquote:Op woensdag 9 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja deze, daar dacht ik direct bij dat het door hem zelf georganiseerd was.
https://en.m.wikipedia.or(...)ald_Trump_in_Florida
Dat zeg ik, een beetje de gemiddelde vakkenvuller dusquote:Op woensdag 9 april 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, ik zie eerder iemand die nog borstvoeding krijgt en vogeltjes voor zijn lol in brand steekt.
Wellicht, maar Trumps oudere zoon is ook niet helemaal jofel. Die had een ontmoeting met de Russen ivm z'n vaders campagne.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
Had die Barron nou ook al eea uitgehaald of verwar ik hem met Biden junior?
Hij kan met zijn 2,01 meter wel makkelijk overal bij in de supermarkt.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een beetje de gemiddelde vakkenvuller dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Kent ie lekker gaan spiegelenquote:Op woensdag 9 april 2025 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij kan met zijn 2,01 meter wel makkelijk overal bij in de supermarkt.
Hmm, 2 US'jes, hier gaat iets misquote:
Ja, en heel goede leerschool geweest. Eigen geld verdienen, omgaan met collega's en klanten, verantwoordelijkheid...quote:
Ik kan daar best fel in zijn jaquote:
Hup Nederland hup bekt alleen niet lekkerquote:Op woensdag 9 april 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan daar best fel in zijn ja![]()
![]()
Ik zing ook nooit mee met Hup Holland Hup
De laatste hup weglatenquote:Op woensdag 9 april 2025 23:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hup Nederland hup bekt alleen niet lekker
Woonde aan de kust dus gelijk aan de afwas als 14 jarigequote:
quote:
Ik krijg echt vaak die vraag hierquote:
geen idee wat ik toen deed eerlijk gezegdquote:Op woensdag 9 april 2025 23:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Woonde aan de kust dus gelijk aan de afwas als 14 jarige
14 jaar mocht niet héquote:Op woensdag 9 april 2025 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee wat ik toen deed eerlijk gezegd
kan verzekeringskantoor of groentegroothandel zijn geweest..
niet is ook een goeie optie
was dat toen ook al zo dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
14 jaar mocht niet hé![]()
Grijs gebied aan de kust sowieso
Eerlijk gezegd ik weet het niet precies meer.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 00:49 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie
wat vind je van mijn nieuwe ssssschoen?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met broodje onder de douche?quote:Op donderdag 10 april 2025 07:22 schreef Karzai het volgende:
Ik ben wel nog even terug gegaan. Oever kwartiertje gaat de piep van de oven. Dan zijn de broodjes klaar en spring ik onder de douche
Na het douchen het besmeer ik dan de broodjes voor mijn lunchpakket;)quote:Op donderdag 10 april 2025 07:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met broodje onder de douche?
Goede reisquote:
Gewoon naar kantoor zo hoorquote:
1 april is al even geleden hoorquote:Op donderdag 10 april 2025 08:14 schreef Flory- het volgende:
Het moderne bergbeklimmen![]()
https://www.ad.nl/bizar/c(...)imervaring~ad983304/
grapjassenquote:Minder kaartautomaten
Omdat steeds meer reizigers online een ticket kopen, verminderen we het aantal kaartautomaten. Op elk station blijft er minimaal één
Dit.quote:
Maar wat als die automaat kapot isquote:Op donderdag 10 april 2025 08:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Snap het wel hoor. Tegenwoordig heeft iedereen een OV chip dan wel een bankpas waar mee je kan inchecken
Dan mag je gratis met de trein.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat als die automaat kapot is
Totdat je een bon krijgtquote:Op donderdag 10 april 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag je gratis met de trein.
Goeie, geen idee. Hoef ik me gelukkig niet druk over te makenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog steeds je bankpas om mee in te checken?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je zo iemand bent die tactloos betalen heeft uitgezet?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog steeds je bankpas om mee in te checken?
Dan zal je met iemand moeten praten.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je zo iemand bent die tactloos betalen heeft uitgezet?
Psycholoog?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zal je met iemand moeten praten.
Ik zat meer te denken aan iemand van de vervoerder, conducteur ofzo.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan iemand van de vervoerder, conducteur ofzo.
Vorig jaar konden ze ons niet helpenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan iemand van de vervoerder, conducteur ofzo.
Je kan in de app to h heel makkelijk dat weer aanzetten?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
"Joe, ik probeer een kaart te kopen, maar automaat is stuk en geen tactloos betalen, zijn er opties?"
Meeste conducteurs zijn best bereid te helpen hoor.
Oh summerchild.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan in de app to h heel makkelijk dat weer aanzetten?
Dat is wel echt kwalijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Of toen ik moest rennen van de eurostar naar m'n aansluiting naar huis, in Rotterdam, en er geen incheckpaaltje op het perron stondOf in elk geval heeeeelemaal aan de andere kant misschien.
Dit klinkt als veel gedoe.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
Er zitten ook allerlei vage bugs in het OV-betaalsysteem. Als je met een lokale vervoerder reist en overstapt op een andere trein/bus van die vervoerder, hoef je niet opnieuw het instaptarief te betalen. Maar als je tijdens de overstap uitcheckt, incheckt bij de NS en weer uitcheckt omdat je ziet dat je met die lokale vervoerder verder kan en daar weer incheckt, is dat voordeel verdwenen.
Ja hequote:Op donderdag 10 april 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteravond in moeten stappen met aandelen.
Kun je nu met pensioen? De hele aandelenbeurs is nu een soort loterij.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteravond in moeten stappen met aandelen.
BINGOquote:Op donderdag 10 april 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je nu met pensioen? De hele aandelenbeurs is nu een soort loterij.
Ik had het het van de week ook over met mijn vader dat je binnenkort in moet stappen nu de beurzen zijn gedaald, maar ja, wat is dan het juiste moment.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heIk had het er eergister nog over met m'n vader, 'zal ik me eens in aandelen gaan verdiepen maar ik durf niet'
Nee, helaas niet gedaan.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je nu met pensioen? De hele aandelenbeurs is nu een soort loterij.
je moet toch ergens je producten kunnen opladen die je kunt kopen, of saldo ladenquote:Op donderdag 10 april 2025 08:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Snap het wel hoor. Tegenwoordig heeft iedereen een OV chip dan wel een bankpas waar mee je kan inchecken
Primera.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet toch ergens je producten kunnen opladen die je kunt kopen, of saldo laden
We kwamen met de Eurostar binnen op Rotterdam. Ik heb abonnement. M'n zus kon in principe naar huis meereizen met korting. Voorheen kocht ik voor haar een kaartje via de app. Maar nu heb je een meereiscode nodig en aangezien ik volgens de app het abonnement heb, kan ik geen kaartje voor een ander kopen met die code. Ik kan de code alleen aanmaken en delen. M'n zus kon toen zelf nog niet betalen op haar telefoon. Ik kon dus geen kaartje met korting voor haar regelen. Ze heeft ook geen ov-chip. De automaten staan buiten de poortjes. We hebben geen treinkaartje want we komen net uit het buitenland. Ik er toch uit met m'n ov-chip, bij de automaten kijken: je kunt geen meereiskaartjes meer kopen. Bij infobalie gevraagd. Die wisten het ook niet. Die stuurde me naar zo'n hulppaal weer aan de andere kant van het station. Wij staan daar te wachten. Komen er twee conducteurs die vragen wat het probleem is. Die wisten het ook niet. Ze kon wel gewoon op het perron inchecken met haar pinpas, maar ze kon geen kaartje met korting kopen, dat ging gewoon niet.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar toen ik nog vaak met de trein ging, heb ik zelden conducteurs getroffen die domweg vertikten om mee te werken als er iets buiten je macht lag (niet perse bij mezelf overigens) en je even op zoek ging naar ze om het te melden.
Ook wel gehad dat ik een verkeerd kaartje had gekocht, ik moest naar Groningen en ik had een kaartje naar Gramsbergen. (Het was nog vroeg en ik had überhaupt nog nooit van Gramsbergen gehoord) Nu was dat qua kosten ook gewoon ongeveer hetzelfde, dus die conducteur stond te lolleren om mijn verwarring en vond het verder goed.
Net mensen.
Met je smartphone kun je heel veel tegenwoordigquote:Op donderdag 10 april 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet toch ergens je producten kunnen opladen die je kunt kopen, of saldo laden
Top geregeld wel.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kwamen met de Eurostar binnen op Rotterdam. Ik heb abonnement. M'n zus kon in principe naar huis meereizen met korting. Voorheen kocht ik voor haar een kaartje via de app. Maar nu heb je een meereiscode nodig en aangezien ik volgens de app het abonnement heb, kan ik geen kaartje voor een ander kopen met die code. Ik kan de code alleen aanmaken en delen. M'n zus kon toen zelf nog niet betalen op haar telefoon. Ik kon dus geen kaartje met korting voor haar regelen. Ze heeft ook geen ov-chip. De automaten staan buiten de poortjes. We hebben geen treinkaartje want we komen net uit het buitenland. Ik er toch uit met m'n ov-chip, bij de automaten kijken: je kunt geen meereiskaartjes meer kopen. Bij infobalie gevraagd. Die wisten het ook niet. Die stuurde me naar zo'n hulppaal weer aan de andere kant van het station. Wij staan daar te wachten. Komen er twee conducteurs die vragen wat het probleem is. Die wisten het ook niet. Ze kon wel gewoon op het perron inchecken met haar pinpas, maar ze kon geen kaartje met korting kopen, dat ging gewoon niet.
Achteraf gezien had ik de code aan moeten vragen, uit moeten loggen, in moeten loggen met haar gegevens en zo een kaartje voor haar moeten kopen.
Ze heeft sindsdien applepay maar aangezet
Dan gewoon... op het station.quote:
Oftewel, ze willen gewoon van die meereiskorting af en door het gebruiksonvriendelijk AF te maken, kunnen ze zeggen dat toch niemand het meer gebruikt.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kwamen met de Eurostar binnen op Rotterdam. Ik heb abonnement. M'n zus kon in principe naar huis meereizen met korting. Voorheen kocht ik voor haar een kaartje via de app. Maar nu heb je een meereiscode nodig en aangezien ik volgens de app het abonnement heb, kan ik geen kaartje voor een ander kopen met die code. Ik kan de code alleen aanmaken en delen. M'n zus kon toen zelf nog niet betalen op haar telefoon. Ik kon dus geen kaartje met korting voor haar regelen. Ze heeft ook geen ov-chip. De automaten staan buiten de poortjes. We hebben geen treinkaartje want we komen net uit het buitenland. Ik er toch uit met m'n ov-chip, bij de automaten kijken: je kunt geen meereiskaartjes meer kopen. Bij infobalie gevraagd. Die wisten het ook niet. Die stuurde me naar zo'n hulppaal weer aan de andere kant van het station. Wij staan daar te wachten. Komen er twee conducteurs die vragen wat het probleem is. Die wisten het ook niet. Ze kon wel gewoon op het perron inchecken met haar pinpas, maar ze kon geen kaartje met korting kopen, dat ging gewoon niet.
Achteraf gezien had ik de code aan moeten vragen, uit moeten loggen, in moeten loggen met haar gegevens en zo een kaartje voor haar moeten kopen.
Ja geen idee verder hoor, ik heb gewoon Flex erop gezet en krijg aan het eind van de maand een rekening. gezeik met opwaarderen en borg en minimum bedragen enzo, klaar ermee.quote:
Volgens mij wel. Ik kan in Engeland ook met m'n bankpas de metro in.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:45 schreef Karzai het volgende:
Kan je ook met een buitenlandse bankpas inchecken?
TL;DR. Samenvatting van ChatGPT:quote:Op donderdag 10 april 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Ze kwam met de Eurostar aan in Rotterdam, maar kon geen meereiskorting regelen omdat de app dat beperkt tot het delen van een code. Haar zus had geen OV-chipkaart en kon toen niet zelf betalen. Uiteindelijk moest ze zonder korting reizen.
Tnxquote:Op donderdag 10 april 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
TL;DR. Samenvatting van ChatGPT:
[..]
Ja same. Maar die automaten op het station (bij grotere stations verwacht ik écht niet dat het er maar één gaat zijn) gaan heus niet continu kaduuk zijn. Ik heb vaker kapotte incheckpaaltjes getroffen dan dat de automaat stuk was.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee verder hoor, ik heb gewoon Flex erop gezet en krijg aan het eind van de maand een rekening. gezeik met opwaarderen en borg en minimum bedragen enzo, klaar ermee.
Weer een half Amazonewoud kapot.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
TL;DR. Samenvatting van ChatGPT:
[..]
Ben sowieso benieuwd wanneer het station hier nou eens echt af is.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja same. Maar die automaten op het station (bij grotere stations verwacht ik écht niet dat het er maar één gaat zijn) gaan heus niet continu kaduuk zijn. Ik heb vaker kapotte incheckpaaltjes getroffen dan dat de automaat stuk was.
Als je met die buitenlandse bankpas contactloos kan pinnen, kan je er ook mee inchecken.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:45 schreef Karzai het volgende:
Kan je ook met een buitenlandse bankpas inchecken?
Dat vraag ik ook af bij het station in mijn stad, maar die wordt ook niet continu verbouwd.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben sowieso benieuwd wanneer het station hier nou eens echt af is.
Ja, straks hoef je posts ook niet meer zelf te tikken. Dan kun je gewoon een prompt typen en maakt de AI er een verhaal van en iemand anders vraagt dan aan de AI om de samenvatting.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx
Internet wordt wel saai zo.
Toen ik nog weleens naar Rotterdam ging, om oma van toenmalige vriendin te zien, werden die poortjes altijd helemaal de tyfus ingetrapt door de "jongeren" daar. Je kon geeneens uitcheckenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja same. Maar die automaten op het station (bij grotere stations verwacht ik écht niet dat het er maar één gaat zijn) gaan heus niet continu kaduuk zijn. Ik heb vaker kapotte incheckpaaltjes getroffen dan dat de automaat stuk was.
Hier hebben we een nieuw station, maar hij is ruim een jaar geleden officieel opengegaan en 'mijn' kant is nog een teringbende.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook af bij het station in mijn stad, maar die wordt ook niet continu verbouwd.
De nieuwe overkappingen enzo staat er al.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hebben we een nieuw station, maar hij is ruim een jaar geleden officieel opengegaan en 'mijn' kant is nog een teringbende.
Mensen die niet kijken, valt niet tegen te wapenen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ook vaak genoeg gezien dat mensen uitchecken bij een paaltje (dat vaak bedoeld als je naar een andere vervoerder moet overstappen), dan paar meter verderop niet door poortjes kunnen.
In Amersfoort een paar jaar terug, ik was er al jaren niet geweest en wist dus niet dat ze poortjes hadden. Ik uitchecken bij het kippenlijnpoortje op het perron, 'dan heb ik dat maar vast gedaan', zijn er poortjes bij de uitgangquote:Op donderdag 10 april 2025 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ook vaak genoeg gezien dat mensen uitchecken bij een paaltje (dat vaak bedoeld als je naar een andere vervoerder moet overstappen), dan paar meter verderop niet door poortjes kunnen.
Dat is niet perse te wijten aan de vervoerder.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik nog weleens naar Rotterdam ging, om oma van toenmalige vriendin te zien, werden die poortjes altijd helemaal de tyfus ingetrapt door de "jongeren" daar. Je kon geeneens uitchecken
Was dat met de vreetmeet toen?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Amersfoort een paar jaar terug, ik was er al jaren niet geweest en wist dus niet dat ze poortjes hadden. Ik uitchecken bij het kippenlijnpoortje op het perron, 'dan heb ik dat maar vast gedaan', zijn er poortjes bij de uitgangKon ik weer terug, eerst weer inchecken en dan weer bij de uitgang uitchecken.
Ja en dan moet je dus opnieuw het instaptarief opstaptarief betalen als je verdergaat met de bus.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Amersfoort een paar jaar terug, ik was er al jaren niet geweest en wist dus niet dat ze poortjes hadden. Ik uitchecken bij het kippenlijnpoortje op het perron, 'dan heb ik dat maar vast gedaan', zijn er poortjes bij de uitgangKon ik weer terug, eerst weer inchecken en dan weer bij de uitgang uitchecken.
Er hangt zelfs een bord boven voor overstappen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen die niet kijken, valt niet tegen te wapenen.
Betekent overigens niet perse dat ze dom zijn.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er hangt zelfs een bord boven voor overstappen.
Wat hebben jullie gevreten bij de vreetmeet?quote:
Alles.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gevreten bij de vreetmeet?
quote:Op donderdag 10 april 2025 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gevreten bij de vreetmeet?
En Fles een bordje nasi.quote:
Nou ja, als je haast/stress hebt en niet precies weet hoe het allemaal werkt, zie je niet direct alles.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen die niet kijken, valt niet tegen te wapenen.
Betekent overigens niet perse dat ze dom zijn.
Tussen Zwolle en Leeuwarden stoppen alle stations ertussen met vervangend busvervoer. Normaal stopt de intercity op dat stukje alleen in Meppel, Steenwijk en Heereveen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Vorig jaar ook toen er bussen waren ingezet tussen Arnhem en Driebergen-Zeist. Domme doos die ik ben denkt dat die bussen gewoon de routes van de treinen volgen. Dus dat de intercitybus ook de stations aandoet die de intercitytrein altijd aandeed.
FOUT.
De intercitybus stopte niet in Ede. Stond ik in Arnhem.
Het is grijs.quote:
Dat is wel echt een kutstreek.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Vorig jaar ook toen er bussen waren ingezet tussen Arnhem en Driebergen-Zeist. Domme doos die ik ben denkt dat die bussen gewoon de routes van de treinen volgen. Dus dat de intercitybus ook de stations aandoet die de intercitytrein altijd aandeed.
FOUT.
De intercitybus stopte niet in Ede. Stond ik in Arnhem.
Maakt het niet minder een kwestie van niet goed kijken/lezen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, als je haast/stress hebt en niet precies weet hoe het allemaal werkt, zie je niet direct alles.
Nee, dan wil ik lekker in het zonnetje in de tuin aan de gang.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit weer had op zaterdag gemoeten
Hij wil F1 kijkenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik lekker in het zonnetje in de tuin aan de gang.
Dat is eind van de middag pas?quote:
Gewoon geen stops in Rotterdam. Wordt Nederland beter van.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is niet perse te wijten aan de vervoerder.
Of gewoon niet alles kapotbezuinigen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon geen stops in Rotterdam. Wordt Nederland beter van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
En waar moet het geld dan vandaan komen?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of gewoon niet alles kapotbezuinigen.
Vraag het Geert maar.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar moet het geld dan vandaan komen?
quote:Op donderdag 10 april 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het ook gewoon idioot dat al die verschillende vervoerders een eigen paaltje moeten hebben, vecht dat gewoon onderling uit en maak het de reiziger zo makkelijk mogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Eentje met draadloos opladen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand trouwens een tip voor een telefoon?
Ik ben kennelijk dusdanig achterlijk dat ik geen enkele oplaadpoort heel kan houden. 4de telefoon achter elkaar waar deze kapot gaat.
Ja, menselijk welzijn is een prima hobby.quote:
Hier had je blijkbaar of een directe bus tussen Driebergen-Zeist en Arnhem of een stopbus die ook in Veenendaal-de Klomp en Ede-Wageningen stopte. De trein stopt altijd in Ede-W, dus ik dacht dat elke bus daar ook wel stopte. Raarrrr.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tussen Zwolle en Leeuwarden stoppen alle stations ertussen met vervangend busvervoer. Normaal stopt de intercity op dat stukje alleen in Meppel, Steenwijk en Heereveen.
Fairphonequote:Op donderdag 10 april 2025 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand trouwens een tip voor een telefoon?
Ik ben kennelijk dusdanig achterlijk dat ik geen enkele oplaadpoort heel kan houden. 4de telefoon achter elkaar waar deze kapot gaat.
Er hing wel een briefje met ARNHEM op de voorruit maar ja, dat is de bestemming ja. Blijkbaar had ik bij de bushalte daarnaast moeten staan wachten.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is wel echt een kutstreek.
Ik heb ook wel vervangende bussen moeten nemen, maar daar riepen ze bij iedereen die instapte dat die specifieke bus DIRECT van Uitgeest naar Alkmaar ging en ze voor andere stops een andere bus moesten hebben.
Dat is waar, maar soms kan er ook wel iets beter aangegeven worden wat de bedoeling is. Nu lijken sommige dingen toch een soort puzzel soms, als je maar af en toe met het OV reist.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt het niet minder een kwestie van niet goed kijken/lezen.
Is idd een intercitystation dus zou wel moeten zou je denken.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier had je blijkbaar of een directe bus tussen Driebergen-Zeist en Arnhem of een stopbus die ook in Veenendaal-de Klomp en Ede-Wageningen stopte. De trein stopt altijd in Ede-W, dus ik dacht dat elke bus daar ook wel stopte. Raarrrr.
Ja, eens hoor. Helemaal met al die verschillende vervoersbedrijven is het nodeloos ingewikkeld. Een overstappaaltje als je van trein naar metro gaat, soit, maar van trein naar trein maakt het echt onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is waar, maar soms kan er ook wel iets beter aangegeven worden wat de bedoeling is. Nu lijken sommige dingen toch een soort puzzel soms, als je maar af en toe met het OV reist.
Ah ja top, thanks mensen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er hing wel een briefje met ARNHEM op de voorruit maar ja, dat is de bestemming ja. Blijkbaar had ik bij de bushalte daarnaast moeten staan wachten.
Toen ik in Arnhem dus weer op de bus terug staptestonden er mensen duidelijk te roepen dat de bus in Ede-W en Veenendaal stopte en dat de andere bus rechtstreeks was. Dat hadden ze in Driebergen ook wel mogen doen
Ik ga nog weleens met de trein dus ik weet dat. Maar ik denk dat er best veel mensen zijn die daar staan te kijken van 'eeeeeh paaltje is paaltje' (huehue). In Amsterdam ofzo stap je over van trein op metro dus ben je je daar misschien wat beter van bewust. Maar trein is trein. Het wordt in het kippenlijntje soms wel omgeroepen, want het staat ook niet aangegeven op het station zelf. Op het perron staan de twee paaltjes naast elkaar en onder aan de roltrap staan ook twee verschillende paaltjes richting de uitgang (die niet in gebruik is want fuck noordkant Ede). Maar als leek zou je denken dat het gewoon extra paaltjes zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon idioot dat al die verschillende vervoerders een eigen paaltje moeten hebben, vecht dat gewoon onderling uit en maak het de reiziger zo makkelijk mogelijk.
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Fairphone
Maar ik weet niet of je bij dat merk dat ding ook kan vervangen/repareren.
Maar dit klinkt als prima bij mij passend. Dank je.quote:Fairphone is een Nederlandse onderneming die het doel heeft om een zo eerlijk mogelijk smartphone te produceren.[5][6] Hierbij focust het bedrijf op het minimaliseren van de klimaatimpact van de productie van een telefoon en door eerlijk en ethisch aan grondstoffen te komen.
Nogmaals: draadloos opladen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
[..]
Maar dit klinkt als prima bij mij passend. Dank je.
Ik gebruik die in m'n auto regelmatig, dat werkt echt perfect.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens zo'n oplaadschijf gekocht, want een onding. Ligt alweer in een la.
Eigenlijks zou gewoon 1 gezamelijke in/uitcheck poort/paaltje zijn en niet allemaal van verschillende vervoerders.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eens hoor. Helemaal met al die verschillende vervoersbedrijven is het nodeloos ingewikkeld. Een overstappaaltje als je van trein naar metro gaat, soit, maar van trein naar trein maakt het echt onoverzichtelijk.
Is dat niet bij de Fairphone? Ik ben nog aan het lezen erover.quote:
Geen idee, ik ken de huidige hardware niet uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet bij de Fairphone? Ik ben nog aan het lezen erover.
Hij raakt steeds de verbinding kwijt, dan gaat het lampje knipperen. 's Ochtends: niet opgeladen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik die in m'n auto regelmatig, dat werkt echt perfect.
Ik ben nu in Veenendaalquote:Op donderdag 10 april 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier had je blijkbaar of een directe bus tussen Driebergen-Zeist en Arnhem of een stopbus die ook in Veenendaal-de Klomp en Ede-Wageningen stopte. De trein stopt altijd in Ede-W, dus ik dacht dat elke bus daar ook wel stopte. Raarrrr.
https://www.coolblue.nl/p(...)-transparant-5g.htmlquote:Op donderdag 10 april 2025 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet bij de Fairphone? Ik ben nog aan het lezen erover.
Ja, exact die verwarring is zo onnodig. En het is niet alsof ze niet kunnen extraheren welk traject je waarschijnlijk genomen hebt als je bij NS-punt x bent ingestapt en bij Arriva-punt y bent uitgestapt ofzo. Vecht dat lekker onderling uit als vervoerder.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nog weleens met de trein dus ik weet dat. Maar ik denk dat er best veel mensen zijn die daar staan te kijken van 'eeeeeh paaltje is paaltje' (huehue). In Amsterdam ofzo stap je over van trein op metro dus ben je je daar misschien wat beter van bewust. Maar trein is trein. Het wordt in het kippenlijntje soms wel omgeroepen, want het staat ook niet aangegeven op het station zelf. Op het perron staan de twee paaltjes naast elkaar en onder aan de roltrap staan ook twee verschillende paaltjes richting de uitgang (die niet in gebruik is want fuck noordkant Ede). Maar als leek zou je denken dat het gewoon extra paaltjes zijn.
Misschien het hoesje wat je hebt? Dat maakte bij mij een wereld van verschil in ieder geval.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij raakt steeds de verbinding kwijt, dan gaat het lampje knipperen. 's Ochtends: niet opgeladen.
Kan ook ja, maar dat is gewoon dun plasticquote:Op donderdag 10 april 2025 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien het hoesje wat je hebt? Dat maakte bij mij een wereld van verschil in ieder geval.
Misschien een poging waard om te testen door 'm zonder hoesje op te laten laden. Of het is een wat gare laadschijf, dat kan ook. Die in m'n auto heeft volgens mij een flink grote (huehue) contactsensordinges, dat scheelt ook wellicht.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ook ja, maar dat is gewoon dun plastic
Maar dan leg je het probleem bij de vervoerder en niet bij de eindgebruiker.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, exact die verwarring is zo onnodig. En het is niet alsof ze niet kunnen extraheren welk traject je waarschijnlijk genomen hebt als je bij NS-punt x bent ingestapt en bij Arriva-punt y bent uitgestapt ofzo. Vecht dat lekker onderling uit als vervoerder.
Dat was wel de insteek ja.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan leg je het probleem bij de vervoerder en niet bij de eindgebruiker.
Die weten toch wel op wat voor traject ze rijden en krijgen dan hun deel. Waarom zo fucking moeilijk doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan leg je het probleem bij de vervoerder en niet bij de eindgebruiker.
Omdat het kan.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die weten toch wel op wat voor traject ze rijden en krijgen dan hun deel. Waarom zo fucking moeilijk doen.
Dat moeten we toch helemaal niet willen.quote:
Dat mag zondag dan.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik lekker in het zonnetje in de tuin aan de gang.
Nee, dit is echt een jij-probleem. Ik ben ruim op tijd klaar voor de quali.quote:
Zin anquote:Op donderdag 10 april 2025 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dit is echt een jij-probleem. Ik ben ruim op tijd klaar voor de quali.
Updates gehad?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Hmm laptop blijft op opnieuw opstarten hangen.
Ohw. Nog steeds issues?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en stroomkabel zat er niet in schijnbaar gisteren.
Nee heb hem uiteindelijk uitgedrukt en opnieuw aan en toen werkte het wel.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw. Nog steeds issues?
Have you tried turning it off and on again.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb hem uiteindelijk uitgedrukt en opnieuw aan en toen werkte het wel.
"Have you tried turning it off and on again?"quote:Op donderdag 10 april 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb hem uiteindelijk uitgedrukt en opnieuw aan en toen werkte het wel.
Gmtaquote:Op donderdag 10 april 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?"
Geloof er geen reet van.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Oh de dierenarts zei dat dit wel kon. Ja hoooooor.
Haha dat zei ik ook of dat het wel een hele slechte dierenarts moet zijn anders. Inmiddels heeft ze de hele advertentie maar verwijderd, eerst waren het alleen nog de foto's.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
De KSC heeft besloten dat @:crack_ gaat trouwen en kindjes maken met date
Oh leuk! Wanneerquote:
Gespecialiseerd in vleermuizen.quote:
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gespecialiseerd in vleermuizen.
"Die zien niks"quote:
De grootste dierenvriend snapt hem nietquote:
Het was niet echt een topkwaliteit grapje.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De grootste dierenvriend snapt hem niet
Was ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 10 april 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was niet echt een topkwaliteit grapje.
Die vreten toch alles.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Er kwam net iemand de zak met kittenbrokken kopen.
Voor haar kippen.
Ja en in deze brokken zit veel dierlijke eiwit enz dus dat vinden de kippen helemaal lekker zei ze.quote:
Krijgen de luxe kippen dan Sheba ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:09 schreef Ama het volgende:
Zelfs de kippen krijgen geen Felix brokjes enz zei ze haha.
Nee ze heeft ook nog katten die mee eten.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijgen de luxe kippen dan Sheba ofzo?
quote:Het mediamuseum Beeld en Geluid gaat samen met Netflix lesmateriaal ontwikkelen over de hitserie 'Adolescence'. Een woordvoerder bevestigt berichtgeving daarover van de NOS.
Lust ze het zelf ook? Lekker efficientquote:Op donderdag 10 april 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ze heeft ook nog katten die mee eten.
Gewoon allemaal hetzelfde eten.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lust ze het zelf ook? Lekker efficient
Volgens mij vreet ik nog liever hondenbrokken. Kattenbrokken zijn toch best zout?quote:
heb ze beiden nog nooit op, denk dat ze best op elkaar lijken eigenlijk?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij vreet ik nog liever hondenbrokken. Kattenbrokken zijn toch best zout?
quote:
quote:
Geen haast.quote:
Dacht kattenbrokken meer zout.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ze beiden nog nooit op, denk dat ze best op elkaar lijken eigenlijk?
Is nog anderhalf jaarquote:
Krijg je daar geen vrijstelling voor? Ik moet alleen het water betalen wat ik verbruik.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:24 schreef Grotetijd het volgende:
Altijd leuk die waterschapsbelasting. 261 euro....Jezus
Hang nu met ze aan de telefoon voor kwijtscheldingquote:Op donderdag 10 april 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg je daar geen vrijstelling voor? Ik moet alleen het water betalen wat ik verbruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |