Met broodje onder de douche?quote:Op donderdag 10 april 2025 07:22 schreef Karzai het volgende:
Ik ben wel nog even terug gegaan. Oever kwartiertje gaat de piep van de oven. Dan zijn de broodjes klaar en spring ik onder de douche
Na het douchen het besmeer ik dan de broodjes voor mijn lunchpakket;)quote:Op donderdag 10 april 2025 07:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met broodje onder de douche?
Goede reisquote:
Gewoon naar kantoor zo hoorquote:
1 april is al even geleden hoorquote:Op donderdag 10 april 2025 08:14 schreef Flory- het volgende:
Het moderne bergbeklimmen![]()
https://www.ad.nl/bizar/c(...)imervaring~ad983304/
grapjassenquote:Minder kaartautomaten
Omdat steeds meer reizigers online een ticket kopen, verminderen we het aantal kaartautomaten. Op elk station blijft er minimaal één
Dit.quote:
Maar wat als die automaat kapot isquote:Op donderdag 10 april 2025 08:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Snap het wel hoor. Tegenwoordig heeft iedereen een OV chip dan wel een bankpas waar mee je kan inchecken
Dan mag je gratis met de trein.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat als die automaat kapot is
Totdat je een bon krijgtquote:Op donderdag 10 april 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag je gratis met de trein.
Goeie, geen idee. Hoef ik me gelukkig niet druk over te makenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog steeds je bankpas om mee in te checken?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je zo iemand bent die tactloos betalen heeft uitgezet?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog steeds je bankpas om mee in te checken?
Dan zal je met iemand moeten praten.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je zo iemand bent die tactloos betalen heeft uitgezet?
Psycholoog?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zal je met iemand moeten praten.
Ik zat meer te denken aan iemand van de vervoerder, conducteur ofzo.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan iemand van de vervoerder, conducteur ofzo.
Vorig jaar konden ze ons niet helpenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan iemand van de vervoerder, conducteur ofzo.
Je kan in de app to h heel makkelijk dat weer aanzetten?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
"Joe, ik probeer een kaart te kopen, maar automaat is stuk en geen tactloos betalen, zijn er opties?"
Meeste conducteurs zijn best bereid te helpen hoor.
Oh summerchild.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan in de app to h heel makkelijk dat weer aanzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |