1 april is al even geleden hoorquote:Op donderdag 10 april 2025 08:14 schreef Flory- het volgende:
Het moderne bergbeklimmen![]()
https://www.ad.nl/bizar/c(...)imervaring~ad983304/
grapjassenquote:Minder kaartautomaten
Omdat steeds meer reizigers online een ticket kopen, verminderen we het aantal kaartautomaten. Op elk station blijft er minimaal één
Dit.quote:
Maar wat als die automaat kapot isquote:Op donderdag 10 april 2025 08:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Snap het wel hoor. Tegenwoordig heeft iedereen een OV chip dan wel een bankpas waar mee je kan inchecken
Dan mag je gratis met de trein.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat als die automaat kapot is
Totdat je een bon krijgtquote:Op donderdag 10 april 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag je gratis met de trein.
Goeie, geen idee. Hoef ik me gelukkig niet druk over te makenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog steeds je bankpas om mee in te checken?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je zo iemand bent die tactloos betalen heeft uitgezet?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog steeds je bankpas om mee in te checken?
Dan zal je met iemand moeten praten.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je zo iemand bent die tactloos betalen heeft uitgezet?
Psycholoog?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zal je met iemand moeten praten.
Ik zat meer te denken aan iemand van de vervoerder, conducteur ofzo.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan iemand van de vervoerder, conducteur ofzo.
Vorig jaar konden ze ons niet helpenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan iemand van de vervoerder, conducteur ofzo.
Je kan in de app to h heel makkelijk dat weer aanzetten?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
"Joe, ik probeer een kaart te kopen, maar automaat is stuk en geen tactloos betalen, zijn er opties?"
Meeste conducteurs zijn best bereid te helpen hoor.
Oh summerchild.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan in de app to h heel makkelijk dat weer aanzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |