Het is grijs.quote:
Dat is wel echt een kutstreek.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Vorig jaar ook toen er bussen waren ingezet tussen Arnhem en Driebergen-Zeist. Domme doos die ik ben denkt dat die bussen gewoon de routes van de treinen volgen. Dus dat de intercitybus ook de stations aandoet die de intercitytrein altijd aandeed.
FOUT.
De intercitybus stopte niet in Ede. Stond ik in Arnhem.
Maakt het niet minder een kwestie van niet goed kijken/lezen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, als je haast/stress hebt en niet precies weet hoe het allemaal werkt, zie je niet direct alles.
Nee, dan wil ik lekker in het zonnetje in de tuin aan de gang.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit weer had op zaterdag gemoeten
Hij wil F1 kijkenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik lekker in het zonnetje in de tuin aan de gang.
Dat is eind van de middag pas?quote:
Gewoon geen stops in Rotterdam. Wordt Nederland beter van.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is niet perse te wijten aan de vervoerder.
Of gewoon niet alles kapotbezuinigen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon geen stops in Rotterdam. Wordt Nederland beter van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
En waar moet het geld dan vandaan komen?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of gewoon niet alles kapotbezuinigen.
Vraag het Geert maar.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar moet het geld dan vandaan komen?
quote:Op donderdag 10 april 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het ook gewoon idioot dat al die verschillende vervoerders een eigen paaltje moeten hebben, vecht dat gewoon onderling uit en maak het de reiziger zo makkelijk mogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Eentje met draadloos opladen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand trouwens een tip voor een telefoon?
Ik ben kennelijk dusdanig achterlijk dat ik geen enkele oplaadpoort heel kan houden. 4de telefoon achter elkaar waar deze kapot gaat.
Ja, menselijk welzijn is een prima hobby.quote:
Hier had je blijkbaar of een directe bus tussen Driebergen-Zeist en Arnhem of een stopbus die ook in Veenendaal-de Klomp en Ede-Wageningen stopte. De trein stopt altijd in Ede-W, dus ik dacht dat elke bus daar ook wel stopte. Raarrrr.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tussen Zwolle en Leeuwarden stoppen alle stations ertussen met vervangend busvervoer. Normaal stopt de intercity op dat stukje alleen in Meppel, Steenwijk en Heereveen.
Fairphonequote:Op donderdag 10 april 2025 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand trouwens een tip voor een telefoon?
Ik ben kennelijk dusdanig achterlijk dat ik geen enkele oplaadpoort heel kan houden. 4de telefoon achter elkaar waar deze kapot gaat.
Er hing wel een briefje met ARNHEM op de voorruit maar ja, dat is de bestemming ja. Blijkbaar had ik bij de bushalte daarnaast moeten staan wachten.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is wel echt een kutstreek.
Ik heb ook wel vervangende bussen moeten nemen, maar daar riepen ze bij iedereen die instapte dat die specifieke bus DIRECT van Uitgeest naar Alkmaar ging en ze voor andere stops een andere bus moesten hebben.
Dat is waar, maar soms kan er ook wel iets beter aangegeven worden wat de bedoeling is. Nu lijken sommige dingen toch een soort puzzel soms, als je maar af en toe met het OV reist.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt het niet minder een kwestie van niet goed kijken/lezen.
Is idd een intercitystation dus zou wel moeten zou je denken.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier had je blijkbaar of een directe bus tussen Driebergen-Zeist en Arnhem of een stopbus die ook in Veenendaal-de Klomp en Ede-Wageningen stopte. De trein stopt altijd in Ede-W, dus ik dacht dat elke bus daar ook wel stopte. Raarrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |