Ben sowieso benieuwd wanneer het station hier nou eens echt af is.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja same. Maar die automaten op het station (bij grotere stations verwacht ik écht niet dat het er maar één gaat zijn) gaan heus niet continu kaduuk zijn. Ik heb vaker kapotte incheckpaaltjes getroffen dan dat de automaat stuk was.
Als je met die buitenlandse bankpas contactloos kan pinnen, kan je er ook mee inchecken.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:45 schreef Karzai het volgende:
Kan je ook met een buitenlandse bankpas inchecken?
Dat vraag ik ook af bij het station in mijn stad, maar die wordt ook niet continu verbouwd.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben sowieso benieuwd wanneer het station hier nou eens echt af is.
Ja, straks hoef je posts ook niet meer zelf te tikken. Dan kun je gewoon een prompt typen en maakt de AI er een verhaal van en iemand anders vraagt dan aan de AI om de samenvatting.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx
Internet wordt wel saai zo.
Toen ik nog weleens naar Rotterdam ging, om oma van toenmalige vriendin te zien, werden die poortjes altijd helemaal de tyfus ingetrapt door de "jongeren" daar. Je kon geeneens uitcheckenquote:Op donderdag 10 april 2025 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja same. Maar die automaten op het station (bij grotere stations verwacht ik écht niet dat het er maar één gaat zijn) gaan heus niet continu kaduuk zijn. Ik heb vaker kapotte incheckpaaltjes getroffen dan dat de automaat stuk was.
Hier hebben we een nieuw station, maar hij is ruim een jaar geleden officieel opengegaan en 'mijn' kant is nog een teringbende.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook af bij het station in mijn stad, maar die wordt ook niet continu verbouwd.
De nieuwe overkappingen enzo staat er al.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hebben we een nieuw station, maar hij is ruim een jaar geleden officieel opengegaan en 'mijn' kant is nog een teringbende.
Mensen die niet kijken, valt niet tegen te wapenen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ook vaak genoeg gezien dat mensen uitchecken bij een paaltje (dat vaak bedoeld als je naar een andere vervoerder moet overstappen), dan paar meter verderop niet door poortjes kunnen.
In Amersfoort een paar jaar terug, ik was er al jaren niet geweest en wist dus niet dat ze poortjes hadden. Ik uitchecken bij het kippenlijnpoortje op het perron, 'dan heb ik dat maar vast gedaan', zijn er poortjes bij de uitgangquote:Op donderdag 10 april 2025 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ook vaak genoeg gezien dat mensen uitchecken bij een paaltje (dat vaak bedoeld als je naar een andere vervoerder moet overstappen), dan paar meter verderop niet door poortjes kunnen.
Dat is niet perse te wijten aan de vervoerder.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik nog weleens naar Rotterdam ging, om oma van toenmalige vriendin te zien, werden die poortjes altijd helemaal de tyfus ingetrapt door de "jongeren" daar. Je kon geeneens uitchecken
Was dat met de vreetmeet toen?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Amersfoort een paar jaar terug, ik was er al jaren niet geweest en wist dus niet dat ze poortjes hadden. Ik uitchecken bij het kippenlijnpoortje op het perron, 'dan heb ik dat maar vast gedaan', zijn er poortjes bij de uitgangKon ik weer terug, eerst weer inchecken en dan weer bij de uitgang uitchecken.
Ja en dan moet je dus opnieuw het instaptarief opstaptarief betalen als je verdergaat met de bus.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Amersfoort een paar jaar terug, ik was er al jaren niet geweest en wist dus niet dat ze poortjes hadden. Ik uitchecken bij het kippenlijnpoortje op het perron, 'dan heb ik dat maar vast gedaan', zijn er poortjes bij de uitgangKon ik weer terug, eerst weer inchecken en dan weer bij de uitgang uitchecken.
Er hangt zelfs een bord boven voor overstappen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen die niet kijken, valt niet tegen te wapenen.
Betekent overigens niet perse dat ze dom zijn.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er hangt zelfs een bord boven voor overstappen.
Wat hebben jullie gevreten bij de vreetmeet?quote:
Alles.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gevreten bij de vreetmeet?
quote:Op donderdag 10 april 2025 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gevreten bij de vreetmeet?
En Fles een bordje nasi.quote:
Nou ja, als je haast/stress hebt en niet precies weet hoe het allemaal werkt, zie je niet direct alles.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen die niet kijken, valt niet tegen te wapenen.
Betekent overigens niet perse dat ze dom zijn.
Tussen Zwolle en Leeuwarden stoppen alle stations ertussen met vervangend busvervoer. Normaal stopt de intercity op dat stukje alleen in Meppel, Steenwijk en Heereveen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Vorig jaar ook toen er bussen waren ingezet tussen Arnhem en Driebergen-Zeist. Domme doos die ik ben denkt dat die bussen gewoon de routes van de treinen volgen. Dus dat de intercitybus ook de stations aandoet die de intercitytrein altijd aandeed.
FOUT.
De intercitybus stopte niet in Ede. Stond ik in Arnhem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |