De grootste dierenvriend snapt hem nietquote:
Het was niet echt een topkwaliteit grapje.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De grootste dierenvriend snapt hem niet
Was ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 10 april 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was niet echt een topkwaliteit grapje.
Die vreten toch alles.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Er kwam net iemand de zak met kittenbrokken kopen.
Voor haar kippen.
Ja en in deze brokken zit veel dierlijke eiwit enz dus dat vinden de kippen helemaal lekker zei ze.quote:
Krijgen de luxe kippen dan Sheba ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:09 schreef Ama het volgende:
Zelfs de kippen krijgen geen Felix brokjes enz zei ze haha.
Nee ze heeft ook nog katten die mee eten.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijgen de luxe kippen dan Sheba ofzo?
quote:Het mediamuseum Beeld en Geluid gaat samen met Netflix lesmateriaal ontwikkelen over de hitserie 'Adolescence'. Een woordvoerder bevestigt berichtgeving daarover van de NOS.
Lust ze het zelf ook? Lekker efficientquote:Op donderdag 10 april 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ze heeft ook nog katten die mee eten.
Gewoon allemaal hetzelfde eten.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lust ze het zelf ook? Lekker efficient
Volgens mij vreet ik nog liever hondenbrokken. Kattenbrokken zijn toch best zout?quote:
heb ze beiden nog nooit op, denk dat ze best op elkaar lijken eigenlijk?quote:Op donderdag 10 april 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij vreet ik nog liever hondenbrokken. Kattenbrokken zijn toch best zout?
quote:
quote:
Geen haast.quote:
Dacht kattenbrokken meer zout.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ze beiden nog nooit op, denk dat ze best op elkaar lijken eigenlijk?
Is nog anderhalf jaarquote:
Krijg je daar geen vrijstelling voor? Ik moet alleen het water betalen wat ik verbruik.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:24 schreef Grotetijd het volgende:
Altijd leuk die waterschapsbelasting. 261 euro....Jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |