Ja, eens hoor. Helemaal met al die verschillende vervoersbedrijven is het nodeloos ingewikkeld. Een overstappaaltje als je van trein naar metro gaat, soit, maar van trein naar trein maakt het echt onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is waar, maar soms kan er ook wel iets beter aangegeven worden wat de bedoeling is. Nu lijken sommige dingen toch een soort puzzel soms, als je maar af en toe met het OV reist.
Ah ja top, thanks mensen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er hing wel een briefje met ARNHEM op de voorruit maar ja, dat is de bestemming ja. Blijkbaar had ik bij de bushalte daarnaast moeten staan wachten.
Toen ik in Arnhem dus weer op de bus terug staptestonden er mensen duidelijk te roepen dat de bus in Ede-W en Veenendaal stopte en dat de andere bus rechtstreeks was. Dat hadden ze in Driebergen ook wel mogen doen
Ik ga nog weleens met de trein dus ik weet dat. Maar ik denk dat er best veel mensen zijn die daar staan te kijken van 'eeeeeh paaltje is paaltje' (huehue). In Amsterdam ofzo stap je over van trein op metro dus ben je je daar misschien wat beter van bewust. Maar trein is trein. Het wordt in het kippenlijntje soms wel omgeroepen, want het staat ook niet aangegeven op het station zelf. Op het perron staan de twee paaltjes naast elkaar en onder aan de roltrap staan ook twee verschillende paaltjes richting de uitgang (die niet in gebruik is want fuck noordkant Ede). Maar als leek zou je denken dat het gewoon extra paaltjes zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon idioot dat al die verschillende vervoerders een eigen paaltje moeten hebben, vecht dat gewoon onderling uit en maak het de reiziger zo makkelijk mogelijk.
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Fairphone
Maar ik weet niet of je bij dat merk dat ding ook kan vervangen/repareren.
Maar dit klinkt als prima bij mij passend. Dank je.quote:Fairphone is een Nederlandse onderneming die het doel heeft om een zo eerlijk mogelijk smartphone te produceren.[5][6] Hierbij focust het bedrijf op het minimaliseren van de klimaatimpact van de productie van een telefoon en door eerlijk en ethisch aan grondstoffen te komen.
Nogmaals: draadloos opladen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
[..]
Maar dit klinkt als prima bij mij passend. Dank je.
Ik gebruik die in m'n auto regelmatig, dat werkt echt perfect.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens zo'n oplaadschijf gekocht, want een onding. Ligt alweer in een la.
Eigenlijks zou gewoon 1 gezamelijke in/uitcheck poort/paaltje zijn en niet allemaal van verschillende vervoerders.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eens hoor. Helemaal met al die verschillende vervoersbedrijven is het nodeloos ingewikkeld. Een overstappaaltje als je van trein naar metro gaat, soit, maar van trein naar trein maakt het echt onoverzichtelijk.
Is dat niet bij de Fairphone? Ik ben nog aan het lezen erover.quote:
Geen idee, ik ken de huidige hardware niet uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet bij de Fairphone? Ik ben nog aan het lezen erover.
Hij raakt steeds de verbinding kwijt, dan gaat het lampje knipperen. 's Ochtends: niet opgeladen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik die in m'n auto regelmatig, dat werkt echt perfect.
Ik ben nu in Veenendaalquote:Op donderdag 10 april 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier had je blijkbaar of een directe bus tussen Driebergen-Zeist en Arnhem of een stopbus die ook in Veenendaal-de Klomp en Ede-Wageningen stopte. De trein stopt altijd in Ede-W, dus ik dacht dat elke bus daar ook wel stopte. Raarrrr.
https://www.coolblue.nl/p(...)-transparant-5g.htmlquote:Op donderdag 10 april 2025 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet bij de Fairphone? Ik ben nog aan het lezen erover.
Ja, exact die verwarring is zo onnodig. En het is niet alsof ze niet kunnen extraheren welk traject je waarschijnlijk genomen hebt als je bij NS-punt x bent ingestapt en bij Arriva-punt y bent uitgestapt ofzo. Vecht dat lekker onderling uit als vervoerder.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nog weleens met de trein dus ik weet dat. Maar ik denk dat er best veel mensen zijn die daar staan te kijken van 'eeeeeh paaltje is paaltje' (huehue). In Amsterdam ofzo stap je over van trein op metro dus ben je je daar misschien wat beter van bewust. Maar trein is trein. Het wordt in het kippenlijntje soms wel omgeroepen, want het staat ook niet aangegeven op het station zelf. Op het perron staan de twee paaltjes naast elkaar en onder aan de roltrap staan ook twee verschillende paaltjes richting de uitgang (die niet in gebruik is want fuck noordkant Ede). Maar als leek zou je denken dat het gewoon extra paaltjes zijn.
Misschien het hoesje wat je hebt? Dat maakte bij mij een wereld van verschil in ieder geval.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij raakt steeds de verbinding kwijt, dan gaat het lampje knipperen. 's Ochtends: niet opgeladen.
Kan ook ja, maar dat is gewoon dun plasticquote:Op donderdag 10 april 2025 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien het hoesje wat je hebt? Dat maakte bij mij een wereld van verschil in ieder geval.
Misschien een poging waard om te testen door 'm zonder hoesje op te laten laden. Of het is een wat gare laadschijf, dat kan ook. Die in m'n auto heeft volgens mij een flink grote (huehue) contactsensordinges, dat scheelt ook wellicht.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ook ja, maar dat is gewoon dun plastic
Maar dan leg je het probleem bij de vervoerder en niet bij de eindgebruiker.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, exact die verwarring is zo onnodig. En het is niet alsof ze niet kunnen extraheren welk traject je waarschijnlijk genomen hebt als je bij NS-punt x bent ingestapt en bij Arriva-punt y bent uitgestapt ofzo. Vecht dat lekker onderling uit als vervoerder.
Dat was wel de insteek ja.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan leg je het probleem bij de vervoerder en niet bij de eindgebruiker.
Die weten toch wel op wat voor traject ze rijden en krijgen dan hun deel. Waarom zo fucking moeilijk doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan leg je het probleem bij de vervoerder en niet bij de eindgebruiker.
Omdat het kan.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die weten toch wel op wat voor traject ze rijden en krijgen dan hun deel. Waarom zo fucking moeilijk doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |