Dat komt omdat hij wèl aan het werk is, @uitkeringsgenieter!quote:Op woensdag 9 april 2025 21:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik woon naast een turk met een eigen zaak. Ik zie hem nooit en dat is fijn.
Is kijk.nl gewoon te zien in het buitenland?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatst zat ik te kijken naar het tv programma "Meester Frank Visser doet uitspraak",
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:13 schreef Karina het volgende:
Buren boven jaren geleden een akkefietje mee gehad ivm een heel hard snurkende hondmaar die is nu weg/dood.
Niffo wat voor jou een kleinigheidje is, kan voor je buurman iets heel groots zijn. Een beetje begrip tonen kan geen kwaad, wees begripvol. Ook in zijn situatie.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
Was altijd prima tot hij (72) uitviel tegen mijn 7-jarige dochter om een kleinigheidje.
Toen ik het hoorde naar buiten gevlogen en met een vleugje emotie duidelijk gemaakt dat dát nooit meer ging gebeuren. Sindsdien ontloopt hij ons. Tegen zijn vrouw doen we normaal, maar tis een beetje een awkward situatie aan het worden
Maja schijt hijs toch bijna dood
Prachtwijkbewoner gesignaleerd.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:48 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niffo wat voor jou een kleinigheidje is, kan voor je buurman iets heel groots zijn. Een beetje begrip tonen kan geen kwaad, wees begripvol. Ook in zijn situatie.
En daarna schijt je z’n hele brievenbus vol
Niffo je moet dit soort dingen niet accepteren en gewoon zijn leven zuur maken ze doen toch niksquote:
Is te zien op de vlaamse zender VTM2quote:Op woensdag 9 april 2025 21:21 schreef Nober het volgende:
Ik heb een 80+ buurvrouw en 60+ buurman. Ik groet wel en heb verder geen klachten.
[..]
Is kijk.nl gewoon te zien in het buitenland?
Heb je dan ook een fake snorretje onder je neus en je haar schuin?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik groet ze vriendelijk met een hitlergroet.
Nee dat niet, we hoeven er niet allemaal uit te zien als onze Führer.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je dan ook een fake snorretje onder je neus en je haar schuin?
Katten.quote:Op donderdag 10 april 2025 06:58 schreef roos94 het volgende:
Ik had nooit contact met buren maar sinds er nieuwe mensen wonen wel omdat hun kat steeds bij ons naar binnen dringt en ik hem dan weer terug moet brengen of omdat de kat in ons huis zit en ik hem niet weg krijg dus dan moeten zij hem komen halen. die kat wil steeds ons bed gebruiken voor zijn schoonheidsslaapje
Elon, ben jij het?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
'Ouder' die de prinsjes/prinsesjes ongecorrigeerd de buurt laat terroriseren en agressief is naar mensen die wel ingrijpen gespot.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
Was altijd prima tot hij (72) uitviel tegen mijn 7-jarige dochter om een kleinigheidje.
Toen ik het hoorde naar buiten gevlogen en met een vleugje emotie duidelijk gemaakt dat dát nooit meer ging gebeuren. Sindsdien ontloopt hij ons. Tegen zijn vrouw doen we normaal, maar tis een beetje een awkward situatie aan het worden
Heet je soms elon en is de voornaam van je buurman toevallig donald ?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb je nog die Perzische buurvrouw?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Vrienden is een groot woord. Maar ik kan goed met ze opschieten.
Mijn linkerbuurman is een baas, alleenstaand en zuipt halve liters( @:Geerd ) maar je hoort hem nooit. Neemt altijd mijn pakketjes aan.
De buren rechts van me een jong gezin. Prima gasten
Nee, jammer genoeg niet. Ik zag haar vd week wel weer eens toen ik mijn nieuwe zonnebril op ging halenquote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog die Perzische buurvrouw?
Pics.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet. Ik zag haar vd week wel weer eens toen ik mijn nieuwe zonnebril op ging halen
Als t een kleinigheidje was waarom vloog je dan zo uit?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
Misschien wordt hij wel 98.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb bovenburen, onderburen en buren naast me. Wie er boven woont? Geen idee, nooit gezien. De onderbuur is bijna nooit thuis denk ik, ik zie hem soms in de supermarkt maar we zeggen niks tegen elkaar. Links van me woont een alleenstaande vrouw, geloof ik. Ooit een keer gegroet maar dat was het wel. Eigenlijk woon ik hier prima het is hier doodstil en dat vind ik erg prettig.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoe is jouw relatie met je buren?
Mijn onderbuurman heeft ook een kat maar die is echt vals. Soms zit hij op mijn balkon en dan durf ik de deur niet open te doen omdat hij meteen begint te blazen. Af en toe sluipt hij stiekem naar binnen en dan schrik ik me kapot. Hij gaat zitten, laat zijn tanden zien, blaast me uitdagend aan en dan vlucht ik snel in de hoop dat hij na een half uurtje naar buiten is gegaan, het is de terrorkat van de buurt. Zelfs andere katten zijn doodsbang voor hem. En eerlijk gezegd Ik zelf ook.quote:Op donderdag 10 april 2025 06:58 schreef roos94 het volgende:
Ik had nooit contact met buren maar sinds er nieuwe mensen wonen wel omdat hun kat steeds bij ons naar binnen dringt en ik hem dan weer terug moet brengen of omdat de kat in ons huis zit en ik hem niet weg krijg dus dan moeten zij hem komen halen. die kat wil steeds ons bed gebruiken voor zijn schoonheidsslaapje
Als 72jarige tegen een 7jarige uitvallenquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als t een kleinigheidje was waarom vloog je dan zo uit?
Ik vind dat typisch aan ouders, zodra iemand wat over hun kroost zegt schieten ouders gelijk in een stuip.
Vroeger, in mijn tijd kozen mijn ouders altijd de kant van zulke mensen… je weet wel, als onderdeel van de opvoeding.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als 72jarige tegen een 7jarige uitvallenzal vast wel iets gebeurd zijn maar dan nog
En niemand heeft het ooit over zijn ogen die nog veel meer opvallen dan zijn snor. Zijn looks waren wel badass dat kun je niet ontkennen.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je dan ook een fake snorretje onder je neus en je haar schuin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
Lekker je kind laten uitkafferen door iemand die je nauwelijks kentquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn tijd kozen mijn ouders altijd de kant van zulke mensen… je weet wel, als onderdeel van de opvoeding.
"Dan zul je het er wel naar gemaakt hebben."quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn tijd kozen mijn ouders altijd de kant van zulke mensen… je weet wel, als onderdeel van de opvoeding.
En dan kreeg ik mijn moeder er ook nog eens overheen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Mijn opa wordt bijna 103 en is er nog steeds wat best bijzonder is, geloof ik. Hij zei dat ik maar beter niet zo oud moet worden dat het leven niet meer fijn is. Nu is hij helaas bijna volledig doof en blind en weegt hij nog maar 48 kilo maar zijn kracht is ongelooflijk, hij overleefde zelfs twee keer corona rond zijn 100equote:
Wacht, dus jullie kunnen "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN" naar elkaar roepen over de schutting heen.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Oh en zij zijn politieagenten en wij brandweer, dat is sowieso altijd handig als buren
O ja inderdaadquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wacht, dus jullie kunnen "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN" naar elkaar roepen over de schutting heen.
Yoooooooo
Omdat hij aan het schreeuwen wasquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als t een kleinigheidje was waarom vloog je dan zo uit?
Ik vind dat typisch aan ouders, zodra iemand wat over hun kroost zegt schieten ouders gelijk in een stuip.
Doe ik ook als kut kinderen voor de zoveelste keer weer aan 't etteren zijn. Een ander mag kinderen die overlast veroorzaken best terechtwijzen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Omdat hij aan het schreeuwen was
Zelfs al ben je een dertiger, die een kind terecht wijst.kinderen, en zeker die ouders zouden eens hun kinderen moeten corrigeren ipv dat een ander dat doet.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als 72jarige tegen een 7jarige uitvallenzal vast wel iets gebeurd zijn maar dan nog
Ouders die in een stuip liggen en agressief worden zodra je ook maar iets zegt over wangedrag kind. Zie hier het recept voor prinsjes en prinsesjes.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Lekker je kind laten uitkafferen door iemand die je nauwelijks kentheeft echt niks met opvoeden te maken.
iets zeggen is wat anders dan uitvallen he.quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ouders die in een stuip liggen en agressief worden zodra je ook maar iets zegt over wangedrag kind. Zie hier het recept voor prinsjes en prinsesjes.
Semantisch taalgebruik....zuchtquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
iets zeggen is wat anders dan uitvallen he.
Ja zo'n veldmaarschalk uniform maakt toch wel indrukquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Semantisch taalgebruik....zucht
Zie ik een kind bij ons in de straat met steentjes gooien naar elkaar (geparkeerde auto's etc) dan schreeuw ik idd van " rot op, stop daarmee. Zouden jouw ouders daar blij mee zijn?".
Hier geen derdelander kinderen maar gewoon uit de gereformeerde klei getrokken.
Mooie is dat ze na zo een reprimande het begrijpen en nog sorry zeggen.
Maar goed, is geen randstad maar een eiland in Zuid Holland
Dit zijn dus wel de uitzonderingen die de regels bevestigen.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatst zat ik te kijken naar het tv programma "Meester Frank Visser doet uitspraak", en jeetje wat een figuren doen er aan mee. Ik ben er bijna van overtuigd dat sommigen ervan een FOK!account hebben.
wat kunnen burenruzies soms uit de hand lopen! Van overhangende takken tot geluidsoverlast en parkeerplekdrama’s — soms lijkt het wel alsof het kleinste probleem kan uitgroeien tot een ware burenoorlog.
Gelukkig is dat niet overal zo, en zijn er ook genoeg mensen die prima kunnen opschieten met hun buren. Sommigen drinken zelfs gezellig samen koffie of letten op elkaars huis als iemand op vakantie is.
Daarom ben ik benieuwd: hoe is jouw relatie met je buren?
[poll=8765]
Jammer dat je geen meerdere antwoorden kan geven. Je linkerbuur kan je beste vrienden zijn en bij de rechterbuur kan het ware oorlog zijn.
🤣quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja zo'n veldmaarschalk uniform maakt toch wel indruk
Sambal bij ghehehehequote:Op zondag 13 april 2025 04:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Mijn buurvrouw maakt zelf loempia's en komt ze altijd langsbrengen, toppertje !
Aha, ze plot thickens..quote:Op woensdag 9 april 2025 21:13 schreef Karina het volgende:
Buren boven jaren geleden een akkefietje mee gehad ivm een heel hard snurkende hondmaar die is nu weg/dood.
Ik woon in een redelijk vergrijst dorp en hier:quote:Op woensdag 16 april 2025 13:40 schreef Hanca het volgende:
Ik kon wel goed met mijn buren, tot de buurvrouw mij wilde verbieden vogels te voeren en vond dat ik 'dat onkruid' (lees: net gepootte inheemse planten) moest verwijderen. En nee, bijen, vlinders, koolmezen, mussen, het is allemaal ongedierte en ze wil niet dat ik het naar 'onze voortuinen' lok. Zo zei ze in haar volledig betegelde tuin waar ze wekelijks op haar knieën zit om het beetje groen wat nog wil leven tussen de tegels weg te schrapen. Toen ik gewoon door ging met het bijvullen van het vogelvoer was de liefde van haar kant wel over, nu kijkt ze straal de andere kant op als ik langs kom.
Sommige mensen wil ik niet begrijpen.
Alle andere buurtgenoten prima contact mee.
Ideaal misschien wel ver van t centrumquote:Op donderdag 17 april 2025 14:55 schreef ISVV het volgende:
Heel goed. Ik woon vrijstaand, naast ons een jong gezin (wij ook), maar onze huizen bevinden zich grotendeels nog tussen onze tuinen in dus je kan niet verder van elkaar af zitten dan bij ons het geval is. Ideaal, hoor die mensen nooit. Onze achterburen zijn kakkers, zoonlief heeft nu twee keer in drie jaar tijd een feestje gegeven en dan sturen ze om 1:00 uur iedereen weg en gaat de muziek uit en we krijgen een dag van tevoren ook nog eens een briefje in de bus.
Rest van de straat bestaat uit degelijke starters, bejaarden en boomers met caravans. Heer-lijk![]()
Als ze je maar niet gaat aanmelden voor Frank Visser oid.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:40 schreef Hanca het volgende:
Ik kon wel goed met mijn buren, tot de buurvrouw mij wilde verbieden vogels te voeren en vond dat ik 'dat onkruid' (lees: net gepootte inheemse planten) moest verwijderen. En nee, bijen, vlinders, koolmezen, mussen, het is allemaal ongedierte en ze wil niet dat ik het naar 'onze voortuinen' lok. Zo zei ze in haar volledig betegelde tuin waar ze wekelijks op haar knieën zit om het beetje groen wat nog wil leven tussen de tegels weg te schrapen. Toen ik gewoon door ging met het bijvullen van het vogelvoer was de liefde van haar kant wel over, nu kijkt ze straal de andere kant op als ik langs kom.
Sommige mensen wil ik niet begrijpen.
Alle andere buurtgenoten prima contact mee.
Ik weiger zo'n wurgcontract te tekenenquote:Op donderdag 17 april 2025 17:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als ze je maar niet gaat aanmelden voor Frank Visser oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |