abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217384068
Ik lees hier dat mensen zich voorstellen als ze de nieuwe buren zijn en dit doe ik ook. Alleen zelf nog nooit meegemaakt. Ik heb nu sinds januari nieuwe buren en ze zeggen niet eens gedag als ik iets tegen ze zeg, wel tegen m’n vriendin. Dat is toch apart. _O-

Ze praten trouwens ontzettend hard, de rust in de buurt is wel weg nu.
pi_217384144
Ik kon wel goed met mijn buren, tot de buurvrouw mij wilde verbieden vogels te voeren en vond dat ik 'dat onkruid' (lees: net gepootte inheemse planten) moest verwijderen. En nee, bijen, vlinders, koolmezen, mussen, het is allemaal ongedierte en ze wil niet dat ik het naar 'onze voortuinen' lok. Zo zei ze in haar volledig betegelde tuin waar ze wekelijks op haar knieën zit om het beetje groen wat nog wil leven tussen de tegels weg te schrapen. Toen ik gewoon door ging met het bijvullen van het vogelvoer was de liefde van haar kant wel over, nu kijkt ze straal de andere kant op als ik langs kom.

Sommige mensen wil ik niet begrijpen.

Alle andere buurtgenoten prima contact mee.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_217389721
quote:
99s.gif Op woensdag 9 april 2025 21:13 schreef Karina het volgende:
Buren boven jaren geleden een akkefietje mee gehad ivm een heel hard snurkende hond :') maar die is nu weg/dood.
Aha, ze plot thickens..
  donderdag 17 april 2025 @ 08:46:29 #79
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217390934
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 13:40 schreef Hanca het volgende:
Ik kon wel goed met mijn buren, tot de buurvrouw mij wilde verbieden vogels te voeren en vond dat ik 'dat onkruid' (lees: net gepootte inheemse planten) moest verwijderen. En nee, bijen, vlinders, koolmezen, mussen, het is allemaal ongedierte en ze wil niet dat ik het naar 'onze voortuinen' lok. Zo zei ze in haar volledig betegelde tuin waar ze wekelijks op haar knieën zit om het beetje groen wat nog wil leven tussen de tegels weg te schrapen. Toen ik gewoon door ging met het bijvullen van het vogelvoer was de liefde van haar kant wel over, nu kijkt ze straal de andere kant op als ik langs kom.

Ik woon in een redelijk vergrijst dorp en hier:
- steken ouderen vuurwerk af ok vogels te verjagen
- als gras 1mm te hoog is gaat het eraf
- bladeren in je tuin is een doodzonde
- bloemen? Nee de zoveelste buxus is mooier
pi_217393341
Heel goed. Ik woon vrijstaand, naast ons een jong gezin (wij ook), maar onze huizen bevinden zich grotendeels nog tussen onze tuinen in dus je kan niet verder van elkaar af zitten dan bij ons het geval is. Ideaal, hoor die mensen nooit. Onze achterburen zijn kakkers, zoonlief heeft nu twee keer in drie jaar tijd een feestje gegeven en dan sturen ze om 1:00 uur iedereen weg en gaat de muziek uit en we krijgen een dag van tevoren ook nog eens een briefje in de bus.

Rest van de straat bestaat uit degelijke starters, bejaarden en boomers met caravans. Heer-lijk _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door ISVV op 17-04-2025 15:24:02 ]
pi_217394129
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:55 schreef ISVV het volgende:
Heel goed. Ik woon vrijstaand, naast ons een jong gezin (wij ook), maar onze huizen bevinden zich grotendeels nog tussen onze tuinen in dus je kan niet verder van elkaar af zitten dan bij ons het geval is. Ideaal, hoor die mensen nooit. Onze achterburen zijn kakkers, zoonlief heeft nu twee keer in drie jaar tijd een feestje gegeven en dan sturen ze om 1:00 uur iedereen weg en gaat de muziek uit en we krijgen een dag van tevoren ook nog eens een briefje in de bus.

Rest van de straat bestaat uit degelijke starters, bejaarden en boomers met caravans. Heer-lijk _O_
Ideaal misschien wel ver van t centrum
  donderdag 17 april 2025 @ 17:42:12 #82
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217394207
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 13:40 schreef Hanca het volgende:

Als ze je maar niet gaat aanmelden voor Frank Visser oid. :P
pi_217394244
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 17:42 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Als ze je maar niet gaat aanmelden voor Frank Visser oid. :P
Ik weiger zo'n wurgcontract te tekenen :P

Maar ik heb geen ruzie, zij wil alleen ons niet meer zien. Moet zij weten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 17 april 2025 @ 20:22:34 #84
306296 angels_on_the_sideline
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_217396003
boven mij woont een shag rokende alleenstaande dikke papzak die volgens mij werkloos is want ik hoor hem vaak tot diep un de nacht rondwaggelen boven me.

en links en rechts van mij wonen twee import gezinnen uit weet ikveel welk zandbakland, maargoed ze groeten me wel als ze me zien dus ik vijd t wel best allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')