Dat komt omdat hij wèl aan het werk is, @uitkeringsgenieter!quote:Op woensdag 9 april 2025 21:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik woon naast een turk met een eigen zaak. Ik zie hem nooit en dat is fijn.
Is kijk.nl gewoon te zien in het buitenland?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatst zat ik te kijken naar het tv programma "Meester Frank Visser doet uitspraak",
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:13 schreef Karina het volgende:
Buren boven jaren geleden een akkefietje mee gehad ivm een heel hard snurkende hondmaar die is nu weg/dood.
Niffo wat voor jou een kleinigheidje is, kan voor je buurman iets heel groots zijn. Een beetje begrip tonen kan geen kwaad, wees begripvol. Ook in zijn situatie.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
Was altijd prima tot hij (72) uitviel tegen mijn 7-jarige dochter om een kleinigheidje.
Toen ik het hoorde naar buiten gevlogen en met een vleugje emotie duidelijk gemaakt dat dát nooit meer ging gebeuren. Sindsdien ontloopt hij ons. Tegen zijn vrouw doen we normaal, maar tis een beetje een awkward situatie aan het worden
Maja schijt hijs toch bijna dood
Prachtwijkbewoner gesignaleerd.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:48 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niffo wat voor jou een kleinigheidje is, kan voor je buurman iets heel groots zijn. Een beetje begrip tonen kan geen kwaad, wees begripvol. Ook in zijn situatie.
En daarna schijt je z’n hele brievenbus vol
Niffo je moet dit soort dingen niet accepteren en gewoon zijn leven zuur maken ze doen toch niksquote:
Is te zien op de vlaamse zender VTM2quote:Op woensdag 9 april 2025 21:21 schreef Nober het volgende:
Ik heb een 80+ buurvrouw en 60+ buurman. Ik groet wel en heb verder geen klachten.
[..]
Is kijk.nl gewoon te zien in het buitenland?
Heb je dan ook een fake snorretje onder je neus en je haar schuin?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik groet ze vriendelijk met een hitlergroet.
Nee dat niet, we hoeven er niet allemaal uit te zien als onze Führer.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je dan ook een fake snorretje onder je neus en je haar schuin?
Katten.quote:Op donderdag 10 april 2025 06:58 schreef roos94 het volgende:
Ik had nooit contact met buren maar sinds er nieuwe mensen wonen wel omdat hun kat steeds bij ons naar binnen dringt en ik hem dan weer terug moet brengen of omdat de kat in ons huis zit en ik hem niet weg krijg dus dan moeten zij hem komen halen. die kat wil steeds ons bed gebruiken voor zijn schoonheidsslaapje
Elon, ben jij het?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik groet ze vriendelijk met een hitlergroet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |