Dat komt omdat hij wèl aan het werk is, @uitkeringsgenieter!quote:Op woensdag 9 april 2025 21:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik woon naast een turk met een eigen zaak. Ik zie hem nooit en dat is fijn.
Is kijk.nl gewoon te zien in het buitenland?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatst zat ik te kijken naar het tv programma "Meester Frank Visser doet uitspraak",
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:13 schreef Karina het volgende:
Buren boven jaren geleden een akkefietje mee gehad ivm een heel hard snurkende hondmaar die is nu weg/dood.
Niffo wat voor jou een kleinigheidje is, kan voor je buurman iets heel groots zijn. Een beetje begrip tonen kan geen kwaad, wees begripvol. Ook in zijn situatie.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
Was altijd prima tot hij (72) uitviel tegen mijn 7-jarige dochter om een kleinigheidje.
Toen ik het hoorde naar buiten gevlogen en met een vleugje emotie duidelijk gemaakt dat dát nooit meer ging gebeuren. Sindsdien ontloopt hij ons. Tegen zijn vrouw doen we normaal, maar tis een beetje een awkward situatie aan het worden
Maja schijt hijs toch bijna dood
Prachtwijkbewoner gesignaleerd.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:48 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niffo wat voor jou een kleinigheidje is, kan voor je buurman iets heel groots zijn. Een beetje begrip tonen kan geen kwaad, wees begripvol. Ook in zijn situatie.
En daarna schijt je z’n hele brievenbus vol
Niffo je moet dit soort dingen niet accepteren en gewoon zijn leven zuur maken ze doen toch niksquote:
Is te zien op de vlaamse zender VTM2quote:Op woensdag 9 april 2025 21:21 schreef Nober het volgende:
Ik heb een 80+ buurvrouw en 60+ buurman. Ik groet wel en heb verder geen klachten.
[..]
Is kijk.nl gewoon te zien in het buitenland?
Heb je dan ook een fake snorretje onder je neus en je haar schuin?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik groet ze vriendelijk met een hitlergroet.
Nee dat niet, we hoeven er niet allemaal uit te zien als onze Führer.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je dan ook een fake snorretje onder je neus en je haar schuin?
Katten.quote:Op donderdag 10 april 2025 06:58 schreef roos94 het volgende:
Ik had nooit contact met buren maar sinds er nieuwe mensen wonen wel omdat hun kat steeds bij ons naar binnen dringt en ik hem dan weer terug moet brengen of omdat de kat in ons huis zit en ik hem niet weg krijg dus dan moeten zij hem komen halen. die kat wil steeds ons bed gebruiken voor zijn schoonheidsslaapje
Elon, ben jij het?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
'Ouder' die de prinsjes/prinsesjes ongecorrigeerd de buurt laat terroriseren en agressief is naar mensen die wel ingrijpen gespot.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
Was altijd prima tot hij (72) uitviel tegen mijn 7-jarige dochter om een kleinigheidje.
Toen ik het hoorde naar buiten gevlogen en met een vleugje emotie duidelijk gemaakt dat dát nooit meer ging gebeuren. Sindsdien ontloopt hij ons. Tegen zijn vrouw doen we normaal, maar tis een beetje een awkward situatie aan het worden
Heet je soms elon en is de voornaam van je buurman toevallig donald ?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb je nog die Perzische buurvrouw?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Vrienden is een groot woord. Maar ik kan goed met ze opschieten.
Mijn linkerbuurman is een baas, alleenstaand en zuipt halve liters( @:Geerd ) maar je hoort hem nooit. Neemt altijd mijn pakketjes aan.
De buren rechts van me een jong gezin. Prima gasten
Nee, jammer genoeg niet. Ik zag haar vd week wel weer eens toen ik mijn nieuwe zonnebril op ging halenquote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog die Perzische buurvrouw?
Pics.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet. Ik zag haar vd week wel weer eens toen ik mijn nieuwe zonnebril op ging halen
Als t een kleinigheidje was waarom vloog je dan zo uit?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
Misschien wordt hij wel 98.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb bovenburen, onderburen en buren naast me. Wie er boven woont? Geen idee, nooit gezien. De onderbuur is bijna nooit thuis denk ik, ik zie hem soms in de supermarkt maar we zeggen niks tegen elkaar. Links van me woont een alleenstaande vrouw, geloof ik. Ooit een keer gegroet maar dat was het wel. Eigenlijk woon ik hier prima het is hier doodstil en dat vind ik erg prettig.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoe is jouw relatie met je buren?
Mijn onderbuurman heeft ook een kat maar die is echt vals. Soms zit hij op mijn balkon en dan durf ik de deur niet open te doen omdat hij meteen begint te blazen. Af en toe sluipt hij stiekem naar binnen en dan schrik ik me kapot. Hij gaat zitten, laat zijn tanden zien, blaast me uitdagend aan en dan vlucht ik snel in de hoop dat hij na een half uurtje naar buiten is gegaan, het is de terrorkat van de buurt. Zelfs andere katten zijn doodsbang voor hem. En eerlijk gezegd Ik zelf ook.quote:Op donderdag 10 april 2025 06:58 schreef roos94 het volgende:
Ik had nooit contact met buren maar sinds er nieuwe mensen wonen wel omdat hun kat steeds bij ons naar binnen dringt en ik hem dan weer terug moet brengen of omdat de kat in ons huis zit en ik hem niet weg krijg dus dan moeten zij hem komen halen. die kat wil steeds ons bed gebruiken voor zijn schoonheidsslaapje
Als 72jarige tegen een 7jarige uitvallenquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als t een kleinigheidje was waarom vloog je dan zo uit?
Ik vind dat typisch aan ouders, zodra iemand wat over hun kroost zegt schieten ouders gelijk in een stuip.
Vroeger, in mijn tijd kozen mijn ouders altijd de kant van zulke mensen… je weet wel, als onderdeel van de opvoeding.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als 72jarige tegen een 7jarige uitvallenzal vast wel iets gebeurd zijn maar dan nog
En niemand heeft het ooit over zijn ogen die nog veel meer opvallen dan zijn snor. Zijn looks waren wel badass dat kun je niet ontkennen.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je dan ook een fake snorretje onder je neus en je haar schuin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |