Heet je soms elon en is de voornaam van je buurman toevallig donald ?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik groet ze vriendelijk met een hitlergroet.
Heb je nog die Perzische buurvrouw?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Vrienden is een groot woord. Maar ik kan goed met ze opschieten.
Mijn linkerbuurman is een baas, alleenstaand en zuipt halve liters( @:Geerd ) maar je hoort hem nooit. Neemt altijd mijn pakketjes aan.
De buren rechts van me een jong gezin. Prima gasten
Nee, jammer genoeg niet. Ik zag haar vd week wel weer eens toen ik mijn nieuwe zonnebril op ging halenquote:Op donderdag 10 april 2025 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog die Perzische buurvrouw?
Pics.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet. Ik zag haar vd week wel weer eens toen ik mijn nieuwe zonnebril op ging halen
Alleen de glazen zijn een stuk donkerder.quote:
Als t een kleinigheidje was waarom vloog je dan zo uit?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
Was altijd prima tot hij (72) uitviel tegen mijn 7-jarige dochter om een kleinigheidje.
Toen ik het hoorde naar buiten gevlogen en met een vleugje emotie duidelijk gemaakt dat dát nooit meer ging gebeuren. Sindsdien ontloopt hij ons. Tegen zijn vrouw doen we normaal, maar tis een beetje een awkward situatie aan het worden
Maja schijt hijs toch bijna dood
Misschien wordt hij wel 98.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:57 schreef Filosoofert het volgende:
Was altijd prima tot hij (72) uitviel tegen mijn 7-jarige dochter om een kleinigheidje.
Toen ik het hoorde naar buiten gevlogen en met een vleugje emotie duidelijk gemaakt dat dát nooit meer ging gebeuren. Sindsdien ontloopt hij ons. Tegen zijn vrouw doen we normaal, maar tis een beetje een awkward situatie aan het worden
Maja schijt hijs toch bijna dood
Ik heb bovenburen, onderburen en buren naast me. Wie er boven woont? Geen idee, nooit gezien. De onderbuur is bijna nooit thuis denk ik, ik zie hem soms in de supermarkt maar we zeggen niks tegen elkaar. Links van me woont een alleenstaande vrouw, geloof ik. Ooit een keer gegroet maar dat was het wel. Eigenlijk woon ik hier prima het is hier doodstil en dat vind ik erg prettig.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoe is jouw relatie met je buren?
Mijn onderbuurman heeft ook een kat maar die is echt vals. Soms zit hij op mijn balkon en dan durf ik de deur niet open te doen omdat hij meteen begint te blazen. Af en toe sluipt hij stiekem naar binnen en dan schrik ik me kapot. Hij gaat zitten, laat zijn tanden zien, blaast me uitdagend aan en dan vlucht ik snel in de hoop dat hij na een half uurtje naar buiten is gegaan, het is de terrorkat van de buurt. Zelfs andere katten zijn doodsbang voor hem. En eerlijk gezegd Ik zelf ook.quote:Op donderdag 10 april 2025 06:58 schreef roos94 het volgende:
Ik had nooit contact met buren maar sinds er nieuwe mensen wonen wel omdat hun kat steeds bij ons naar binnen dringt en ik hem dan weer terug moet brengen of omdat de kat in ons huis zit en ik hem niet weg krijg dus dan moeten zij hem komen halen. die kat wil steeds ons bed gebruiken voor zijn schoonheidsslaapje
Als 72jarige tegen een 7jarige uitvallenquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als t een kleinigheidje was waarom vloog je dan zo uit?
Ik vind dat typisch aan ouders, zodra iemand wat over hun kroost zegt schieten ouders gelijk in een stuip.
Vroeger, in mijn tijd kozen mijn ouders altijd de kant van zulke mensen… je weet wel, als onderdeel van de opvoeding.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als 72jarige tegen een 7jarige uitvallenzal vast wel iets gebeurd zijn maar dan nog
En niemand heeft het ooit over zijn ogen die nog veel meer opvallen dan zijn snor. Zijn looks waren wel badass dat kun je niet ontkennen.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je dan ook een fake snorretje onder je neus en je haar schuin?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker je kind laten uitkafferen door iemand die je nauwelijks kentquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn tijd kozen mijn ouders altijd de kant van zulke mensen… je weet wel, als onderdeel van de opvoeding.
"Dan zul je het er wel naar gemaakt hebben."quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn tijd kozen mijn ouders altijd de kant van zulke mensen… je weet wel, als onderdeel van de opvoeding.
En dan kreeg ik mijn moeder er ook nog eens overheen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Mijn opa wordt bijna 103 en is er nog steeds wat best bijzonder is, geloof ik. Hij zei dat ik maar beter niet zo oud moet worden dat het leven niet meer fijn is. Nu is hij helaas bijna volledig doof en blind en weegt hij nog maar 48 kilo maar zijn kracht is ongelooflijk, hij overleefde zelfs twee keer corona rond zijn 100equote:
Wacht, dus jullie kunnen "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN" naar elkaar roepen over de schutting heen.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Oh en zij zijn politieagenten en wij brandweer, dat is sowieso altijd handig als buren
O ja inderdaadquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wacht, dus jullie kunnen "HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN" naar elkaar roepen over de schutting heen.
Yoooooooo
Omdat hij aan het schreeuwen wasquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als t een kleinigheidje was waarom vloog je dan zo uit?
Ik vind dat typisch aan ouders, zodra iemand wat over hun kroost zegt schieten ouders gelijk in een stuip.
Doe ik ook als kut kinderen voor de zoveelste keer weer aan 't etteren zijn. Een ander mag kinderen die overlast veroorzaken best terechtwijzen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Omdat hij aan het schreeuwen was
Zelfs al ben je een dertiger, die een kind terecht wijst.kinderen, en zeker die ouders zouden eens hun kinderen moeten corrigeren ipv dat een ander dat doet.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als 72jarige tegen een 7jarige uitvallenzal vast wel iets gebeurd zijn maar dan nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop