Ik haal hem even het topic inquote:Op maandag 7 april 2025 21:07 schreef missmistreated het volgende:
Lijkt wel op Jane (BB), degene met Huub.
Goed om te weten hoe ze er over 20 jaar uitziet.quote:Op zondag 13 april 2025 09:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die hontquote:Op maandag 14 april 2025 22:01 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel een van de acceptabelere soorten honden jaquote:
Ruud doet het wel goed met zijn beestjes! Respectquote:Op dinsdag 15 april 2025 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een van de acceptabelere soorten honden ja![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuke vriendin heeft hij trouwens. (ik ga er vanuit dat zij zijn vriendin isquote:Op woensdag 16 april 2025 11:19 schreef Kanaroe het volgende:
Een livestream op de beestenbende van Ruud lijkt mij wel wat
Word je blij van
MandyLarissa, dat staat er vaak bij, dan zal wel zo hetenquote:Op woensdag 16 april 2025 11:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuke vriendin heeft hij trouwens. (ik ga er vanuit dat zij zijn vriendin is![]()
In begin dacht ik dat het Rowena was![]()
Zij heeft ook een eigen insta en volgens mij zijn zij een setje , een leuk setjequote:Op woensdag 16 april 2025 13:50 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
MandyLarissa, dat staat er vaak bij, dan zal wel zo heten![]()
Ja, ze heeft wel iets weg van Rowena inderdaad!
Leuk stel lijkt mijquote:Op woensdag 16 april 2025 13:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij heeft ook een eigen insta en volgens mij zijn zij een setje , een leuk setje
Ik word er ook erg blij vanquote:Op woensdag 16 april 2025 13:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk stel lijkt mij
Ik heb zelf geen instagram e.d. dus ik ben @:pullup eeuwig dankbaar voor al het moois
Ik houd het mooi vol alhoewel ze allemaal wat saaier zijn gewordenquote:Op woensdag 16 april 2025 13:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk stel lijkt mij
Ik heb zelf geen instagram e.d. dus ik ben @:pullup eeuwig dankbaar voor al het moois
Jaloersmakend mooi beroep heeft hij.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:43 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
OMG Dat is echt weer de andere kant van de wereld
Lekker jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 00:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jaloersmakend mooi beroep heeft hij.
Al bijna een jaartje niets gepost, ook niet haar avonturen met de babyquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:37 schreef Korak het volgende:
De Passion, door Ramona. Per ongeluk met kerst gereleased!![]()
Ramona leed als regisseur een beetje aan grootheidswaanzin. Wilde het geheel groots en imposant laten overkomen, daar in het weiland van Utopia. De spelers hadden draadloze microfoon's op en de scènes werden wijd uit elkaar gespeeld. Zoals Ramona dat wel eens op TV had gezien![]()
Het leek een persiflage van de hoogste humoristische trede, en dat irriteerde Ramona enorm .. Ze wilde serieus genomen worden.
Ik heb enorm gelachen, geweldig was 't!!
[ afbeelding ]
Zijn daar ook beelden van?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:37 schreef Korak het volgende:
De Passion, door Ramona. Per ongeluk met kerst gereleased!![]()
Ramona leed als regisseur een beetje aan grootheidswaanzin. Wilde het geheel groots en imposant laten overkomen, daar in het weiland van Utopia. De spelers hadden draadloze microfoon's op en de scènes werden wijd uit elkaar gespeeld. Zoals Ramona dat wel eens op TV had gezien![]()
Het leek een persiflage van de hoogste humoristische trede, en dat irriteerde Ramona enorm .. Ze wilde serieus genomen worden.
Ik heb enorm gelachen, geweldig was 't!!
[ afbeelding ]
Ik kan er geen beelden van vinden helaas. Maar het ging zo, Ramona voelde dat ze iets groots als de Passion moest doen. Het was er de tijd voor. Niemand realiseerde zich dat dat altijd met Pasen is. Het was geloof ik tegen Kerst toen. "Boeie!", vond Ramona, toen het ter sprake kwam.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zijn daar ook beelden van?
Per ongeluk gereleased met Kerst![]()
![]()
Ik herken haar amper.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:45 schreef pullup het volgende:
Die krijgt wel een heel andere kop
Alle Utopia afleveringen staan op kijk dus er zijn nog beelden van te vinden, ik weet alleen niet welk jaar dit werd gefilmd. Ik kan mij nog wel herinneren dat Jessie toen heel ongeïnteresseerd zijn stukje voorlas op de boot. Niemand had er echt zin in geloof ik. En er was een handjevol bezoekers die mochten kijken dacht ik. Het was best klungelig en hilarisch.quote:Op zondag 20 april 2025 10:56 schreef Korak het volgende:
[..]
Ik kan er geen beelden van vinden helaas. Maar het ging zo, Ramona voelde dat ze iets groots als de Passion moest doen. Het was er de tijd voor. Niemand realiseerde zich dat dat altijd met Pasen is. Het was geloof ik tegen Kerst toen. "Boeie!", vond Ramona, toen het ter sprake kwam.
Oh, ik had niet in de gaten dat je op Utopiaanse tijden doeldequote:Op zondag 20 april 2025 10:56 schreef Korak het volgende:
[..]
Ik kan er geen beelden van vinden helaas. Maar het ging zo, Ramona voelde dat ze iets groots als de Passion moest doen. Het was er de tijd voor. Niemand realiseerde zich dat dat altijd met Pasen is. Het was geloof ik tegen Kerst toen. "Boeie!", vond Ramona, toen het ter sprake kwam.
Er is nog zat plek voor meer kinderenquote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik krijg daar gewoon de slappe lach van, die hond en die kameel 🤣
Hem ben ik gaan volgen. Zo leuk met al die dieren.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:23 schreef pullup het volgende:
De hond heeft dikke pret
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja die filmpjes zijn nog leuker dan mijn caps die ik er van maak, maar daar heb ik net geen geduld voor om die allemaal te posten :dquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hem ben ik gaan volgen. Zo leuk met al die dieren.
Ja heel veel. Die vrouw is dat nu zijn vriendin ? Ik vraag mij nog steeds af waar hij het allemaal van doet. Hij heeftl een best stuk land, veel dieren. Dat kost nogal watquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die filmpjes zijn nog leuker dan mijn caps die ik er van maak, maar daar heb ik net geen geduld voor om die allemaal te posten :d
Hij post er best veel
[ afbeelding ]
Allemaal mooi in de wei
Zijn vriendin jaquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel. Die vrouw is dat nu zijn vriendin ? Ik vraag mij nog steeds af waar hij het allemaal van doet. Hij heeftl een best stuk land, veel dieren. Dat kost nogal wat
Leuke meid om te zien welquote:
Zal me niks verbazen als die hond straks 2 bulten op zijn rug heeft zitten 🤣quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:23 schreef pullup het volgende:
De hond heeft dikke pret
Lekker Romy laat je kinderen los lopen in een restaurant.quote:Op zondag 27 april 2025 06:53 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze zijn vast ook net zo spontaan en luidruchtig aanwezig als de moeder en dan op kinderlijke wijzequote:Op zondag 27 april 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker Romy laat je kinderen los lopen in een restaurant.
Niets over Jonnie Boer van de Librije ? daar was ze de oppas van de kinderen tochquote:
Of haar leventje draait alleen om haar, al denk ik eerder dat jij gelijk hebt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Niets over Jonnie Boer van de Librije ? daar was ze de oppas van de kinderen toch![]()
Zal ook wel uit haar dikke duim komen want liegen kon ze altijd als de beste
Ah de eerste tattoosquote:
Die wenkies zijn ook heftigquote:
Ja hij is op pad dus heeft wat goed te makenquote:
Daar heeft hij van A tot Z gelijk in. Qua politiek ben ik het niet met hem eens, maar blijkbaar beschikt hij wel over voetbalkennis wat betreft Wout Weghorst.quote:Op maandag 12 mei 2025 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij is op pad dus heeft wat goed te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |