Iets jeugdiger weerquote:Op zondag 21 januari 2024 11:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Wauw, ze lijkt op een knappe veertiger
Formatbewaking, meestal voor de internationale The Voice.quote:
Oke, dank je welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Formatbewaking, meestal voor de internationale The Voice.
Er mogen zonder toestemming geen wijzigingen in het programma worden aangebracht.
Huub zat in de DGK niet in Utopiaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:09 schreef bloempjuh het volgende:
Is Huub de enige ex-Utopiaan die écht succesvol is nu? Ik bedoel.. de rest influence't een beetje en heeft hier en daar een cameo (Bjorn), maar Huub lijkt echt constant de wereld rond te reizen voor werk?
Oh ja. Duhquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Huub zat in de DGK niet in UtopiaIk weet alleen dat Bjorn (noceaannnn
) iets bij een sportzender doet voor de rest weet ik van niemand dat ze echt doorgebroken zijn
Dat jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
) iets bij een sportzender doet voor de rest weet ik van niemand dat ze echt doorgebroken zijn
Hij was wel eindredacteur van Utopia in de eerste periode (eerste 2 jaren meen ik), later werd hij bij ITV werkzaam en doet nog steeds hetzelfde tot op de dag van vandaag.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
hahahah, creepy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben zoals ik wel vaker hier aangaf alle oude Utopia afleveringen terug aan het kijken vanaf de allereerste aflevering t/m de laatste in 2019. Ik zit nu in juli 2017, daar was toen een verslaafde te gast, Robert Donkers. Kennen we die nog? Vroeg me af hoe het na Utopia waar hij toch niet lekker en met ruzie is vertrokken, vergaan is. Niet best kan ik zeggen...
Hij heeft een Insta zo te zien. Zal zijn foto spoileren want ik wil dat niet pontificaal hier plaatsen met alle gevolgen van dien...
Ziet er ongeveer zo uit als toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik had hem direct herkend als ik hem nu was tegengekomenquote:
Ik ben zoals ik wel vaker hier aangaf alle oude Utopia afleveringen terug aan het kijken vanaf de allereerste aflevering t/m de laatste in 2019. Ik zit nu in juli 2017, daar was toen een verslaafde te gast, Robert Donkers. Kennen we die nog? Vroeg me af hoe het na Utopia waar hij toch niet lekker en met ruzie is vertrokken, vergaan is. Niet best kan ik zeggen...
Hij heeft een Insta zo te zien. Zal zijn foto spoileren want ik wil dat niet pontificaal hier plaatsen met alle gevolgen van dien...
Tjee, wat een mafkees was/is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen aanwinst voor het programma destijds
OMG ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Batsy wil zequote:
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:54 schreef pullup het volgende:
Oh nog een meisje er bijInderdaad wel een verrassing
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja die was toch wat aan het klagen na de eerstequote:
En geen buikenfoto'squote:Op donderdag 15 februari 2024 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die was toch wat aan het klagen na de eerste![]()
Denk wel dat ze een vriend heeft, maar die niet met zijn gezicht in beeld wilt komen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:52 schreef Sestra666 het volgende:
Omg wat leuk om hier weer even te kijken
Ik zie Billy in een auto rijden, maar die reed toch zonder rijbewijs rond?en weer die lelijke jeans..
Je ziet nooit haar vriend, denk wel eens, zal t wel echt zijn?
Thanks @:pullup voor de moeite nog na al die jaren
Vriendje wil niet in beeldquote:Op maandag 19 februari 2024 11:52 schreef Sestra666 het volgende:
Omg wat leuk om hier weer even te kijken
Ik zie Billy in een auto rijden, maar die reed toch zonder rijbewijs rond?en weer die lelijke jeans..
Je ziet nooit haar vriend, denk wel eens, zal t wel echt zijn?
Thanks @:pullup voor de moeite nog na al die jaren
Ja voor het beestje heel triest, maar is al een ras (genetische afwijking) die op dat moment in de belangstelling staat, omdat het zo cute staat. Buiten dat, normaal katten of hondenvoer uit de supermarkt is puur gif.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
AW Zielig
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)3d-a6f2-a57b42bdf7e0quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:52 schreef Verida het volgende:
Jill en Leroy verwachten ook een baby heb ik ergens gelezen
Nu nog een maatje voor de Kameel, want die staat daar best eenzaam.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:29 schreef DaniqueV het volgende:
Geweldig wat Ruud allemaal voor die dieren doet![]()
[ tiktok ]
En ook zijn vriendin![]()
[ tiktok ]
Ja klopt maar las bij de reacties dat er nog 1 bij komtquote:Op zondag 25 februari 2024 15:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu nog een maatje voor de Kameel, want die staat daar best eenzaam.
Helemaal eens, snap alleen niet altijd die blote bast erbijquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud heeft een gave, wat een mooie filmpjes thnx!!!!!!
Graag gedaan, kwam erachter hoe ik hier tiktokjes kon delenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:35 schreef Kanaroe het volgende:
Bedankt @:DaniqueV voor alle Ruud Zwaan Tiktokfilmpjes.
Die beestenboel bij elkaar iszo lief
Jaaaaa doen waar ze goed in is, andermans geld uitgevenquote:
Ach gossie , dit is heel sneuquote:
Soms, heel soms staat ze nog wel redelijk op foto's, lang leven de filters...Vind haar van alle oud Utopianen haar het slechts er uit zien over het algemeen en het meest veranderd. Die aftakeling begon bij haar toen ze haar eerste spuitje liet zetten in Utopia daarna moest er meer meer en meer, tot haar neus aan toe, daarna is het niet meer goed gekomen...quote:
Ik had gedacht/verwacht dat het om een tand uit haar bovenkaak zou gaan omdat die ook zo lijken te verlopen/ los te zitten maar het gaat om haar onderkaakquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:17 schreef pullup het volgende:
Bats gaat de grens over naar Macedonie waar je blijkbaar goedkoop als dental tourist naar de tandarts kan om een losse tand te vervangen door een kroon
Lol ik had dat filmpje nog niet afgekekenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik had gedacht/verwacht dat het om een tand uit haar bovenkaak zou gaan omdat die ook zo lijken te verlopen/ los te zitten maar het gaat om haar onderkaak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol ik had dat filmpje nog niet afgekeken
Een kroon plaatsen lijkt mij lastig als die tand in z'n geheel is getrokken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:17 schreef pullup het volgende:
Bats gaat de grens over naar Macedonie waar je blijkbaar goedkoop als dental tourist naar de tandarts kan om een losse tand te vervangen door een kroon
Wat doet hij eigenlijk dat hij zoveel dieren kan onderhouden vraag ik mij steeds af.quote:
Volgens mij nog steeds een verhuisbedrijfquote:Op zondag 3 maart 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doet hij eigenlijk dat hij zoveel dieren kan onderhouden vraag ik mij steeds af.
O, dat wist ik niet. Het kost nogal wat om die beesten te verzorgen lijkt mij,quote:Op zondag 3 maart 2024 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds een verhuisbedrijf
Hij weigert in ieder geval donaties ervoor aan te nemenquote:Op zondag 3 maart 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Het kost nogal wat om die beesten te verzorgen lijkt mij,
O echt, nou dan zal hij het wel makkelijk kunnen betalen neem ik aanquote:Op zondag 3 maart 2024 07:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij weigert in ieder geval donaties ervoor aan te nemen
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een kroon plaatsen lijkt mij lastig als die tand in z'n geheel is getrokken.
Zijn dit ze?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:59 schreef Verida het volgende:
Ik kan het hier niet plaatsen, maar er staat een update van de zwangerschap van Mexx op Instagram. Ik moest even goed kijkenMartin heeft inmiddels kort haar.
Ja, die zag ik ergens voorbij komenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn dit ze?
Hij was een tijd heel actief op Instaals DJ ja maar helaas ben ik hem uit het oog verlorenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Wie kent Johan nog uit Utopia? Ik zit nu in de terugkijk fase waarin hij zit. Toen ik het keek toen het nog op TV was vond ik het niet veel, maar nu vindt ik het een fenomeen, zo hilarisch. Billy en Madi helemaal het hoofd op hol brengen. Wat kan je mening over personen toch veranderen met een aantal jaren er tussen. Wat is er van hem geworden eigenlijk? Zag dat hij nog steeds DJ is maar meer weet ik ook niet van hem.
Man3 nog aan toequote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:20 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en volgende maand de bovenkantquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:49 schreef pullup het volgende:
Hij is echt vriendjes met die kameel geworden zeg. Leuk filmpje
Volgens mij is inmiddels de liefde tussen Romy en Saskia nu ook over, ik lees in reacties ook dat mensen erom vragen. Maar volgens mij was Saskia ook diegene die die dingen allemaal zou regelen toch? Ik zie ook geen reacties meer van Saskia bij Romy en zover ik kan zien heeft Romy ook allerlei dingen verwijderd?quote:
Gave stoel, voetenbank of hoe je dit ook noemt. Ik vind dat model erg leukquote:
Satanisch hondje ook ervoorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gave stoel, voetenbank of hoe je dit ook noemt. Ik vind dat model erg leuk
Owww verhip die had ik nog niet eens gezien hahahahaquote:
Batsy kwam er ook voor terug dacht ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww verhip die had ik nog niet eens gezien hahahaha
Ik zat met mijn neus bij een insta van weer een nieuw andere bestie van Reums??
Hebben 2 dagen vrijgezellenfeest gevierd, en nee geen Saskia erbij kunnen ontdekken, wel Reums moeder erbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes, die was er bij te zien, die heeft het organiseren op zich genomen las ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Batsy kwam er ook voor terug dacht ik.
Die gespot?
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahaha, ik word zo vrolijk van dat gezicht van die kameel! Wat een schatje 😍quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 11:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hahaha, ik word zo vrolijk van dat gezicht van die kameel! Wat een schatje 😍
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 28 maart 2024 07:29 schreef humpty het volgende:
[..]
Denk altijd dat zij een soort schuimpje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |