quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben pas overtuigd als onze echte Sherlock haar licht erover heeft laten schijnen @:DaniqueV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door DaniqueV op 16-07-2025 19:03:33 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ow joh, eigenlijk een koppel waarbij ik had gedacht / verwacht, die zijn best verschillend, houden zij het wel lang vol na Utopia in de buitenwereld? Zo zie je maar, wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wat leuk dit voor zequote:
Huub gaat qua uiterlijk weer steeds meer op de oude DGK Huub lijken.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:21 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar wauw,! goed gevonden/gezien, heb er niets meer aan toe te voegen dan dat dit hem moet zijn toch
. Je bent een held
ik weet niet of mij dat zo snel was opgevallen
Moet ook eerlijk bekennen dat ik al die gasten steeds minder volg en bekijkHulde ook voor Pullup hoe netjes hij het nog steeds bijhoud, zo blijf ik dus ook nog wat op de hoogte
![]()
![]()
![]()
Nou dat dus. Pullup, Pullup is de bestequote:Op woensdag 16 juli 2025 15:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
klopt, zonder Pullup waren ze allang vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |