SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben zoals ik wel vaker hier aangaf alle oude Utopia afleveringen terug aan het kijken vanaf de allereerste aflevering t/m de laatste in 2019. Ik zit nu in juli 2017, daar was toen een verslaafde te gast, Robert Donkers. Kennen we die nog? Vroeg me af hoe het na Utopia waar hij toch niet lekker en met ruzie is vertrokken, vergaan is. Niet best kan ik zeggen...
Hij heeft een Insta zo te zien. Zal zijn foto spoileren want ik wil dat niet pontificaal hier plaatsen met alle gevolgen van dien...
Ziet er ongeveer zo uit als toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Ik had hem direct herkend als ik hem nu was tegengekomenquote:
Ik ben zoals ik wel vaker hier aangaf alle oude Utopia afleveringen terug aan het kijken vanaf de allereerste aflevering t/m de laatste in 2019. Ik zit nu in juli 2017, daar was toen een verslaafde te gast, Robert Donkers. Kennen we die nog? Vroeg me af hoe het na Utopia waar hij toch niet lekker en met ruzie is vertrokken, vergaan is. Niet best kan ik zeggen...
Hij heeft een Insta zo te zien. Zal zijn foto spoileren want ik wil dat niet pontificaal hier plaatsen met alle gevolgen van dien...
Tjee, wat een mafkees was/is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen aanwinst voor het programma destijds
OMG ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |