Dat staat nu bij Romy, met een lang filmpje erbij. Jammer ze heeft geloof ik geen tiktok anders kon ik dat delen ;-)
MIJN BACHELORETTE 🥹🔥🤍👰🏼♀️
Ik kan even met geen pen beschrijven HOE vet dit was! Gistermiddag werd ik rond 17:00 geblinddoekt meegenomen naar de locatie @cantharel daar moest ik nogsteeds geblinddoekt iedereen proberen te raden en vervolgens gingen we door naar de suite. Er stond een fotobooth van @kruu_nl en we gingen heerlijk uiteten in het restaurant ( 3-gangen diner ) 🫶🏼 Ze hadden een mega leuke quiz voorbereid en gingen we karaoke doen in de @theqlounge.nl 🎤 vervolgens werd ik verrast toen we met een MEGA DIKKE LIMOUSINE werden opgehaald 😍🔥 we reden door naar Arnhem en hebben daar de hele avond gedanst en borreltjes gedaan!
Toen we vanmorgen wakker werden gingen we lekker ontbijten en daarna door naar de wellness om even te zwemmen, en sauna alles erop en eraan 💕
Ik ben zo zo zo dankbaar voor deze ónvergetelijke dag, met de mensen van wie ik hou, die zoveel voor mij betekenen. Alles was letterlijk tot in de puntjes geregeld! Ik had mij geen betere bachelorette kunnen voorstellen 🤍
( de 2 die de organisatie op hun hebben genomen zijn @billybakkerofficial &
@Mirthe ik wil jullie nogmaals bedanken hiervoor, en natuurlijk ook de rest die hebben meegeholpen ) 💚
#bachelorette
2 m.
Ik krijg geen link van insta geplaatst?
https://www.instagram.com/reel/C43koUnN6in/
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....